FANDOM

Zipporwhill — młody pegaz, postać epizodyczna, która pojawia się w odcinku czwartego sezonu "Fluttershy ma głos".

Wygląd

Zipporwhill to młoda klaczka o beżowej sierści i jasnobrązowej, prostej grzywie, nieco przypominającej grzywę Wildfire. Ma zielone oczy, a jej znaczek to trzy odciski psich łapek. Na głowie nosi srebrną tiarę, a na pyszczku czarne, hipsterskie okulary, takie same jak okulary jej ojca.

Przedstawienie w serii

Zipporwhill i jej tata zostają wprowadzeni do serii w odcinku "Fluttershy ma głos", gdzie są jednymi z uczestników zbiórki na rzecz schroniska. Klaczka adoptuje tam małego, brązowego szczeniaczka, a potem razem z ojcem podziwiają występ kwartetu Ponytones . Po skończonym występie grupy, idą za kulisy by złożyć im gratulacje z powodu udanego występu, a potem proszą, czy zespół nie zaśpiewałby na znaczkowym przyjęciu Zipporwhill, które odbędzie się nazajutrz. Z początku Rarity odmawia, ale Fluttershy nie chce zawieść małej Zipp i zgadza się na powtórzenie występu.

W następnej scenie widzimy jak Ponytones śpiewają na przyjęciu Zipporwhill, a wszyscy zaproszeni goście słuchają występu i zachwyceni tańczą w rytm muzyki.

Klaczka występuje także w odcinku "Forever Filly". Prosi tam Znaczkową Ligę o pomoc, ponieważ nie może się dogadać ze swoim szczeniaczkiem Riply'm, ponieważ ich relacje się pogorszyły przez co Zipporwhill zwątpiła swój znaczek. Apple Bloom i Scootaloo próbują pomóc Zipporwhill, podczas gdy Sweetie Belle spędza czas ze swoją starszą siostrą. Klaczki próbują zabawić pieska jego starymi zabawkami i zwrócić jego uwagę. Niestety wszystkie próby kończą się porażką. Z pomocą przychodzi Sweetie Belle, która podczas spędzania czasu ze swoją siostrą nauczyła się, że z wiekiem kucyk (bądź pies) zmieniają się i pokazuje Zipporwhill, iż Riply nie jest już szczeniakiem, tylko dorosłym psem. Tłumaczy, że z powodu tej zmiany jego zainteresowania mogły się zmienić, ale wciąż kocha swoją właścicielkę, a ona może z radością wspominać czasy, gdy piesek był malutki. Dzięki tej lekcji Zipporwhill godzi się ze swoim zwierzakiem oraz na nowo ze swoim znaczkiem.

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zipporwhill

  • Zipporwhill i Znaczkowa Liga

    25 wiadomości
    • Jakim cudem odkopałaś wątek sprzed roku (a nawet ponad)? Proszę dać jej za to łopatę. Poza tym ten temat był założony przed zdobyciem znaczków.
    • Lol, gratuluję odkopu z czasów anonimów xd