Fandom

MLPW

Zipporwhill

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zipporwhill — młody pegaz, postać epizodyczna, która pojawia się w odcinku czwartego sezonu "Fluttershy ma głos".

Wygląd

Zipporwhill to młoda klaczka o beżowej sierści i jasnobrązowej, prostej grzywie, nieco przypominającej grzywę Wildfire. Ma zielone oczy, a jej znaczek to trzy odciski psich łapek. Na głowie nosi srebrną tiarę, a na pyszczku czarne, hipsterskie okulary, takie same jak okulary jej ojca.

Przedstawienie w serii

Zipporwhill i jej tata zostają wprowadzeni do serii w odcinku "Fluttershy ma głos", gdzie są jednymi z uczestników zbiórki na rzecz schroniska. Klaczka adoptuje tam małego, brązowego szczeniaczka, a potem razem z ojcem podziwiają występ kwartetu Ponytones . Po skończonym występie grupy, idą za kulisy by złożyć im gratulacje z powodu udanego występu, a potem proszą, czy zespół nie zaśpiewałby na znaczkowym przyjęciu Zipporwhill, które odbędzie się nazajutrz. Z początku Rarity odmawia, ale Fluttershy nie chce zawieść małej Zipp i zgadza się na powtórzenie występu.

W następnej scenie widzimy jak Ponytones śpiewają na przyjęciu Zipporwhill, a wszyscy zaproszeni goście słuchają występu i zachwyceni tańczą w rytm muzyki.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zipporwhill

  • Zipporwhill i Znaczkowa Liga

    25 wiadomości
    • Jakim cudem odkopałaś wątek sprzed roku (a nawet ponad)? Proszę dać jej za to łopatę. Poza tym ten temat był założony przed zdobyciem znaczków.
    • Lol, gratuluję odkopu z czasów anonimów xd

Więcej z Fandomu

Losowa wiki