FANDOM

Zipporwhill — młody pegaz, postać epizodyczna, która pojawia się w odcinku czwartego sezonu "Fluttershy ma głos".

Wygląd

Zipporwhill to młoda klaczka o beżowej sierści i jasnobrązowej, prostej grzywie, nieco przypominającej grzywę Wildfire. Ma zielone oczy, a jej znaczek to trzy odciski psich łapek. Na głowie nosi srebrną tiarę, a na pyszczku czarne, hipsterskie okulary, takie same jak okulary jej ojca.

Przedstawienie w serii

Zipporwhill i jej tata zostają wprowadzeni do serii w odcinku "Fluttershy ma głos", gdzie są jednymi z uczestników zbiórki na rzecz schroniska. Klaczka adoptuje tam małego, brązowego szczeniaczka, a potem razem z ojcem podziwiają występ kwartetu Ponytones . Po skończonym występie grupy, idą za kulisy by złożyć im gratulacje z powodu udanego występu, a potem proszą, czy zespół nie zaśpiewałby na znaczkowym przyjęciu Zipporwhill, które odbędzie się nazajutrz. Z początku Rarity odmawia, ale Fluttershy nie chce zawieść małej Zipp i zgadza się na powtórzenie występu.

W następnej scenie widzimy jak Ponytones śpiewają na przyjęciu Zipporwhill, a wszyscy zaproszeni goście słuchają występu i zachwyceni tańczą w rytm muzyki.

Klaczka występuje także w odcinku "Forever Filly". Prosi tam Znaczkową Ligę o pomoc, ponieważ nie może się dogadać ze swoim szczeniaczkiem Riply'm, ponieważ ich relacje się pogorszyły przez co Zipporwhill zwątpiła swój znaczek. Apple Bloom i Scootaloo próbują pomóc Zipporwhill, podczas gdy Sweetie Belle spędza czas ze swoją starszą siostrą. Klaczki próbują zabawić pieska jego starymi zabawkami i zwrócić jego uwagę. Niestety wszystkie próby kończą się porażką. Z pomocą przychodzi Sweetie Belle, która podczas spędzania czasu ze swoją siostrą nauczyła się, że z wiekiem kucyk (bądź pies) zmieniają się i pokazuje Zipporwhill, iż Riply nie jest już szczeniakiem, tylko dorosłym psem. Tłumaczy, że z powodu tej zmiany jego zainteresowania mogły się zmienić, ale wciąż kocha swoją właścicielkę, a ona może z radością wspominać czasy, gdy piesek był malutki. Dzięki tej lekcji Zipporwhill godzi się ze swoim zwierzakiem oraz na nowo ze swoim znaczkiem.

Pozostałe kucyki Pani BurmistrzBow Hothoof i Windy WhistlesBright Mac i Pear ButterBulk BicepsCheerileeCheese SandwichCherry JubileeClaudeCloudchaserCoco PommelDandy GrandeurDouble DiamondFeather BangsFilthy RichFlitterGizmoHard HatHondo Flanks i Cookie CrumblesInky RoseJet Set i Upper CrustJoeJunebugMoondancerPanna HarshwhinnyPanna PeachbottomNight GliderParty FavorSzeryf Srebrna GwiazdaSilver ShillKucyki spaStar Swirl BrodatyStellar EclipseSugar BelleSunburstTeddie SafariThunderlaneTree HuggerTroubleshoes ClydeNight Light i Twilight VelvetPan i Pani ShyDerpyCloud ChaserDr. StableDzielna DoGraceAmiraHaakimMane GodallNightjarNurse RedheartNurse SnowheartPan GreenhoovesQuicksilverToe-TapperTorch SongBill NeighPlay WriteFuzzy SlippersLauretteMinuetteTwinkleshineLemon HeartsLily LaceDJ Pon-3Doctor HoovesAmethyst StarBon BonLyra HeartstringsOctavia MelodySpearheadStarstreakStormy FlareSpoiled RichSunshine SmilesMoonlight RavenCayenneCitrus BlushNorth Point Strawberry SunrisePheiPlaid StripesRainbow StrikeWranglerZephyr BreezeZesty GourmandPan StripesSzafran Masala i Kolender KminekQuibble PantsVapor TrailSky StingerAngel Wings

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zipporwhill

  • Zipporwhill i Znaczkowa Liga

    25 wiadomości
    • Jakim cudem odkopałaś wątek sprzed roku (a nawet ponad)? Proszę dać jej za to łopatę. Poza tym ten temat był założony przed zdobyciem znaczków.
    • Lol, gratuluję odkopu z czasów anonimów xd

Więcej z Fandomu

Losowa wiki