Fandom

MLPW

Zephyr Breeze

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zephyr Breeze (ang. zephyr - zefir, breeze - bryza) — ogier, pegaz, postać epizodyczna. Jest młodszym bratem Fluttershy i pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Powrót brata".

Wygląd

Zephyr jest bardzo wysokim i smukłym ogierem. Jego sylwetka przypomina trochę tą u Cheese Sandwicha. Pegaz posiada miętową sierść, jasnoróżowe oczy przechodzące w fiolet oraz blond grzywę i ogon. Ogier swoją grzywę upina w kok, a jego ogon jest dosyć długi. Znaczkiem Zephyra jest pomarańczowe pióro nad falami. Posiada także lekki zarost.

Charakter

Zephyr jest leniwy, rozpieszczony i ekscentryczny. Gdy ma wykonać jakieś zadanie, obciąża innych swoją pracą, by wykonali ją za niego. Choć jest już dorosły mieszkał w domu rodziców, którzy pozwalali mu na wszystko: zmianę umeblowania mieszkania, zniszczenie bardzo cennej kolekcji najlepszych próbek chmur wytworzonych przez jego ojca lub równie cenną kolekcję kwiatów jego mamy, rozwieszanie wszędzie swoich zdjęć i rozstawianie ozdobnych figurek lub spanie i odpoczynek w środku dnia, bo lubił urządzać sobie tzw. "sjestę". Lubi swój wizerunek i bycie w centrum uwagi, poprzez rozwieszanie swoich zdjęć do których zwykle pozuje. Przejmuje się także swoim wyglądem, a w szczególności grzywą. Jest on również zauroczony w Rainbow Dash. Gdy tylko nadarzy się okazja, flirtuje z nią.

Umiejętności

Fryzjerstwo

S06E11 Zephyr Breeze robi Fluttershy fryzurę.png

Zephyr robi swojej siostrze całkiem ładną fryzurę

Ogier potrafi bardzo dobrze układać fryzury oraz przycinać grzywy sobie oraz innym kucykom. Zna się także na ich pielęgnacji, dzięki której mogą wyglądać dobrze. Choć na początku nie skupiał się na tym talencie, to z pomocą swojej starszej siostry, Fluttershy i Rainbow Dash podczas piosenki Can I Do It On My Own odkrył, że lubi i potrafi to robić.

Przedstawienie w serii

S06E11 Syn przytula rodziców.png

Zephyr przytula rodziców i nie zamierza ich opuścić

Pegaz ma swój debiut w odcinku "Powrót brata". Okazuje się w nim, iż Zephyr nie chce wyprowadzić się od rodziców mimo tego, że jest już dorosły. Jego starsza siostra, Fluttershy jest z tego powodu bardzo niezadowolona. Choć pegaz kształcił się na fryzjera, to wolał używać do układania fryzur swojego własnego, niezbyt ładnego stylu i z tego powodu nie poszło mu dobrze w nauce, wiec wrócił do rodzinnego domu. Zephyr bardzo się rządzi w mieszkaniu rodziców urządzając go po swojemu i dodając wszędzie swoje zdjęcia oraz drobne ozdoby. Rodzice nie potrafią mu odmówić. Fluttershy podejmuje z nimi rozmowę w której stwierdza, że ogier musi się wyprowadzić i usamodzielnić. Państwo Shy jednak wciąż usprawiedliwiają wyczyny syna, twierdząc, iż on ciągle szuka swojego miejsca. Później Zephyr udaje się na jego "sjestę" i chce by reszta rodziny zabrała jego rzeczy sprzed wejścia.

S06E11 Zephyr chce otworzyć własne studio.png

Zephyr niszczy cenne kolekcje rodziców dla swoich celów

Następnie ogier planuje urządzić swoje studio w małym budynku gdzie jego tata trzymał swoją kolekcję najlepszych próbek chmur jego produkcji. Wyrzucając je zniszczył nie tylko ten zbiór, ale także cenne kwiaty swojej mamy. Twierdzi on, że rodzice nie mają nic przeciwko tym działaniom i przeniosą swoje rzeczy z jego powodu, bo to lubią. Oczywiście tak nie jest, lecz państwo Shy nie potrafią odmówić synowi. Ojciec Zephyra postanawia pożegnać się ze swoją kolekcją chmur i uznać to za starocie, lecz i tak mu na nich zależy. Fluttershy tłumaczy bratu, że nie może tak po prostu zniszczyć wszystkiego co ich rodzice tworzyli tu do tej pory, lecz ten niezbyt się tym przejmuje, ponieważ rodzice pozwolili mu być sobą. Pegazica mówi wprost, że powinien się wyprowadzić i choć Zephyr chce ubłagać mamę i tatę, to oni przyznają Fluttershy rację. Ogier zgadza się i ze łzami w oczach opuszcza rodzinny dom.

S06E11 Fluttershy stawia bratu warunek.png

Warunek Fluttershy: Możesz u mnie zostać, ale musisz znaleźć sobie pracę

Za jakiś czas okazuje się, że Zephyr postanawia wprowadzić się do Fluttershy. Ta niechętnie się zgadza, lecz stawia warunek: jej brat ma znaleźć pracę. Ten zgadza się i zaczyna przestawiać meble klaczy. Następnego dnia rodzeństwo idzie do Rarity. Zephyr ma tam pracować i pomagać projektantce farbować materiał. Jednak on farbuje futerka kilku zwierzaków, w tym Opal, by one nadały kolor materiałom biegając po pokoju, a on w tym czasie wylegiwał się na łóżku białej klaczy. Spowodowało to wielki bałagan w pracowni Rarity, która denerwuje się na pegaza i tak kończy się jego praca tutaj.

S06E11 Zeph musi umyć wszystkie okna w sali.png

Jedna z propozycji pracy dla Zephyra - mycie okien w zamku księżniczki Twilight Sparkle

Następnie Fluttershy chce znaleźć bratu pracę u Twilight Sparkle, gdzie miałby użyć swoich skrzydeł i wymyć wysoko położone okna w zamku. Spike ma nadzorować go podczas wykonywania zadania. Później gdy klacze wracają, widzą błyszczące się okna oraz Spike'a kończącego porządki. Okazuje się, że Zephyr sprytnie nakłonił smoka do wykonania jego zadania, a ten nawet nie zauważył że go wyręczył. Ten rodzaj pracy również się nie udaje.

Zdenerwowana Fluttershy znajduje teraz bratu zadanie u Rainbow Dash. Ona zamierza zabrać go do głównej siedziby Wonderbolts i dać mu pracę do wykonania tak prostą, że nawet on jej nie zepsuje. Jednak za jakiś czas ogier wraca oburzony, że Rainbow wymagała od niego by robił to, co od niego wymagała. Fluttershy jest niezadowolona, że jej brat znów sobie tak szybko odpuścił. Słysząc, iż Zephyr nie zamierza znaleźć sobie pracy, postanawia wyrzucić go ze swojego domu. Zirytowany ogier stwierdza, że lepiej będzie jak zamieszka w lesie.

Trochę później Rainbow Dash i Fluttershy widzą jak tragicznie Zephyr radzi sobie z życiem wśród drzew. Żółta pegazica tłumaczy załamanemu bratu, że nie może się poddawać, bo zrobił coś źle, tylko dalej próbował.

S06E11 Smutne rodzeństwo.png

Fluttershy widzi jak załamany porażkami brat nie radzi sobie w lesie do którego uciekł

Lecz on przypomina, że one obie ratowały Equestrię już wiele razy, więc nie wiedzą co to porażka. Fluttershy wyjawia, iż za każdym razem bała się, że jej się nie uda. Wyjaśnia też, że czasem trzeba coś zrobić, nawet jeśli może się nie udać. Ostatecznie Zephyr zgadza się oraz chce spróbować zrobić coś, co lubi. Rainbow i Fluttershy zachęcają go w piosence Can I Do It On My Own by spróbował zrobić jakąś fryzurę na manekinie i dodają mu wiary w jego możliwości. Mimo wielkiej niepewności i strachu, ogierowi udaje się to zrobić i jest z tego powodu bardzo szczęśliwy i odzyskuje wiarę w siebie.

S06E11 Dumny Zeph.png

Zephyr wreszcie odnosi sukces jako specjalista fryzjer

Na koniec odcinka Zephyr cieszy się razem z rodziną i Rainbow Dash z ukończenia swojego fryzjerskiego treningu. Ogier dziękuje swojej siostrze za wielką pomoc i czuje jakby mógł zrobić teraz wszytko, poza znalezieniem domu. Prosi więc rodziców o możliwość mieszkania z nimi, ale tylko na kilka dni. Wszyscy zgadzają się na to z lekkim uśmiechem.

Galeria

S06E11 Fluttershy przytula brata.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zephyr Breeze

  • Zachowanie Zephyr'a w stosunku do RD

    14 wiadomości
    • GosiElla napisał(a): Tego nawyku nawet nie chcę wykorzeniać, bo bardzo podoba mi się odmiana z apostrofem, acz będę się starała, by...
    • Tak, ale zapamiętaj: Gosia zawsze będzie Gosią xD

Więcej z Fandomu

Losowa wiki