FANDOM

Zawsze jest druga szansa — szósty odcinek szóstego sezonu oraz sto dwudziesty trzeci ogółem.

Opis

Starlight Glimmer próbuje zaprzyjaźnić się z Trixie. Twilight próbuje jej to odradzić. Proponuje jej, by zaprzyjaźniła się z innymi kucykami, między innymi DJ Pon-3.

Streszczenie

Twilight Sparkle zaprosiła do zamku ks. Celestię, aby pokazać postępy jej uczennicy Starlight Glimmer. Daje jej też zadanie znaleźć nowego przyjaciela. Eksdyktatorka postanawia, że najrozsądniej będzie poprosić o pomoc przyjaciółki Twilight. Nie wychodzi to jednak tak jak oczekiwała. Bardzo ją ta sytuacja zestresowała, dlatego postanawia się zrelaksować w spa i z nową energią oraz spokojem poszukać przyjaciół. Tam poznaje pewną interesującą klacz, która tak jak ona ma poczucie alienacji przej swoje błędy życiowe. Postanawiam że ją zapozna ze swoją mistrzynią. Nowo poznaną klaczą okazuje się Trixie, klacz, która nie była nigdy w dobrych relacjach z ks. Twilight. Księżniczka namawia Starlight aby zmieniła swoją przyjaciółkę, ale ona się nie zgadza. Postanawia lepiej poznać swoją nową przyjaciółkę. Ta wyznaje jej, że jest iluzjonistką i postanawia zrobić nowy numer - ucieczkę z paszczy mantykory. Sarlight odkrywa, jak należy ją poprawnie przeprowadzić. Wobec czego Trixie proponuje jej, aby była jej asystentką w tym śmiertelnie niebezpiecznym pokazie. Tymczasem do zamku przybywa słońce narodu Celestia. Twilight bierze przypadkowe osoby z ulicy, które udają przyjaciółki Starlight, a sama do niej idzie w celu wszczęcia z nią awantury. W czasie kłótni mistrzyni i uczennicy Trixie wyraża satysfakcję, że udało jej się właśnie zemścić na swoim wrogu. Słysząc to, Starlight Glimmer zaczyna płakać, bowiem zauważyła, że była tylko narzędziem w zemście Trixie. Wybiega z jej wozu cyrkowego, a niebieska klacz również czuję się źle, bowiem szczerze polubiła swoją nową przyjaciółkę. Wreszcie zaczyna się pokaz iluzjonistki. Ogląda to z daleka Starlight Glimmer i ma dalej żal do swojej przyjaciółki. Przybywa ją pocieszyć Twilight i przeprosić. Mówi jej, że ona sama powinna mieć wolne kopyto przy wyborze przyjaciół i ponosić wszystkie ewentualne konsekwencje: i te dobre, i te złe. Starlight postanawia więc pomóc Trixie w sztuczce (i przy okazji jej uratować życie). Wszytko kończy się dobrz,e a jedyna niezadowoloną osobą jest Celestia, o której po prostu zapomniano.

Ciekawostki

  • Nad stołem, przy którym odbyła się kolacja, zawieszone są chorągwie przedstawiające podobizny Księżniczki Celestii (po prawej stronie) i Starlight (po lewej).
  • W angielskiej wersji językowej, kiedy Trixie tłumaczy, że zawarcie przyjaźni ze Starlight udowodniło jej wyższość nad księżniczką, używa dokładnie tych samych słów "beating Twilight is just a bonus", których niegdyś użyła Starlight "stopping the rainboom is just a bonus" podczas walki z Twilight.

Galeria

S06E06 Trixie mówi co jej grozi gdy trik się nie uda

Przypisy

Sezon ósmy Awantura o szkołę, część 1Awantura o szkołę, część 2Chłopak MaudFluttershy wchodzi w rolęSzalony wypad z babciamiW wodzie czy na lądzie?Trudna sztukaRodzinna mapaLekcja nierywalizacjiRozstanie to nie koniecEfekt wylinkiNowe w szkoleParszywa szóstkaŚwiąteczne tradycjeKwestia zasadUniwersytet PrzyjaźniCzy to koniec przyjaźni?Muzyczny zawrót głowyDroga do przyjaźniThe WashoutsMiejsce dla RockhoofaKorzenie prawdyBrzmienie ciszyTata wie najlepiejSzkoła w opałach, część 1Szkoła w opałach, część 2
Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zawsze jest druga szansa

  • Zawsze jest druga szansa - Coś tu jest nie tak...?

    4 wiadomości
    • Nie powiedziałbym, że nikt xD W odcinku "Newsbie Dash"/"Nowicjuszka Dash" Soarin wspomina, że Dash uratowała Equestr...
    • Ziraeel napisał:Nie powiedziałbym, że nikt xD W odcinku "Newsbie Dash"/"Nowicjuszka Dash" Soarin wspomina, że D...
  • Episode Summary

    2 wiadomości
    • How come the episode summary isn't more detailed? Shouldn't it become more detailed after the original English language airing?
    • It isn't more detailed, because no one has written more detailed summary, rather simple to understand, isn't it?