FANDOM

Zawsze jest druga szansa — szósty odcinek szóstego sezonu oraz sto dwudziesty trzeci ogółem.

Opis

Starlight Glimmer próbuje zaprzyjaźnić się z Trixie. Twilight próbuje jej to odradzić. Proponuje jej, by zaprzyjaźniła się z innymi kucykami, między innymi DJ Pon-3.

Ciekawostki

  • Nad stołem, przy którym odbyła się kolacja, zawieszone są chorągwie przedstawiające podobizny Księżniczki Celestii (po prawej stronie) i Starlight (po lewej).
  • W angielskiej wersji językowej, kiedy Trixie tłumaczy, że zawarcie przyjaźni ze Starlight udowodniło jej wyższość nad księżniczką, używa dokładnie tych samych słów "beating Twilight is just a bonus", których niegdyś użyła Starlight "stopping the rainboom is just a bonus" podczas walki z Twilight.

Galeria

S06E06 Trixie mówi co jej grozi gdy trik się nie uda

Przypisy

Sezon ósmy Awantura o szkołę, część 1Awantura o szkołę, część 2The Maud CoupleFake It Til You Make ItGrannies Gone WildSurf and/or TurfHorse PlayThe Parent MapNon-Compete ClauseThe Break Up Break DownMolt DownMarks for EffortThe Mean 6The Hearth's Warming ClubYakity-SaxA Matter of Principals
Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Zawsze jest druga szansa

  • Zawsze jest druga szansa - Coś tu jest nie tak...?

    4 wiadomości
    • Nie powiedziałbym, że nikt xD W odcinku "Newsbie Dash"/"Nowicjuszka Dash" Soarin wspomina, że Dash uratowała Equestr...
    • Ziraeel napisał:Nie powiedziałbym, że nikt xD W odcinku "Newsbie Dash"/"Nowicjuszka Dash" Soarin wspomina, że D...
  • Episode Summary

    2 wiadomości
    • How come the episode summary isn't more detailed? Shouldn't it become more detailed after the original English language airing?
    • It isn't more detailed, because no one has written more detailed summary, rather simple to understand, isn't it?