FANDOM

Wind Rider (z ang.wind - wiatr, rider - jeździec) — pegaz, były członek Wonderbolts. Do niego należy rekord tej grupy w Maratonie Mustangów. Wystąpił w odcinku "Detektyw Rarity".

Wygląd

Wind Rider jest pegazem o błękitnej sierści, złotych oczach, oraz grzywie i ogonie w dwóch odcieniach brązu. Na czole ma kilka zmarszczek, a jego brwi są cienkie i brązowe. Kucyk nosi szarą kurtkę z beżowym futerkiem i białym zamkiem. Posiada także biały szalik. Jego znaczek przedstawia Czapkę i gogle z białymi skrzydłami. 

Charakter

Pegaz jest spokojny i opanowany, lecz gdy jego sabotaż wychodzi na jaw, staje się nerwowy. Jego dumą jest rekord, który ustanowił i zyskał dzięki niemu sławę. Jest także sprytny i inteligentny, ponieważ jego plan rozgryzła tylko Rarity.

Przedstawienie w serii

Wind Rider pojawia się w odcinku "Detektyw Rarity" na uroczystości w Canterlocie, gdzie spotkała się cała grupa Wonderbolts. Wind Rider rozmawiał tam nawet z Księżniczką Celestią. Spitfire przedstawiła mu Rainbow Dash jako ich rezerwową i pochwaliła umiejętności lotnicze tęczowej klaczy. Kapitanka zażartowała, że Rainbow może nawet pobić rekord Wind Rider'a. Ten nie mógł na to pozwolić i wysłał fałszywy list do Spitfire, mówiący że jej mama jest chora. Spitfire poleciała pomóc mamie, lecz przez to nie mogła wystąpić w pokazie lotniczym. Okazało się, ze Stromy Flare jest zdrowa, a Rainbow Dash została posądzona o podrobienie listu, ponieważ chciała wziąć udział w pokazie, więc wyglądało to tak, jakby chciała pozbyć się Spitfire i wystąpić za nią. Rarity dzięki swojemu śledztwu wskazała, że sprawcą był Wind Rider, bojący się o pobicie swojego rekordu. Ostatecznie ogier został wyrzucony z Wonderbolts przez Spitfire.

Ciekawostki

  • Juniper Phoenix to nazwa jego ulubionej wody kolońskiej dla ogierów.
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)