Fandom

MLPW

Wielkie Serce

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wielkie Serce (oryg. Little Strongheart) — młody bizon, który pojawił się w odcinku "Impas". Jest córką (w polskiej wersji synem) Wodza Grzmiące Kopyto.

Historia

Wielkie Serce pierwszy raz widziana jest kiedy towarzyszy innym bizonom w napadzie na pociąg i bierze udział w porwaniu Bloomberg i Spike'a. Rainbow Dash stara się ją powstrzymać, jednak ta okazuje się być równie szybka i zwinna co jej przeciwniczka i udaje jej się wymknąć. Wtedy Rainbow postanawia się zemścić i w tym celu podąża za stadem.

Później widziana jest w osadzie bizonów. Przeprasza Rainbow Dash za to co się stało i tłumaczy jej, że porwali drzewo, ponieważ osadnicy, którzy założyli Appleloosę zajmują tereny gonitw bizonów i sadzą co raz to nowe jabłonie. Wytłumaczenie Serca powoduje, że Rainbow staje po stronie bizonów.

Kiedy spotyka się z Braeburnem, oboje są dla siebie mili i starają się załatwić konflikt polubownie, jednak interwencje Rainbow i Applejack wprowadzają towarzystwo w nieprzyjemny nastrój i wywołują nienawiść. Problem udaje się rozwiązać dopiero po bitwie kucyków i bizonów. Wtedy stado opuszcza miasto, a Wielkie Serce żegna się ze swoimi nowymi przyjaciółmi

Kontrowersje

Chociaż w polskim dubbingu pod Wielkie Serce głos podkłada kobieta, to jednak brzmi ona męsko i w takiej też formie zwracają się do niej bohaterki. Najprawdopodobniej więc polska Little Strongheart jest... mężczyzną. Nie jest to pierwsza taka pomyłka w naszym rodzinnym dubbingu: Sowalicja została kobietą. Mężczyzną natomiast Spitfire, jednak ten błąd poprawili w odcinku "Huraganowa Fluttershy".

Galeria

S01E21 Wielkie Serce biegnie.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Wielkie Serce

  • Dlaczego!?

    7 wiadomości
    • Eddy XD napisał(a): Może dla ciebie, bo dla mnie na pewno NIE! Ja wole to co jest zgodne z oryginałem. To co jest zgodne z oryginałem ...
    • Małem na myśli płcie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki