Fandom

MLPW

Vapor Trail

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Vapor Trail (z ang. vapor - para, trail - ślad) — pegaz, klacz. Uczennica akademii Wonderbolts. Pojawia się w odcinku "Szkoła mistrzów".

Wygląd

Sierść Vapor Trail jest koloru bardzo jasnego błękitu. Jej grzywa jest falowana, w trzech kolorach - pastelowym błękicie, zieleni i żółci. Jej oczy są koloru cyjanowego.

Charakter

Vapor jest trochę nieśmiała i cicha. Mimo tego lubi pomagać, dzięki czemu jej najbliższy przyjaciel, Sky Stinger dostaje się razem z nią do Akademii Wonderbolts. Ponadto chętnie się uczy w wyniku czego zostaje całkiem niezłą lotniczką.

Przedstawienie w serii

Vapor Trail ma swój debiut w odcinku "Szkoła mistrzów". Dostaje się wtedy razem ze swoim przyjacielem, Sky Stingerem do Akademii Wonderbolts. Tworzą razem świetną parę lotników, jednak Sky uważa, że jest lepszy od Vapor. Po pewnym czasie Rainbow Dash i Twilight Sparkle odkrywają, że to właśnie klacz pomagała przyjacielowi latać lepiej tworząc swoimi skrzydłami podmuch, który Sky nieświadomie wykorzystywał. Gdyby nie jej pomoc, jego sztuczki i osiągnięcia w lataniu nie wychodziłyby. Vapor nie chce powiedzieć Sky Stingeorwi, że mu potajemnie pomaga, bo ogier straciłby całą swoją pewność siebie. Oba pegazy poddają się pomocy Rainbow i Twilight: Vapor ma wydobyć swój ukryty talent lotniczy i nie pozostawać w cieniu innego kucyka, a Sky musi nauczyć się dobrze latać bez czyjejś pomocy. Klacz radzi sobie coraz lepiej, ale ogier wciąż nie może pokonać swoich ograniczeń. Z czasem na jaw wychodzi potajemna pomoc Vapor i Sky czuje się urażony, a także traci całą swoją pewność siebie. Twilight i Rainbow wpadają na pomysł, by para pegazów zaczęła kibicować nawzajem podczas lotu, by osiągać lepsze wyniki. Okazuje się to strzałem w dziesiątkę: Vapor czuje, że dobrze radzi sobie z lataniem, a Sky zwycięża ze swoimi ograniczeniami. Na koniec przyjaciele godzą się i wiedzą już, jak wspierać siebie otwarcie bez żadnych, małych kłamstw.

Więcej w Fandom

Losowa wiki