Fandom

MLPW

Tylko spokojnie, Fluttershy

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Udostępnij
Artykuł na medal

Tylko spokojnie, Fluttershy – dziesiąty odcinek sezonu trzeciego i sześćdziesiąty drugi ogółem. W tym odcinku Twilight Sparkle oraz jej przyjaciółki wyczekują na Księżniczkę Celestię, która ma przybyć z ważnym gościem. Okazuje się nim Discord. Fluttershy jako jedyna wierzy, że potrafi on się zmienić na lepsze i będzie to tego dążyć.

Produkcja i rozwój

Główna scenarzystka serialu Meghan McCarthy napisała na Twitterze, że pierwotnym tytułem odcinka był Fluttershy's Home For Reformed Draconequi (z ang. Dom dla zreformowanych Draconequusów Fluttershy) i jest nawiązaniem do innego serialu stworzonego przez Lauren FaustDom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Fabuła

Oczekiwanie na Księżniczkę Celestię

S03E10 Pinkie lubi odwiedziny księżniczki Celestii.png

Cierpliwe czekanie

Na polach nieopodal Ponyville, Twilight Sparkle, Rarity, Spike, Rainbow Dash i Pinkie Pie, która radośnie podskakuje, wyczekują na kogoś. Pinkie krzyczy, że uwielbia kiedy odwiedza je ich księżniczka i na tę okazję, wypolerowała sobie kopytka niczym Rarity. Jednorożec się przegląda i mówi, że dla niej jest to wymarzone lustro. Twilight zastanawia się czemu ciągle nie ma księżniczki. Potem dopytuje się gdzie są Applejack i Fluttershy. Rarity informuje, że pegaz został na farmie, by pomóc Applejack. Spike nie jest do końca przekonany, żeby księżniczka mogła się spóźniać. Otóż księżniczka wiezie ważnego gościa. Przylatuje Rainbow i mówi, że ten gość jest rozlazły. Potem Rarity podchodzi i mówi, że skoro to taki ważny gość, to muszą mieć dużo spraw do załatwienia. Spike nagle doznaje szoku, ciągnie Twilight za ogon i mówi:

Może ma poroże jelenia, nogi kozła, skrzydła nietoperza i ogon węża?!

S03E10 Zdziwienie boahterów.png

Księżniczka Celestia zrobiła nam niezły prezent..

Twilight jest jednak spokojna. Rarity pyta się po co księżniczka miałaby przyprowadzać do nich Discorda. Spike załamanym głosem mówi, żeby sama ją zapytała. Wtedy ląduje rydwan, a w nim Księżniczka Celestia, a koło niej, również na rydwanie, zamieniony w kamień... Discord.

Wizyta "ważnego" gościa

S03E10 Celestia tłumaczy co chce zrobić z Discordem.png

"Bo wierzę głęboko, że wy mu możecie pomóc..

Twilight podchodzi do Księżniczki. Zaczyna krzyczeć, czemu przyprowadziła do nich Discorda, a potem przeprasza za krzyk. Celestia zdaje sobie z tego sprawę, że gdy Discord tu był rozpętał wielką burzę. Rainbow przypomina, że z Ponyville zrobił stolicę chaosu, a Rarity, że zmienił je w ich przeciwieństwa. Potem Pinkie przeżywa, że zesłał pyszny deszcz czekoladowy bez jednej kropli bitej śmietany. Księżniczka to doskonale rozumie, jednak siła Discorda może się im przydać, gdyby zgodził się służyć dobru. Wierzy ona, że pomogą mu się zmienić. Spike zaczyna dramatyzować, że to będzie czysty obłęd i katastrofa. Księżniczka jeszcze przypomina, że to one zamieniły Discorda w kamień. Twilight sugeruje, by użyć Elementów Harmonii, by go okiełznać. Spike chce dać nogę i wymyśla, że z chęcią pójdzie po nie. Księżniczka jednak przywiozła klejnoty ze sobą. Rzuciła również na nie czar, by duch niezgody ich nie wykradł i nie schował. Celestia podchodzi do Twilight i pyta się, gdzie podziewa się Fluttershy. Doskonale wie, że to ona będzie wiedziała jak odmienić Discorda. Rainbow nie podoba się ten pomysł.

Kłopoty na farmie

S03E10 Fluttershy łagodzi spór pomiędzy bobrem a Applejack.png

Co by się stało..jakby ich puściła

Akcja przenosi się na farmę Sweet Apple. Bóbr mówi coś do Applejack. Na to klacz do Fluttershy, czego on się jej czepia. Pegaz mówi, że niczego się nie czepia i zgodził się przenieść tamę gdzie indziej. Okazuje się, że tama, którą zbudowały bobry zalała całą farmę Applejack i jej jabłonie przesiąknęły wodą. Jednak, zanim bóbr przeniesie tamę, ma go przeprosić, że nazwała go "zakałą". Applejack wybucha złością i dobrze się stało, że nie nazwała go "szkodnikiem". Fluttershy próbuje powstrzymać bobra i Applejack. Bóbr zaczyna coś mówić do Applejack na co pegaz:

Oh! Tego nie przetłumaczę! Co za słownictwo!

S03E10 Rainbow pogania przyjaciółki.png

"Guzdrały!", ruszajcie biegusiem do Ponyville!

Fluttershy patrzy się na Applejack jednoznacznym wzrokiem i klacz przeprasza bobra. Na to on wystawia jej język, co jeszcze bardziej drażni ziemskiego kuca. Bóbr wyciąga tylko jedną gałązkę i cała tama się burzy. Woda zaczyna spływać z pola Applejack już nie zalewając jej jabłoni. Klacz dziękuję Fluttershy za pomoc. Nagle przylatuje Rainbow Dash i krzyczy, by jak najszybciej przybyły do Ponyville, ponieważ na nie wszyscy czekają.

Prośba księżniczki

S03E10 Fluttershy boi się, że nie da rady.png

Fluttershy nadaje się do tej roli najlepiej

Akcja ponownie wraca na obrzeża Ponyville. Celestia już zdążyła opowiedzieć Fluttershy, jaki ma plan. Księżniczka wierzy, że to właśnie pegaz zdoła odmienić Discorda. Fluttershy dopytuje się księżniczki czy to właśnie ona się do tego nadaje najlepiej. Księżniczka podnosi głowę Fluttershy kopytkiem i prosto w oczy jej to potwierdza, na co pegaz się rumieni. Celestia oznajmia, że na nią czas, ponieważ musi lecieć na królewskie zebranie.

Muszę wracać do Canterlotu na ważne zebranie. Zostawiam wam Discorda...

Wsiada do rydwanu i odlatuje, a Twilight z przyjaciółkami patrzą na oddalającą się Celestię.

Odczarowanie Discord'a i pierwsze problemy

Twilight magią podnosi skrzynię z klejnotami i oznajmia, że trzeba odczarować Discorda i ma nadzieję, że zaklęcie księżniczki podziała. Wszystkie zakładają elementy na szyję, a Twilight je ostrzega:

Lepiej niech żadna nie zdejmuje elementów...

Wszystkie otaczają Discorda zaczarowanego w kamień. Twilight swoją magią, "ożywiła" Klejnoty Harmonii. Discord został uwolniony. Otrząsa się i zaczyna marudzić:

No nareszcie, ile czasu można być zaklętym w głaz? Co za ulga...

Discord jednak zaraz po przemianie pstryka palcami i zwykła wiewiórka zamienia się w potwora. Twilight krzyczy co on znów robi. Duch niezgody odpowiada:

Przeciągam się rozkosznie...my istoty zrodzone z chaosu nie przywykłyśmy do noszenia kamiennych mundurków.

Discord ponownie rzuca zaklęcie, tym razem zamienia królika. Pinkie Pie jest oburzona i każe mu natychmiast go odczarować. Według niego teraz królik jest po prostu uroczy. Zwraca się na głównych bohaterek:

Wiecie co mnie zachwyca? Wasza wiara, że uda wam się mnie odmienić. Wasza wiara, że ten oto kucyk Do Fluttershy może na mnie wpłynąć...Sprawia, że mam ochotę wam zrobić "puci, puci"..

S03E10 Twilight mówi do Discorda.png

Godnej uwagi argument..

Twilight wpada w złość i krzyczy skąd on o tym wie. Discord tłumaczy, że mimo, iż był zamieniony w kamień słyszał każde słowo Celestii. Miał tylko problem z toczeniem za nią oczami. Jednorożec grozi Discordowi, że jeśli nie odczaruje zaraz królika i wiewiórki użyje przeciw niemu Elementów Harmonii. Discord z wielką pewnością siebie, mówi, że nie zrobią tego i nie narażą się na gniew i kochanej księżniczki. Rainbow Dash, podlatuje w powietrze i nazywa go cwaniakiem, a Fluttershy krzyczy, że nie ujdzie mu znęcanie się nad zwierzętami.

Uważaj na to co robisz draniu, bo inaczej poślę Ci moje...moje spojrzenie.

S03E10 Discord łamie czwartą ścianę.png

"Ojej" Discord złamał czwartą ścianę.

Discord udaje, że panikuje i błaga Fluttershy, by nie używała spojrzenia i zaczyna się śmiać. Fluttershy jednak nie żartowała i posyła Discordowi spojrzenie. On znowu sobie żartuje, a na koniec mówi, że jest komiczna i znów się śmieje. Twilight mówi, że nie zawahają się użyć Klejnotów Harmonii i przekonają Księżniczkę, że miały dobry powód. W końcu draconequus odmienia wiewiórkę i zająca, mówiąc, że to godny uwagi argument. Niby wszystko gra, a tak naprawdę pstryka ogonem i bobry przemieniają się. Wtedy Discord mówi wprost do ekranu "Ojej".[1] Potem, że sam podjął decyzję, gdzie się zatrzyma podczas swojej "resocjalizacji". Fluttershy nagle pojawia się w jego rękach i mówi on, że to właśnie u niej się zatrzyma. Discord zaczyna się śmiać, a pegaz jest zdezorientowany.

Pierwsze kłopoty z Discordem

S03E10 Stłuczona lampka.png

Taka ładna lampa stłuczona...

Akcja przenosi się do domku Fluttershy. Żółta klacz przyznaje, że Discord jest straszny, ale ona ma zamiar być gościnna. Pyta się Angela, czy odda swoje miejsce Discordowi. Królik wpada w złość i próbuje go zepchnąć z fotela. Fluttershy go przeprasza za zachowanie jej pupila. Discord nie jest na nią zły, dziękuje jej za gościnę i zwraca się do innych, mówiąc, że szkoda, iż reszta jej przyjaciół taka nie jest. RD nagle krzyczy, żeby FS go nie słuchała, ponieważ będzie starał się je poróżnić. Discord udaje niewiniątko i mówi, jakby mógł zrobić coś takiego. RD mu "uświadamia", że mógłby użyć wtedy Klejnotów Harmonii. RD nazywa go wielkim kłamcą. O dziwo, Discord zmniejsza swój rozmiar i zaprzecza, jakoby był wielki, a gdy Angel chce wejść na fotel, powiększa się i tłucze lampkę Fluttershy.
S03E10 Discord pije herbatkę z Angelem.png

...ale herbatka dobra

Naprawia ją w dość nietypowy sposób i ponownie zrzuca królika z fotela. Applejack nie może znieść tego widoku i wszystkie klacze, prócz Fluttershy, wychodzą. Twilight przed wyjściem pyta się Fluttershy czy na pewno sobie poradzi. Pegaz zdaje sobie sprawę, że łatwo nie będzie, ale ma zamiar zdobyć jego zaufanie. W tle widzimy jak Discord droczy się z Angelem. Jak tylko zaczną się poważniejsze problemy, przyjaciółki przybędą na pomoc. Jednorożec każe uważać Discordowi na to, co robi. On w tym czasie trzyma Angela do góry łapkami, ale nagle przemienia się w "eleganckiego" Discorda i udaje, że piję herbatkę z królikiem.

Fluttershy zamyka drzwi. Rarity nie wierzy, że pegaz chce z nim zostać sam. Rainbow Dash przekonuje przyjaciółki, że trzeba ułożyć plan B, gdyby zaprzyjaźnianie nie wypaliło. Rarity przyznaje jej rację i przypomina, że mowa tu o Discordzie.

Rainbow ma rację, w końcu mówimy o Discordzie. No wiecie, zawsze lepiej jest mieć jakiegoś "asa" w rękawie.

Twilight chwilę się zastanawia i oznajmia, że coś jej przyszło do głowy...

Sprytne zjedzenie zaklęcia

U Fluttershy

S03E10 Papierowy obiad z zaklęć Twilight.png

Nie ma nic w lodówce?Można zjeść papier!

Fluttershy w tym czasie szuka Discorda. Znajduje go w salonie, siedzącego na fotelu i jedzącego..papier. Pegaz jest tym dość zaskoczony, a Discord nie zwraca na to uwagi. Potem oznajmia, że wychodzi i pozwala mu czuć się jak w domu. Discord żegna Fluttershy, mając na sobie szlafrok.

Kiedy tylko przestaje machać, zamyka drzwi z trzaskiem i zwraca się z pogardą do Angela, czy lubi marchewki. Wyciąga mu z ucha marchewkę i przypomina mu, że zostali sami. Angel bierze w łapki marchewkę, a na niej nagle pojawia się twarz Discorda i mówi:

Ładna ze mnie marchewka?

Królik podskakuje z przerażenia i rzuca marchewkę, którą łapie Discord i zmienia ją w swój ząb. Potem siada wygodnie na sofie i ponownie zaczyna zjadać papier.

W bibliotece

S03E10 Wyrwane strony w książce Twilight.PNG

..jednak lodówka była pełna, spokojnie. Discord tylko zaklęcie zjadł

Tymczasem Twilight szuka pewnego zaklęcia. Pyta się Spike'a, czy ma książki, o które go poprosiła, a smok ledwo utrzymuje stertę książek w górze. W końcu wychodzi na jaw, że jednorożec szuka zaklęcia przemiany, które powinno być pod ręką. Spike panikuje, co będzie jeśli Discord odbierze im Elementy Harmonii. Twilight przypomina, że księżniczka rzuciła zaklęcie na klejnoty.
Księżniczka rzuciła na nie specjalny czar...o, o.. Rzuciła czar na elementy, ale nie na książki!
— Twilight Sparkle

Wszystkie strony, na których było zaklęcie zostały zjedzone przez Discorda...

Nadzieja u Fluttershy

S03E10 Discord za bardzo rozgościł się u Fluttershy.PNG

Powiedzmy, że wszystko w porządku

Discord tymczasem zrobił z domku Fluttershy wirujący dom i pyta się jej czy na pewno jej to nie przeszkadza. Prosiła go, by czuł się jak w domu, on jednak nie chce nadużywać gościnności Fluttershy. Pegaz unika latających łyżeczek i innych przedmiotów, które pod wpływem ciągłego obracania domu latają po nim. Mówi, że jeśli mu to odpowiada to nie ma nic przeciwko. Discord dziękuję Fluttershy za gościnę.

Jesteś taka urocza, moja droga Fluttershy! Zawsze wiedziałem, że masz dobre serduszko nie tak, jak te twoje wredne przyjaciółki...

Pegaz się denerwuje na to ostatnie zdanie. Zaprzecza, że wcale nie są wredne. Discord próbuje ją przekonać skoro tak myśli, to na pewno jest najbardziej wyrozumiała. Ponownie siada na fotelu Angela i mówi, że Celestią słusznie ją wytypowała na ta, która może go odmienić. Kiedy mówi, że może uda jej się to osiągnąć, z tyłu głowy wyrasta mu druga twarz pokazująca język do Angela, który się potyka. Nagle słychać wołanie Twilight. Fluttershy łapie swojego pupila w kopytka i leci z nim do jednorożca.

S03E10 "Zeżarł je!?".PNG

Discord, zjadł papier?!

Twilight jest zszokowana tym, co się dzieje, a chodzi mianowicie o latający dom pegaza i pyta jej się czy wszystko w porządku. Fluttershy odpowiada, że idzie jak po maśle i kładzie Angela na ziemi. On, zaczyna kiwać się na wszystkie strony i ledwo chodzi. Twilight chce zabrać Fluttershy, do siebie bo według niej, Discord wymknął się z pod kontroli. Jednak, jest wręcz przeciwnie. Pegaz zdobywa jego zaufanie, pozwalając mu pozostać sobą. Spike się wtrąca mówiąc, że on jest sobą do tego stopnia, że kradnie im zaklęcia z biblioteki i pokazuje książkę z wyrwaną kartką. Fluttershy wtedy już rozumie, co tak naprawdę jadł Discord, a Twilight wpada w złość. Pegaz jej tłumaczy, że sam z siebie chce się zmienić.

Jako jego przyjaciółka dopuszczam możliwość, że jest niewinny.

Twilight natomiast nadal jest zła, że ta mu wierzy. Wtedy wpada na pomysł, by Spike i Twilight zwołali wszystkich na wieczór i się przekonają jak zmienia się Discord..przeprasza Twilight na chwile i idzie poprosić Discorda, by odstawił dom na miejsce. Jednorożec z niezbyt wesołą miną się zgadza.

Przyjście na kolacje

S03E10 Discord zaprasza do środka.PNG

Elegancko Discordzie

Wszystkie klacze zmierzają do domku Fluttershy. RD nie może uwierzyć, że idą na kolację z Discordem. Rarity jest pewna, że wieczór skończy się katastrofą i cieszy się, że nie włożyła nowej kreacji. To nic, że ma na sobie piękną suknie. TS im tłumaczy, że wierzy w niego Fluttershy i to jedyny sposób, by się odmienił. Nagle wychodzi elegancko ubrany Discord, wita kucyki i z języka robi czerwony dywan. Bardzo cieszy się, że je widzi i zaprasza je do środka. Kiedy tylko są w środku, Fluttershy chwali co zrobił Discord:

Nie uwierzycie co to za pomocnik! Discord osobiście nakrył do stołu, jestem dumna.

S03E10 Discord próbuje zabrać Element Twilight.png

Pożyczę tylko

Podstępnie chce zabrać Twilight element z głowy, mówiąc, żeby oddała mu nakrycie głowy. Jednorożec podejrzewa ten podstęp i każe dziewczynom pilnować swoich Elementów Harmonii.

Kolacja z Discordem

Fluttershy przy stole przypomina, co kazała jej Księżniczka. Pyta się Pinkie, czy chce trochę sosu, różowa klacz kiwa głową. Discord sugeruje, że to on poda sos. Filiżanka z nim, zamienia się w..psa, ale dość dziwnego. Pinkie zaczyna pieścić i komplementować filiżankę.

Uuu..jaka słodka z Ciebie sosierka!

S03E10 Rainbow oskarża Discorda o ten cały chaos.PNG

Rainbow Dash zawsze ma coś do powiedzenia

Rainbow natomiast jest bardzo zniesmaczona tym pomysłem z sosjerką. Żółty pegaz każe się jej odprężyć, oraz by miała więcej poczucia humoru. Filiżanka wylewa się na RD, co jeszcze bardziej ją denerwuje. Discord ją przeprasza. RD posądza go, że było to z premedytacją. Discord jak najbardziej zaprzecza i pokazuje im tańczące świece. Tęczowy pegaz zdmuchuje trzy i krzyczy, że nie da się nabrać. Nagle świece zaczynają ją uderzać. Ponownie zarzuca Discordowi pomyłkę, on jednak mówi jej, że to po prostu pomyłka. Twilight się odzywa mówiąc, że coś tu brzydko pachnie i nagle z czajnika zaczyna pryskać herbata. Tak oblewa jednorożca, że upada na ziemie, tak samo jak Spike. Fluttershy natychmiast zwraca uwagę Discordowi.

Nie moja wina, że waza na zupę, uznała słowa "brzydko pachnie" za obraźliwe.

Rarity od razu krzyczy, by nie lał na jej kapę, ponieważ to aksamit. Jednak nie uchroniła się przed atakiem wazy i oblana upada na ziemię. AJ z pogardą mówi, że waza robi co on jej każe. Fluttershy mówi, by nie wyciągały pochopnych wniosków, a Discord się śmieje. RD od razu zarzuca żółtemu pegazowi, że nie wie co się dzieje.

Przed tobą zgrywa niewiniątko, żebyś nigdy nie użyła Elementów przeciwko niemu.

Discord widać smutnieje i mówi, że RD zarzuca poważne oskarżenie. Waza na zupę nadal oblewa inne kucyki, RD pokonuje świece, zakrywa wazę i krzyczy, że Fluttershy jest zaślepiona. Jednak ona go broni:

Wiesz co ja widzę? Discord nie jest ideałem, ale wy też nie dajecie mu szansy!

Przyjaciółki są wściekłe. Tęczowy pegaz pyta się czemu daje mu takie fory. Wtedy żółty pegaz przytula się do Discorda i mówi, że przyjaciele od tego są. On nie może uwierzyć w słowa pegaza, który mu tłumaczy, że odkąd z nią zamieszkał, jej dom stał się nie do poznania, a on sam na to, że nigdy nie miał przyjaciół. Fluttershy podaje mu kopytko i mówi, że teraz ma, a jej przyjaciółki są w szoku.

Kalambury Angela

S03E10 Angel udaje, że się topi.png

Angel udaje, że..się topi

Nagle przez okno wchodzi roztrzęsiony Angel. Pegaz mówi, że to nie jest zbyt dobry moment. AJ przerywa jej i mówi do wszystkich, że królik chce im coś powiedzieć. Angel wylewa na siebie wtedy szklankę wody i udaje, że się topi. Nikt nie rozumie. Bierze wtedy do ręki jabłko, potem wskazuje na Applejack. Nadal nikt nie zgadł. Idzie wtedy do dzbanek z wodą i wrzuca do niej jabłko. Rarity w końcu zgaduje, że chodzi o farmę Sweet Apple. Nagle Rainbow krzyczy, że jest powódź na farmie i od razu zarzuca, że zrobił to Discord. On oczywiście udaje aniołka. Klacze wychodzą i zostawiają Fluttershy z Discordem, a RD z pogardą pyta się jej czy nadal będzie go tak broniła.

Powódz na farmie Sweet Apple

S03E10 Discord na nartach wodych.PNG

Co tam, że jest powódź, woda jest wspaniała!

Angel nie owijał w bawełnę, na farmie faktycznie powódź. Apple Bloom, Big Macintosh i Babcia Smith, próbują zbierać jabłka pływając w wiadrach. AJ przypomina, że bobry zawsze były ich zmorą i wszędzie budowały tamy, jednak nie, aż tyle. Fluttershy nie może się dogadać z bobrami, ponieważ używają niegrzecznego słownictwa jak ona to nazwała. RD od razu do niej, że to Discord za tym stoi. Żółty pegaz to rozumie i krzycząc pyta się przyjaciółek czy uważają ją za jakąś niemotę. One jednak nie chcą się do tego za bardzo przyznać. Pegaz chciał tylko by zaczął jej ufać i ją słuchał. Nagle Discord krzyczy, by dołączyła się do niego Fluttershy, a on serfuje po farmie Sweet Apple. Discord ląduje na brzegu i zwraca się do Fluttershy:

Tutaj jesteś światło moich oczu.

Pegaz zwraca uwagę na to, że jest powódź na farmie, a on wycierając się ręcznikiem mówi, że to ogromna strata. Fluttershy przypomina, że jest to dom Applejack i został on zniszczony przez zwierzęta, które nikogo, by nie skrzywdziły. Kiedy pegaz mówi, że to wszystko wina Discorda on się zgadza, że wszystko naprawi ale chce coś w zamian.

..żebyś nigdy nie użyła swojego Elementu Harmonii przeciwko mnie. Taki gest przyjaźni.

Pegaz nie wie co ma robić. Przyjaciółki kręcą głowami, żeby się nie zgadzała. Nagle zdejmuje Element z szyi i mówi, że nigdy nie użyje Elementów Harmonii przeciwko niemu.

Co lepsze, Fluttershy czy klejnot?

S03E10 Fluttershy jest bardzo obrażona na Discorda.PNG

Discord raz mógłbyś się zastanowić co mówisz, ranisz..

Discordowi to odpowiada i używa magii, by zmienić farmę Sweet Apple w...lodowisko. Jeździ on na łyżwach. Fluttershy się denerwuje i biegnie do niego po lodzie. Discord nic sobie w tego nie robi, a pegaz jest bardzo zły. Nazywa ją swoją kumpelą, a ona krzyczy, by ją tak nie nazywał. Prosi ją, by poszła z nim na łyżwy. Przybiega Spike z Elementem Harmonii Fluttershy, a Twilight krzyczy, żeby go wzięła. Jeśli Discord nie naprawi tego, zamienią go w kamień. Pegaz się chwilę zastanawia i mówi, że obiecała nie używać przeciwko niemu Elementu Harmonii i nie złamie słowa. Przyjaciółki są załamane. Discord się z nich śmieje i stwierdza, że woli bawić się z num bo się z nim przyjaźni jak i nie użyje przeciw niemu Elementu. Nie wie jednak jak rani tym Fluttershy. Discord się cieszy, że jest wolny na zawsze. Fluttershy w końcu wybucha gniewem, rzuca łyżwami i krzyczy, że nie chce go znać. Discord jednak się tym nie przejmuje.

I co z tego?! Ja mogę robić co chcę i kiedy chcę! Jestem Discord, władca chaosu!Chciałaś mnie rozstawiać po kątach?! Myślałaś że odwołam to wszystko tylko dlatego że TY mi kazałaś?! Bo jeśli nie, to stracę jedynego przyjaciela jakiego miałem?!

Po tych ostatnich słowach do Discorda dochodzi, że stracił w ten sposób jedyną przyjaciółkę. Przyznaje Fluttershy, że wygrała i odmienia całkowicie farmę na dobre. Wszyscy się cieszą, a Discord mówi, że jeśli chce się mieć przyjaciół, musisz czasami ustąpić.

Przemiana Discorda

Discord zadowolony podchodzi do Księżniczki Celestii i oznajmia, że jest gotowy służyć dobru, a nie złu. Po cichu stwierdza, że tak z grubsza. Księżniczka chwali, że jest pełna podziwu i czuje wyraźnie, że Discord się zmienił. Mówi jednak do Twilight, że zostawi jej Elementy Harmonii na wszelki wypadek, a Discord to usłyszał. Twilight mówi do Księżniczki:

Miałaś rację kiedy uznałaś, że Fluttershy najszybciej do niego trafi. Traktując go jak przyjaciela uzmysłowiła mu, że przyjaźń jest dla niego ważna i kiedy raz jej doświadczył nie chciał jej stracić.

Pegaz podchodzi do Discorda i mówi, by śmiało to powiedział. Zgadza się z niesmakiem.

Emm...zgoda. Przyjaźń to magia.

Wtedy łapie go za dłoń i mówi, że jest uroczy jak się go lepiej pozna, wtedy jej przyjaciółki odwracają się jak i Księżniczka Celestia i robią kwaśne miny.

Cytaty

Pinkie Pie: Uwielbiam odwiedziny naszej Księżniczki, patrzcie wypolerowałam sobie kopytka niczym Rarity!
Fluttershy: Oh! Tego nie przetłumaczę! Co za słownictwo!
Discord: Przeciągam się rozkosznie...my istoty zrodzone z chaosu nie przywykłyśmy do noszenia kamiennych mundurków
Rarity: Rainbow ma rację, w końcu mówimy o Discordzie. No wiecie, zawsze lepiej jest mieć jakiegoś "asa" w rękawie.
Discord: Papa, baw się dobrze! Ja sobie poradzę. Papa!
Discord: Lubisz marchewkę, ty knypku?
Discord: Ładna ze mnie marchewka?
Pinkie Pie: Uuu..jaka słodka z Ciebie sosjerka!
Discord: Tutaj jesteś światło moich oczu.
Discord: ...Chciałaś mnie rozstawiać po kątach?! Myślałaś że odwołam to wszystko tylko dlatego że TY mi kazałaś?! Bo jeśli nie, to stracę jedynego przyjaciela jakiego miałem?!
Discord: Emm...zgoda. Przyjaźń to magia.

Ciekawostki

  • Tytuł jest nawiązaniem do serii brytyjskich plakatów propagandowych z czasów II wojny światowej – "Keep Calm and Carry On".

Galeria

Keep Calm And Flutter On Gallery(New).png

Przypisy

  1. W tym momencie Discord złamał czwartą ścianę, zwrócił się bezpośrednio do widza

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Tylko spokojnie, Fluttershy

  • Poprawi Kto Może?

    5 wiadomości
    • <div class="quote">77.254.245.162 napisał(a):<br />dobra. następnym razem nie będę pisała takich niepotrzebn...
    • Dokładnie, na przykład ja.

Więcej w Fandom

Losowa wiki