Fandom

MLPW

Twist

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Twist (także Twist-a-loo[1] oraz Peppermint Twist[2], z ang. twist - skręcenie) — ziemski kucyk, postać epizodyczna, uczennica.

Razem z Apple Bloom była "gładkim boczkiem", czyli kucykiem bez swojego znaczka, dopóki nie odkryła go w odcinku "Znaczkowa Liga". Przybrał on postać dwóch cukrowych lasek ułożonych w kształt serduszka.

Wygląd

Twist dzieli swoje imię z kucykiem generacji pierwszej. Jest trochę wyższa od reszty źrebiąt, ma chudsze nogi, a jej nos jest większy niż u innych kucyków. Twist wykazuje stereotypy "kujońskie": kręcona, czerwona grzywa, duże, fioletowe okulary i seplenienie. Jej oczy są różowe. Na boczku ma dwie skrzyżowane, różowo-białe, cukrowe laski.

Przedstawienie w serii

Twist debiutuje w odcinku "Znaczkowa Liga". Razem z Apple Bloom jest obiektem kpin Diamond Tiary i Silver Spoon, dopóki nie odkrywa, że ​​jej specjalnym talentem jest robienie słodyczy, a na jej boku pojawia się znaczek. W tym odcinku wydaje się przyjaźnić z Apple Bloom, ale odkąd ta dołączyła do Znaczkowej Ligi, nigdy ich już razem nie widziano.

Pojawia się ponownie podczas konkursu talentów, jak również w czasie wycieczki szkolnej po ogrodach Canterlotu ("Konkurs talentów", "Powrót do harmonii, część 1").

Widać ją także w "Znaczkowa ospa", gdzie razem z Sweetie Belle i Scootaloo zastanawia się co symbolizuje znaczek Apple Bloom i sugeruje, że jest to racuch. Kiedy wszyscy oglądają sztuczki Apple Bloom z hula-hopem, Twist stoi obok pozostałych członkiń Ligi.

Występuje w tle, w odcinku "Dzień uznania dla rodziny", gdzie jako jedyna (z wyjątkiem Diamond Tiary) wydaje się być zainteresowana historią Filthy Richa.

Pokazuje się również w "Dniu Serc i Podków", gdzie wręcza kartkę z okazji Dnia Serc i Podków swojemu klasowemu koledze - Truffle Shuffle. Później przytulają się nawzajem. W czasie gry "Przypnij serce kucykowi", przez przypadek przypina serce swojej nauczycielce, Cheerilee.

Gry

W grze MLP Gameloftu z opisu Twist wynika, że jej miejscem zamieszkania jest domek Znaczkowej Ligi.

Zabawki

Twist pojawiła się w zestawie blind bagowym o nazwie Pony Lesson Set, gdzie została nazwana Twist - a -loo.

Cytaty

Oooo jaki słodki kucyk!
— Znaczkowa Liga
Och!! Och!! Och!! zgłasza się
— Znaczkowa Liga

Wystąpienia

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N N N N N N N N N N Y N N N N N B N N N N N N N N
Sezon drugi
B N N N N N N N N N N B N N N N B N N N N N B N N N
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N N N N N N N N N N N
Sezon czwarty
N N N N B N N N N N N N N B B N N N N N N N B B N N
Sezon piąty
N N N N N N N N B N N N N N N N N Y B N N N N B N B
Sezon szósty

Galeria Twist

TwistGallery.png

Przypisy

  1. Twist-a-loo
  2. Peppermint Twist

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Twist

  • Metamorfoza Twist!

    29 wiadomości
    • Nic nie zmieniać. Pyszczek z czasem zmieni jej się na normalny i będzie piękna. :3
    • Odkopane, ale powiem na ten temat jedno: Bon Bon, czyli prawopodobna siostra Twist w młodości wyglądała jak ona. Kiedy urosła, przesta...
  • -a-loo?

    6 wiadomości
    • ten co napisał pod wątkiem to ja a tam ten to ktoś inny
    • Vengir napisał(a):Po pierwsze: czemu odpowiadasz sam sobie? Po drugie: to nie fanowskie, tylko oficjalne nazwy Hasbro. Imiona nie mogą być z...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki