Fandom

MLPW

Trenderhoof

1178stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Trenderhoof (z ang. gra słów trend - modny i hoof - kopyto, dosłownie Modne Kopyto) —  jednorożec, ogier, postać epizodyczna, pojawił się w odcinku "Proste życie", gdzie o jego względy zabiegała Rarity.

Przedstawienie w serii

Gdy Trenderhoof, wędrowny pisarz, przyjeżdża do Ponyville, na peronie wita go Rarity, która przedstawia się ogierowi jako organizatorka festynu w Ponyville i proponuje mu wspólne zwiedzanie miasta. Z początku jednorożcowi podoba się towarzystwo Rarity, jednak, gdy widzi Applejack, zakochuje się w niej. Rarity próbuje naśladować styl swojej przyjaciółki z farmy, co w efekcie kończy się podmianą ról. Kiedy ogier chce pracować na farmie, Rarity tłumaczy mu, że bycie sobą jest dużo bardziej przyjemne, niż bycie kimś, kim się nie jest. O jego dalszych losach nic nie wiadomo.

Wygląd

Trenderhoof to wysoki brązowy jednorożec o oczach w odcieniu ciemnego fioletu. Nosi okulary w białych oprawkach, a na sobie ma sweter w ciemnym odcieniu zielonego z pomarańczowymi kołnierzykami i rękawkami. Na swetrze jest przyszyta kieszeń, w której ogier nosi grzebień. Posiada blond grzywę i ogon z białymi pasemkami. Znaczek składa się z dwóch rombów w kolorze pomarańczowym i białych kresek, które są ułożone na ukos. 

Ciekawostki

Galeria

S04E13 zakochałem się.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Trenderhoof

  • Gdzie szablon?

    7 wiadomości
    • *Crashie* napisał(a): Po co wysłałeś to zdjęcie?Zdjęcia nie wstawiłem tylko link do niego a po to aby zresztą niebędę tłumacz...
    • Jeżeli już o Trenderhoofie to moglibyście dodać jego znaczek?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki