Fandom

MLPW

Tree Hugger

1204strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tree Hugger (z ang. dosłownie przytulacz drzew) — ziemski kucyk, nowa przyjaciółka Fluttershy. Pojawiła się odcinku "Stara przyjaźń nie rdzewieje". Wyglądem i zachowaniem przypomina hipisów, czyli dzieci kwiaty z lat 60. XX wieku.

Wygląd

Tree Hugger jest klaczą o zielonej sierści, jasnofioletowych oczach oraz jasnoczerwonej grzywie i ogonie z pomarańczowymi pasemkami. Ma gęste, wyraziste brwi i rzęsy. Za fryzurę służą jej dredy. Zwykle nosi pomarańczową chustkę z białymi kwiatkami. Jej znaczkiem jest drzewo z czerwoną koroną w kształcie serca.

Charakter

Tree Hugger jest bardzo spokojną i stateczną klaczą. Nie denerwuje się i pragnie żyć z innymi w zgodzie. Jest również całkiem miła w stosunku do Fluttershy oraz Discorda, który nie był dla niej uprzejmy z zazdrości.

Wystąpienia

Wystąpiła w odcinku "Stara przyjaźń nie rdzewieje". Dowiadujemy się tam, iż Fluttershy oraz Tree Hugger poznały się na zjeździe dla znawców rzadkich stworzeń. Fluttershy pojechała tam by zobaczyć Bryzusie. Tree Hugger uchodzi za znawczynię rzadkich i unikalnych istot. To właśnie ona powstrzymała Smooze'a, który wymknął się spod kontroli Discorda. Dokonała tego, wydając specyficzne dźwięki, dzięki którym maziowy stwór nie niszczył już Gali Grand Galopu.

S05E07 Tree Hugger i Fluttershy.jpg

Tree Hugger i Fluttershy

Discord był bardzo zazdrosny o Tree Hugger, gdyż bał się, że klacz zajmie miejsce najlepszej przyjaciółki Fluttershy, a to on chciał być jej najbliższym przyjacielem. Denerwowało go także to, ze żółta pegazica zaprosiła na Galę Tree Hugger, zamiast niego. Dlatego zachowywał się nieuprzejmie w stosunku do zielonej klaczy i próbował oddzielić ją od Fluttershy. W końcu jego zazdrość wyszła na jaw na Gali. Próbował on wysłać Tree Hugger do innego wymiaru, jednak Fluttershy wytłumaczyła mu, że zawieranie nowych przyjaźni wcale nie niszczy tych starych. Ostatecznie Discord przeprosił Tree Hugger i Gala trwała dalej.

Później pojawia się w odcinku "Naznaczkowane", a dokładniej w piosence Out On My Own, gdzie pozuje kucykom malującym jej portrety.

Gry

Tree Hugger jest jedną z bohaterek gry My Little Pony na systemy Android i iOS.

Galeria

S05E07 Zbliżenie na twarz Tree Hugger.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Tree Hugger

  • Serio Tree Hugger przypomina hipisa?

    5 wiadomości
    • nie wiadomo może jest...
    • A skoro nie wiadomo, to najlepiej pozostać przy opcji "przypomina ludzkiego hipisa". Dyskusja wyczerpana, wątek zamykam.
  • Tree Hugger jest dziwna

    9 wiadomości
    • Odezwę się w tym temacie w następną niedzielę jak poznam opinie większości niż kilku osób.
    • Uwielbiam grube brwi. Szkoda, że inne kuce ich nie mają.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki