FANDOM

Toola Roola — postać epizodyczna, klacz, kucyk ziemski. Debiutuje w odcinku "Fame and Misfortune".

Wygląd

Toola Roola jest młodą ziemską klaczą o różowej sierści i oczach w kolorze morskim. Jej grzywa posiada kolory: czerwony, żółty i różowy, natomiast jej ogon jest fioletowo-turkusowy. Znaczkiem klaczki jest pędzel malujący fioletową spiralę.

Coconut Cream (ang. coconut - kokos, cream - krem) — postać epizodyczna, klacz, kucyk ziemski. Debiutuje w odcinku "Fame and Misfortune".

Wygląd

Coconut Cream jest młodą ziemską klaczą o bladoniebieskiej sierści i żółtych oczach, a jej grzywa oraz ogon posiadają kolory: różowy, zielony i żółty. Zarówno jej grzywa i ogon są związane niebieskimi gumkami. Znaczkiem klaczki jest ciasto w różowej formie.

Powstawanie

Obie klaczki są wzorowane na ich poprzedniczkach z generacji trzeciej. Odziedziczyły po nich imiona, bardzo podobny wygląd oraz znaczki.

Przedstawienie w serii (obu kucyków)

Obie klaczki debiutują w odcinku "Fame and Misfortune". Toczą między sobą walkę rzucając w siebie lodami po jakiejś kłótni. Spotyka je Twilight Sparkle i jako księżniczka przyjaźni rozmawia z klaczkami i rozwiązuje ich problem przypominając na koniec rozmowy, że warto walczyć o przyjaźń, nawet jeśli nie zawsze jest ona łatwa. Klaczki godzą się i dalej spędzają ze sobą czas. Potem Twilight znów widzi, że przyjaciółki się kłócą. Tym razem chodziło o wybór zabawy na szkolnym placu zabaw. Coconut Cream nie rozumie, czemu Toola Roola nie chce już grać w klasy, na to jej przyjaciółka zarzuca, że to dlatego, bo Coconut zawsze wygrywa. Twilight daje im kopię dziennika przyjaźni, w którym opisywała różne problemy z przyjaźnią, które przeżyła ze swoimi przyjaciółkami. Zaleca klaczkom przeczytanie rozdziału opowiadającego o Rainbow Dash, która musiała pogodzić przyjaźń i współzawodnictwo w zawodach z odcinka "Rainbow Falls". Źrebaki dziękują księżniczce i wyciągają rady z dziennika.

Na koniec odcinka klaczki występują raz jeszcze, gdy zostają zaproszone do zamku Twilight przez Starlight Glimmer. Opowiadają jak dziennik przyjaźni pomógł im poradzić sobie z ich problemami. Księżniczka przyjaźni i jej przyjaciółki są im wdzięczne, że jako nieliczne kucyki, które przeczytały wpisy z dziennika, naprawdę zrozumiały jego wartość i ją zastosowały. Starlight dziękuje za to klaczkom przytulając je obie.

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)