Fandom

MLPW

Thorax

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Thorax (z ang. thorax – tułów) — podmieniec, postać epizodyczna, władca podmieńców. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Przemiana podmieńca", a następnie występuje w dwóch częściach odcinka "Stare sprawy, stare miejsca".

Wygląd

Thorax wyglądem nie różni się od zwyczajnego podmieńca. Budowa i rozmiar ciała jest podobny jak u kucyka. Jego skóra jest czarna, oczy błękitne, a krótka grzywa i ogon szare. Posiada długie kły, krótki róg, przezroczyste, postrzępione owadzie skrzydła o zielonej barwie, oraz dziurawe kończyny. Nie ma za to znaczka. Gdy zmienia swój wygląd na wzór innej istoty, jest niemal identyczny jak oryginał.

Po przemianie jest wyższy, jego grzbiet jest w odcieniach od ciemnego różu do fioletowego, ma schowane owadzie skrzydła w kolorze indygo, pierś ma w kolorze zielonym, ogon przypominający owadzie skrzydło w kolorze indygo, głowę, część szyi i nogi (które nie mają już dziur) jasnozielone, część szyi przechodzi w pomarańczowy kolor i nosi na niej trzy jasne, małe kryształy, oczy ciemnofioletowe, uszy w kolorach pomarańczowym i jasnozielonym, ma poszarpany na końcu róg oraz na czubku głowy dwa ogromne, pomarańczowe rogi, jak u jelenia.

Charakter

Thorax jest miły i przyjacielski, co czyni go innym od reszty podmieńców. Gdy natknął się na Spike'a, bał się, że smok mu nie zaufa przez to, że jest stworzeniem uważanym za złe. Bycie podmieńcem bardzo przeszkadzało mu w znalezieniu przyjaciela, którego bardzo pragnął mieć.

Przedstawienie w serii

Thorax ma swój debiut w odcinku "Przemiana podmieńca". Gdy Spike poszukuje wrogiego podmieńca, przypadkowo spotyka właśnie Thoraxa, który okazuje się być dobry. Opowiada, że od zawsze różnił się od innych przedstawicieli swojego gatunku, a gdy podczas najazdu podmieńców na Canterlot w odcinku "Ślub w Canterlocie" zobaczył jak Twilight Sparkle i jej przyjaciółki są ze sobą zgrane oraz ufają sobie, też zapragnął mieć przyjaciela. Spike zgadza się nim zostać i przekonać inne kucyki do zaakceptowania Thoraxa. Te jednak wciąż pamiętają atak na stolicę Equestrii podczas królewskiego ślubu i nie chcą zaprzyjaźnić się z wyjątkowym podmieńcem. Podczas drugiej konfrontacji między Thoraxem i kucykami Spike śpiewa piosenkę, która przekonuje Twilight Sparkle, że podmieniec może się zmienić. Księżniczka oficjalnie oświadcza, że chce zaprzyjaźnić się z Thoraxem. Jej decyzja sprawia, że inne kucyki również zmieniają zdanie i w ten sposób Thorax zdobywa wielu nowych przyjaciół.

Powraca w dwuodcinkowcu "Stare sprawy, stare miejsca", gdzie razem ze Starlight Glimmer, Trixie i Discordem pomaga w uwolnieniu porwanych kucyków i powstrzymaniu planów królowej Chrysalis. Ostatecznie udaje się nawrócić podmieńce na stronę dobra, a Thorax zostaje ich nowym władcą.

Galeria

S06E16 Podmieniec ukazuje swe prawdziwe oblicze.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki