FANDOM

Doskonała para – trzynasty odcinek siódmego sezonu oraz sto pięćdziesiąty szósty odcinek ogółem.

Opis

Rodzeństwo Apple (Applejack, Apple Bloom i Big Macintosh) poznaje miłosną historię swoich rodziców i dowiaduje się, że w połowie należą do rodu Pear.[1][2]

Streszczenie fabuły

Streszczenie całej fabuły z przewodnika telewizyjnego Foxtel:

Apple Bloom poznaje w sklepie Grand Peara i jest zaskoczona faktem, że rodziny Pear i Apple mają długie rodzinne więzy. Chcąc wiedzieć więcej, razem z rodzeństwem udaje się do Goldie Delicious i otrzymuje więcej informacji, niż się spodziewała. Rodzeństwo dowiaduje się, że ich mama pochodziła z rodu Pear! Chcąc dowiedzieć się jeszcze więcej o rodzicach, zaczynają rozmawiać z przyjaciółmi ich rodziców, którzy z wielką chęcią opowiadają im o młodości Bright Maca i Pear Butter. Gdy zrozumieli miłość rodziców, odszukują swojego dziadka i sprowadzają go, by on i ich babcia mogli być rodziną, jaką powinni być od samego początku. [3]

Galeria

S07E13 Grand Pear daje Apple Bloom dżem w prezencie

Przypisy

  1. Odcinki od 9 do 13 wyjawione na Equestria Daily przez GeorgeQGrega
  2. Tytuł i opis na Zap2it
  3. Streszczenie fabuły z przewodnika telewizyjnego Foxtel

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Doskonała para

  • Heh, i te włosy pani burmistrz

    3 wiadomości
    • No ale fajnie że utrzymują takie rzeczy.
    • W młodości również miała różowe włosy (Tom 3: Rżenie serca cz.2) ale po co farbować na szaro xD
  • Brak pytań na temat rodziców?

    8 wiadomości
    • Po prostu na koniec się rozpłakałam :') A jeśli ktoś jeszcze raz powie, że MLP jest dla dzieci to puszcze mu ten odcinek. Jeśli...
    • Teraz gdy czytam to pytanie, widzę moje (delikatnie mówiąc) nierozgarnięcie... Przecież nawet gdyby założyć, że Pear Butter i Bright ...