FANDOM

Tender Taps (ang.tender - delikatny, taps - stukot) — ziemski kucyk, młody ogier. Swój debiut miał w odcinku "Naznaczkowane".

Wygląd

Kucyk ma pomarańczową sierść, fioletowe oczy oraz grzywę i ogon w dwóch odcieniach fioletu. Jego znaczkiem jest czarny cylinder i snop światła, który oznacza jego talent do występów tanecznych.

Przedstawienie w serii

Tender Taps pojawia się pierwszy raz w odcinku "Naznaczkowane". Gdy Apple Bloom wchodzi do szkoły tańca, potrzebuje partnera i widzi siedzącego w kącie smutnego kucyka, którym jest właśnie Tender. Gdy jednak klaczce źle idzie taniec w grupie i wychodzi, ogier przyłącza się do niej i mówi, że solowy taniec też może być fajny. Prezentuje wtedy swoje umiejętności taneczne. Okazuje się jednak, że bardzo boi się występów publicznych. Później Apple Bloom, Scootaloo i Sweetie Belle chcą pomóc mu odkryć swój talent na występie, więc pomagają mu stworzyć scenografię i kostiumy, które choć nie są na wysokim poziomie, wystarczają kucykowi. Apple Bloom wchodzi na scenę razem z Tenderem, by go ośmielić, lecz ogier cały się trzęsie i nie jest w stanie tańczyć. Klaczka zaczyna taniec sama, ale idzie jej źle i spada ze sceny. Zachęca tym swojego kolegę, bo na pewno pójdzie mu lepiej niż jej. Wtedy pomarańczowy kucyk zaczyna występ oszałamiając widownię, która na końcu nagradza go oklaskami. W tym momencie na boku źrebaka pojawia się znaczek przedstawiający cylinder i snop światła, a Tender nie może powstrzymać swej radości i dziękuje Znaczkowej Lidze.

Ogier jest też widoczny przez moment w odcinku "Znaczków naszych wina", gdzie tańczy przed publicznością na ulicy Ponyville.

Galeria

S06E04 Tender Taps i Apple Bloom

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki