Fandom

MLPW

Tantabus

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tantabus – niebezpieczna ciemna siła stworzona przez Lunę, żywiąca się koszmarami i wyrzutami sumienia. Wystąpił w odcinku "Dobranoc". Siostra Celestii stworzyła go, aby ukarać samą siebie za to, że około 1000 lat temu pozwoliła, aby zazdrość zmieniła ją w Nightmare Moon. Dzięki Twilight i jej przyjaciółkom, w końcu wybaczyła sobie i Tantabus powrócił do niej, więc prawdopodobnie jest pod jej kontrolą. 

Wystąpienia

Tantabus wystąpił tylko w odcinku "Dobranoc", gdzie grał rolę antagonisty. Księżniczka Luna opowiada Twilight i jej przyjaciółkom, że jeśli urośnie w siłę, może przenieść się do prawdziwej Equestrii i wywołać wielki koszmar.

Wygląd

Tantabus jest zmiennokształtną istotą, więc nie możemy określić dla niego konkretnego wyglądu.

Pierwsza faza

Tantabus przy niskiej mocy jest latającym płomieniem. Kolorystyką bardzo przypomina grzywę Luny.

Druga faza

Tantabus nabiera większych rozmiarów. Może się rozciągać i zmieniać formę.

Ostatnia faza

Tantabus rośnie do gigantycznych rozmiarów i przybiera kształt Księżniczki Luny, nie widać jednak skrzydeł, a grzywa i ogon są krótsze.

Umiejętności

Tantabus na początku potrafi tylko wywoływać koszmary, gdyż jest zbyt słaby, aby wykorzystywać swoje moce w pełni. Gdy już urośnie, może przybierać dowolne kształty i wkradać się do snów kucyków, które były widziane w śnie nękanego kucyka. W ten sposób wszedł do snów szóstki bohaterek, a później do całego Ponyville. Gdyby Tantabus nabrał dość siły, byłby w stanie przenieść się do rzeczywistej krainy kucyków i nękać je wszystkie.

Galeria

S05E13 Tantabus ucieka do prawdziwego świata.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki