FANDOM

Tank (z ang. tank - czołg) — żółw z zainstalowanym śmigłem i goglami, zwierzak należący do Rainbow Dash.

Życiorys

Tank zostaje wprowadzony w odcinku "Konkurs pupili", ale jest nazwany dopiero po zostaniu pupilem Rainbow Dash. Pierwszy raz widzimy go, razem z innymi zwierzętami w ogródku Fluttershy, która mówi, że Tankowi bardzo brakuje bycia czyimś zwierzakiem. Kiedy Rainbow zastanawiała się nad wyborem najfajniejszego i najszybszego zwierzęcia spośród tych oferowanych jej przez Fluttershy, Tank starał się jak tylko mógł, by zwrócić na siebie uwagę błękitnego pegaza. Niestety, jego starania spełzły na niczym. Żółw uporczywie próbował zostać pupilem Dashie, lecz ona ciągle go odpychała. Twierdziła, że będzie bezużyteczny, ponieważ jest zbyt powolny by za nią nadążyć.

S02E07 Tank i Rainbow pocierają sobie noski

Tank i Rainbow Dash

Fluttershy z trudem udało się przekonać Rainbow, by ta pozwoliła żółwiowi wziąć udział w konkursie, ponieważ „on zawsze chciał być czyimś zwierzątkiem”. Z początku Rainbow Dash sądziła, że nie jest to materiał na pupila dla niej, ponieważ nie potrafi latać i nie da rady dotrzymać jej kroku, ale mimo to, dzięki swojemu uporowi, wygrał konkurs. Był nie tylko jedynym zwierzęciem, które pomogło Rainbow, kiedy została uwięziona podczas lawiny skał w wąwozie, ale także zaniósł ją na plecach na linię mety, aby ta nie nadwyrężała uszkodzonego skrzydła. Rainbow wybrała go na swojego ulubieńca, a odrzuciła sokoła, który pierwszy przeleciał przez metę. Potem widzimy go w odcinku "Wszędzie Pinkie Pie".

Tank pojawia się też w odcinku "Tylko dla pomocników", gdzie ma ogromne problemy ze sterowaniem w powietrzu i cały czas rozbija się o ściany lub o głowę Spike'a. Rainbow Dash doradza smokowi, że powinien nosić kask i zabezpieczyć pomieszczenia, w których ma przebywać Tank, co świadczy o tym, że wypadki żółwia są na porządku dziennym. Jednocześnie, pegaz jest bardzo związany ze swoim pupilem, choć stara się nie okazywać żadnych uczuć w obecności swoich przyjaciółek.

Żółw pojawia się też na moment w odcinku "Maud Pie" ale widzimy go tylko dlatego że siostra Pinkie Pie miała przyprowadzić swojego zwierzaka, którym okazał się kamień.

W odcinku "Skrzydlata wiedza" Tank uczestniczy w przedstawieniu teatralnym, gdzie udaje pegaza. Później już go nie widzimy.

Jest mu poświęcony cały odcinek "Tank chce spać". Okazuje się wtedy, że musi zapaść w sen zimowy, jednak Rainbow Dash nie chce na to pozwolić i próbuje powstrzymać zimę w Ponyville używając wszelkich możliwych sposobów. Tank jest pokazany w kadrze przez prawie cały czas trwania odcinka, jednak nie gra w nim aktywnie - półprzytomnie unosi się za pomocą swojego magicznego śmigła i ziewa. W tym odcinku jest również doskonale ukazane, jak bardzo Rainbow Dash jest przywiązana do swojego zwierzaka.

Galeria

S02E07 Rainbow trenuje Tanka

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Tank

Więcej z Fandomu

Losowa wiki