Fandom

MLPW

Tajemnica nadmiaru

1175stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Tajemnica nadmiaru — dziesiąty odcinek drugiego sezonu oraz trzydziesty szósty odcinek ogółem. W tym odcinku Spike robi się strasznie chciwy, co powoduje jego urośnięcie do niebotycznych rozmiarów.

Opis

Początek

S02E10 Oczy Rarity.png

Odmówisz tym oczkom?

Spike, mały smok Twilight Sparkle za tydzień obchodzi urodziny. Jego Ognisty Rubin dojrzewał miesiącami. Rarity niespodziewanie wchodzi do biblioteki Twilight Sparkle. Widzi Rubin i zachwyca się nim. Rarity mówi, że szukała książek z historii mody i krawiectwa. Dziwi się że smok mówi, że rubin jest pyszny. Dodaje, że za tydzień zje sobie go na obiad. Rarity nie wytrzymuje i dalej chwali piękny Rubin. Spike oddaje jej swój dobytek. Rarity dodaje że jest przeuroczy i daje mu całusa. Twilight chwali Spike że to bardzo szczodry gest.

Urodziny Spike'a

S02E10 Urodziny Spike'a.png

Urodziny Spike'a

Kucyk przygotowuje urodziny Spike'a. Smok nie umył policzka i nie umyje, ponieważ Rarity dała mu całusa. Twilight Sparkle goni go ze ścierką, i nagle pojawia się Pinkie Pie, ze swoimi życzeniami. Twilight, korzystając z okazji czyści policzek smoka. Nagle pojawia się pozostała czwórka z prezentami w pyszczkach. Spike wspomina że to jego pierwsze urodziny w Ponyville. Ponieważ, dostał jeden prezent - od Twilight - książkę. Jednorożec miał zamiar dać mu kolejną książkę, ale szybko się wycofał, słysząc te słowa. Rarity przychodzi w pięknym naszyjniku, z Ognistego Rubinu. Pokazuje pelerynę, i ogłasza że zrobi po jednej, dla każdej z przyjaciółek. Kucyki się zachwycają, a projektantka dodaje, że natchnęła ją szczodrość smoka. Smok rozpakowuje prezenty. Od Applejack dostał kocyk w jabłka i dziękuje jej piętnasty raz. Pinkie mówi, że musi iść do Cukrowego Kącika bo tam czeka na niego niespodzianka. Smok szybko biegnie i okazuje się że dostaje pyszną babeczkę z szafirami! Zachwycając się babeczką, zderza się z Cheerilee, która rozrzuca zakupy. Smok zjada Szafirka i pomaga pozbierać zakupy. Cheerilee słyszy, że Spike ma urodziny, składa mu życzenia i wyciąga z torby kapelusz. Widzi kucyka, który ma fajną piłkę, mówi że ma urodziny i po kilku minutach wraca z piłką. Wita się z Junebug, która składa mu życzenia i odchodzi. Twilight widzi że Spike chce wyciągnąć od Junebug kwiatki i poucza go. Postanawia oddać kapelusz Cheerilee, ale widać że kłamie. Kiedy Kucyk odchodzi, chce jeszcze więcej prezentów.

Skutki chciwości

S02E10 Skutki chciwości.png

Skutki chciwości

Następnego dnia kucyk widzi że Spike obładowany różnymi rzeczami, niewyobrażalnie urósł! Smok widzi globus, i już go chce. Twilight idzie ze smokiem do lekarza, ale lekarz radzi by iść do weterynarza. Więc ruszają. Po zrezygnowanej wizycie, idą do Zecory. Zebra wszystko wyjaśnia. Nagle Spike ucieka, a chatka Zecory jest pusta. Kucyk zbawia go do biblioteki miotłą. Spike znowu rośnie. Ale to na nic, ponieważ smok robi dziurę w ścianie i ucieka. Idzie na farmę Sweet Apple, gdzie nie ma jabłek! Applejack naśmiewa się z Twilight, bo nie wierzy że Spike, mógł to ukraść, ale widząc smoka niosącego liście i jabłka, wierzy. Kucyki próbują złapać smoka na sznur, ale same przywiązują się do drzewa. Rainbow Dash widzi je, i ratuje, biegną szybko do Fluttershy, która siedzi na drzewie. Okazało się że Spike, porwał jej kurnik! Słyszą głos Pinkie Pie, i biegną do Cukrowego Kącika. Widzą tam Pinkie, która rzuca w Spike'a tortami. Rusza więc do Rarity. Tam, ślicznotka przymierza pelerynę, więc smok ją porywa. Wonderbolts próbują ratować kucyka, ale smok "zamyka" ich w skale. Ogromny już smok przygląda się naszyjnikowi Rarity. Jednorożec wspomina go czule. Nagle wszystko małemu smokowi się przypomina.. jego szczodry gest wobec Rarity. Spike nagle się zmniejsza i razem spadają w dół. Smok wyznaje Rarity miłość, ale kucyk przykrywa mu usta, i się wzrusza.

Epilog

S02E10 Pocałunek.png
Rainbow i Fluttershy, lecą na ratunek z porwaną peleryną. Doprowadzają przyjaciół na most. Rarity wyznaje, że jest dumna ze smoka, bo pokonał siebie samego. I znów daje mu całusa. Pod koniec odcinka Spike pisze do Księżniczki Celestii, a Rarity daje pozostałej piątce piękne peleryny.

Galeria

S02E10 Spike bardzo chce kwiaty Junebug.png

Sezon siódmy Celestial AdviceAll Bottled UpA Flurry of EmotionsRock Solid FriendshipFluttershy Leans InForever FillyParental GlideanceHard to Say Anything
Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Więcej z Fandomu

Losowa wiki