Fandom

MLPW

Szafran Masala i Kolender Kminek

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Szafran Masala (ang. Saffron Masala, masala – nazwa indyjskiej mieszanki przypraw i ziół) — jednorożec, klacz przyrządzająca potrawy wraz ze swoim ojcem, Kolendrem Kminkiem w prowadzonej przez nich restauracji.

Wygląd

Szafran jest jednorożcem o pomarańczowej sierści i fioletowych oczach. Ma lekko zaokrąglony pyszczek oraz charakterystyczny kształt uszu. Jej kręcone grzywa i ogon są w dwóch odcieniach purpurowego, a znaczkiem jest kwiat szafranu. Klacz nosi beżową koszulę, czerwoną chustę z żółtymi koralikami, a także złote kolczyki i opaskę. Na lewej tylnej nodze ma pomarańczową bransoletkę. Jej magiczna aura ma kolor fioletowy.

Charakter

Szafran jest optymistką. Wierzy, że restauracja prowadzona przez nią i jej ojca w końcu znajdzie klientów. Chętnie przystaje na propozycję Pinkie Pie i razem z nią szuka kucyków, które odwiedzą jej lokal. Klacz jest także bardzo uparta. Kiedy Rarity zmieniła wygląd restauracji Szafran ciągle obstawała przy tym, że jej lokal musi się wyróżniać, podobnie jak jej kuchnia.

Kolender Kminek (ang. Coriander Cumin) — jednorożec, ogier przyrządzający potrawy wraz ze swoją córką, Szafron Masalą w prowadzonej przez nich restauracji.

Wygląd

Kolender to jednorożec o krępej budowie ciała i charakterystycznym kształcie uszu. Ma sierść w kolorze musztardowym, krótką, kręconą grzywę w dwóch odcieniach purpurowego oraz fioletowe oczy. Posiada również grube brwi i wąsy. Nosi koszulę w ugrowym kolorze. Jego znaczkiem jest miseczka z przyprawami. Ma fioletową aurę rogu.

Charakter

Kolender jest całkowitym przeciwieństwem swojej córki, czyli pesymistą, wątpiącym we wszystko, na przykład w to, że Zesty Gourmand odwiedzi jego restaurację wraz z klientami. Nie zgadzał z Szafran w wielu kwestiach. Wierzył także, że jedyną nadzieją na przetrwanie ich wspólnego lokalu jest przemienienie go w identyczny jak inne restauracje w mieście. Mimo różnic, ogier bardzo kocha swoją córkę i chce, aby była szczęśliwa.

Przedstawienie w serii (obu kucyków)

Kolender Kminek i Szafran Masala swój debiut mieli w odcinku Dosmacz swoje życie, kiedy to Rarity i Pinkie Pie udają się do ich restauracji w celu wypełnienia misji od znaczkowej mapy.

Galeria

S06E12 Coriander i Saffron dotykają swoich kopyt.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki