FANDOM

Svengallopkucyk ziemski, były manager Hrabiny Coloratury. Swój debiut ma w odcinku "Główna atrakcja".

Wygląd

Svengallop jest kucykiem ziemskim o białej sierści, brązowo-żółtych oczach i grzywie oraz ogonie w dwóch odcieniach łososiowego. Jego włosy są puszyste i kręcone, lecz ogon jest bardzo krótki. Posiada wydatne brwi w kolorze grzywy. Ogier ubrany jest w niebieski garnitur z biało-pomarańczową koszulą. Nosi także czerwony krawat i okrągłe okulary w brązowych oprawkach.

Osobowość

Kucyk jest skupiony na odnoszeniu wielkich sukcesów i zysków. Dba o to, by Hrabina Coloratura, której był managerem, dostawała wszystko co trzeba, choć ona sama o to nie zabiegała oraz by jej występy były dobrze zorganizowane. Jest wybredny i żąda niemal doskonałości lub niemożliwych rzeczy. Bywa okrutny i bezlitosny, gdy nie otrzymuje tego, czego oczekiwał.

Przedstawienie w serii

Svengallop występuje w odcinku "Główna atrakcja", gdzie dba o występ charytatywny Hrabiny Coloratury. Gdy okazuje się, że Applejack jest jej przyjaciółką z dziecinnych lat, nie jest zadowolony, że farmerka interesuje się gwiazdą. Zaopatruje także piosenkarkę w odpowiednie jedzenie, które dostarcza mu Pinkie Pie. Bardzo dokładnie sprawdza jakość i pochodzenie każdego produktu. Robi tak mimo to, że Hrabina Coloratura tego aż tak bardzo nie potrzebuje.

Svengallop zawsze nazywa Coloraturę jej przydomkiem scenicznym, czyli Hrabina. Nie jest zachwycony tym, że gwiazda chce spotykać się z młodymi kucykami w wieku szkolnym, lecz ta bardzo to lubi i nie pozwala wybić sobie tego z głowy.

Gdy Pinkie Pie dostarcza mu owies dla Coloratury, oświadcza, że to jest dla niego, lecz nie zadowala się byle jakim owsem. Żąda od różowej klaczy najwyższej klasy owsa z Appleloosy, a następnie życzy sobie pięćset jabłek pozbawionych skórek o gniazd nasiennych i to wszystko ma być dostarczone w ciągu doby. Pinkie z przerażeniem informuje, iż jest to niemożliwe. Na to ten grozi odwołaniem występu Coloratury, dlatego różowa klacz jest zmuszona to zrobić. Jakiś czas później Svengallop każe Pinkie zamówić sobie wizytę w spa i anulować wcześniejsze zamówienia.

Później dzięki pomocy Applejack, niemożliwe zamówienia i okazywanie okrucieństwa Pinkie zostały magicznie nagrane przez Twilight Sparkle, a następnie odtworzone na oczach Coloratury. Ta wściekła zarzuca managerowi, że posługiwał się jej imieniem i statusem, by zaspokajać własne przesadne zachcianki, a ten broni się, że ciężko to przez to, iż dla niej pracował. Piosenkarka przypomina mu, że szantażował kucyki, iż jeśli nie będą go słuchać ona nie wystąpi na koncercie charytatywnym, a nic takiego nie zamierzała. W końcu zdenerwowana Coloratura zwalnia Svengallopa, a ten odchodzi, zapowiadając, że ta nie poradzi sobie bez jego pomocy, co oczywiście okazuje się nieprawdą.

Galeria

S05E24 Svengallop sprawdza rzeczy potrzebne Coloraturze

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)