Fandom

MLPW

Surprise

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Surprise (z ang. surprise - niespodzianka) — biały pegaz o jaskrawożółtej grzywie, postać epizodyczna. Członkini Wonderbolts.

Przedstawienie w serii

Surprise często występuje za Soarin'em i Spitfire, w odcinkach: "Biletomistrzyni", "Ponaddźwiękowe Bum", "Niezapomniany wieczór", "Tajemnica nadmiaru", "Nowicjuszka Dash".

Powstanie

Surprise by bobyketchem-d5pco7c.png

Surprise - starsza generacja Pinkie Pie

Suprise występowała w generacji pierwszej. Początkowo Lauren Faust zamierzała użyć jej wyglądu dla postaci Pinkie Pie. Ostatecznie jednak, posiadaczka Klejnotu Śmiechu otrzymała różową sierść i grzywę. Tymczasem pierwotnego designu z nieco przyciemnioną grzywą użyto właśnie dla jednej z członkiń Wonderbolts. Oba kucyki mają podobne kolory sierści, grzywy oraz ogona, ale różnią się kolorem oczu.

Występowanie

Surprise występuje przeważnie jako 3 członkini grupy lotniczej. Standardowo jest w tyle. Czasami też jako 4 członkini.

Biletomistrzyni

W "Biletomistrzyni" Surprise występuje w fantazji Rainbow Dash. Zadziwiona grupa lotnicza, w skład której wchodzi Surprise, patrzy jak Rainbow wykonuje powietrzne akrobacje. Wtedy Wonderbolts biorą tęczowego pegaza do siedziby jako kapitana.

Tajemnica nadmiaru

Wraz z nieznanymi nam klaczami przylatuje do Ponyville aby złapać wyrośniętego Spike'a. Podczas próby przycinają Spike'owi kolce, a ten łapie ich i więzi w zabranej chwilę wcześniej wieży ciśnień. Pod koniec odcinka uwalniają się i odlatują.

Nowicjuszka Dash

W tym odcinku Surprise trenuje do pewnego pokazu. Śmieje się również z Rainbow Dash, która zrobiło kilka upokarzających rzeczy po dołączeniu do Wonderbolts. Okazuje się jednak, że każdy nowicjusz jest tak traktowany i również otrzymuje niemile przezwisko, lecz należy się z niego śmiać. Przezwiskiem Surprise jest Slowpoke, czyli ślamazara.

Figurka

225622 my-little pony miniature collection cloudsdale set.jpg

zestaw

Surprise w postaci figurki występuje w zestawie z Rainbow Dash i Gildą. W piątej fali Blind Bagów, pegaz Breezie ma taki sam kolor grzywy i sierści lecz inny kolor oczu - zielony.

Galeria

S06E07 Członkowie Wonderbolts w szatni.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Surprise

  • Pierwszy wygląd Pinkie

    35 wiadomości
    • <div class="quote">I Am Fantastic napisał(a):<br />Chodzi mi o pierwszy szkic. O ten co miała być białym pegaze...
    • <div class="quote"> Twilight Sparkle19 napisał(a): <div class="quote">31.61.140.33 napisał(a): Jeśli odkopu...

Więcej w Fandom

Losowa wiki