Fandom

MLPW

Suri Polomare

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Suri Polomare (również Buttonbelle, czyli dosłownie: Guzikowa Piękność) — ziemski kucyk, antagonistka z odcinka "Rarity podbija Manehattan", a także projektantka i stara znajoma Rarity z Ponyville.

Wygląd

Suri jest różową klaczą o purpurowej zakręconej grzywie, upiętej jasnożółtą opaską. Ma jasnobrązowe oczy. Na jej szyi jest jasnoniebieska apaszka w kratkę. Na boczku jako znaczek ma trzy guziki: najmniejszy jasnoniebieski, średni fioletowy i największy żółty. Ma unikalny design.

Przedstawienie w serii

S04E08 Suri do Rarity.png

Suri rozmawia z Rarity

Suri Polomare pojawia się w odcinku "Rarity podbija Manehattan", gdzie jest jedną z uczestniczek konkursu mody. Zadowolona podbiega do Rarity, gdzie przedstawia się i przypomina białemu jednorożcowi, że razem należały do Ligi Tkaczy Ponyville, jednak później Suri przeniosła się na Manehattan, by rozwijać swoją karierę projektantki. Rarity zaczyna przypominać sobie klacz i na jej prośbę pokazuje jej swoją kolekcję. Suri zachwala materiał, z którego jest wykonana i prosi o niego, na wykończenie dodatków w jej strojach. Szczodra Rarity z ochotą daje jej cały materiał, który jej pozostał. Na drugi dzień, przy prezentacji kolekcji, okazuje się, że Suri skopiowała wszystkie projekty Rarity i użyła jej nowatorskiego materiału nie tylko na akcesoria, ale na całe stroje.

Pod koniec odcinka Suri oświadcza Rarity, że ta przegrała konkurs oraz nie dopuszcza do jej spotkania z Prim Hemline, by klacz nie dowiedziała się prawdy. Jednak jej niedoszła asystentka, Coco Pommel nie chce dłużej słuchać podłej Suri i odchodzi od niej, jednocześnie wyjawiając Rarity prawdę.

Galeria

S04E08 Suri Polomare.png

Zabawki

Suri Polomare pojawia się w 11 fali blind bagów jako Buttonbelle (co dziwnym trafem przypomina shipname Button Masha i Sweetie Belle, choć jest to prawdopodobnie wzorowanie na znaczku, jakim
Buttonbelle figurka.jpg

Suri (Buttonbelle) jako figurka

są guziki). Jest rekolorem Pinkie Pie.

Ciekawostki

  • Pojawia się w grze MLP na Androida i iOS.
  • Pojawia się w odcinku Podarunek Maud Pie jako postać tła.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Suri Polomare

  • Sassy Saddles, Suri Polomare oraz spółka kraiwcka.

    2 wiadomości
    • Sassy powinna zostać nowym asystentem Suri i pomagać jej w szyciu zamiast Coco Pommel. Bo sama Sassy mówiła do Rarity w odcinku fiku mik...
    • Kolejna teoria? Mówiłam ci coś na ten temat. To jest tutaj zakazane i nie wiadomo czy Sassy i Suri się kiedykolwiek spotkają, a już w og...
  • Plakat

    8 wiadomości
    • <span style="font-size:13px;">W sumie jak znając serial to można się tego spodziewać.</span>
    • Myślę że można zamknąć już ten wątek.

Więcej w Fandom

Losowa wiki