FANDOM

Superszybki Wyciskacz Soku 6000 — piętnasty odcinek drugiego sezonu oraz czterdziesty pierwszy odcinek ogółem. W tym odcinku Bracia Flim Flam przyjeżdżają do Ponyville i wyzywają rodzinę Apple na sokowy pojedynek.

Opis

Przed czołówką

Rainbow Dash z samego ranka budzi Fluttershy. Tłumaczy jej, że muszą ustawić się w kolejce po sok (robiony przez rodzinę Applejack), lecz co roku pierwsza w kolejce jest Pinkie Pie i wypija tyle soku, że nie starczy dla Rainbow. Kiedy Rainbow Dash i Fluttershy zjawiają się na miejsce widzą długi ciąg namiotów, aż po sam stragan z sokiem. Z pierwszego namiotu wychodzi rozentuzjazmowana Pinkie Pie i opowiada, że sama wpadła na ten pomysł i opowiedziała niektórym swoim przyjaciołom o tym. Gdy zobaczyła długi ciąg namiotów dodaje, że nie sądziła, że będzie ich tak wielu.

Przebieg odcinka

W pierwszym namiocie jest Pinkie Pie i ona kupiła sok jako pierwsza. Rainbow Dash i Fluttershy były daleko za nią. Kiedy Fluttershy stojąca w kolejce przed Rainbow Dash kupiła sok, Applejack ogłosiła, że się już skończył. Ogarnięta furią Rainbow Dash zaczęła krzyczeć: "Co roku to samo!"

Bracia

Bracia Flim Flam w Ponyville

Inne kucyki również zaczęły narzekać. Wtedy Applejack wyjaśniła, że trzeba się starać, aby przygotować pyszny sok. Wtedy pojawił się dziwny pojazd z którego wyszły dwa jednorożce. Przedstawili się jako Bracia Flim Flam, po czym zaczęli śpiewać. W połowie piosenki Babcia Smith, przerywa, żeby wyjaśnić kucykom, że w soku najważniejsza jest jakość. Kucyki się z tym zgadzają i Babcia próbuje soku i okazuje się, że ma doskonałą jakość. Wszystkie kucyki chciały sok od nich. Wtedy bracia ogłaszają Ponyville, że zrobią sok w jedną godzinę. A Apple Bloom mówi, że zrobią sok w czterdzieści pięć minut. Babcia Smith uspokaja Apple Bloom i Flim nazywa ją cykorem. Babcia się zdenerwowała i ogłosiła konkurencję, która miała (zgodnie z wypowiedzią Pani Burmistrz) polegać na tym, że ci, którzy wyprodukują więcej soku w jedną godzinę, otrzymają prawo sprzedaży soku dla całego Ponyville.

Gdy przybyli po raz ponowny rozpoczęła się konkurencja. Braciom szybciej szło wytwarzanie soku, lecz reszta głównej szóstki poprosiła o pozwolenie pomocy dla Rodziny Apple. Pani burmistrz ogłosiła pozwolenie pomocy i wtedy dużo szybciej im poszło. Bracia to zauważają i przyśpieszając tempo zaczęli wytwarzać okropny sok. Gdy wygrali, rozpoczęli sprzedaż. Okazało się wtedy jaki ich sok ma smak. Rodzina Apple odetchnęła z ulgą, wiedząc, że mają jak zarobić na utrzymanie przez zimę.

Cytaty

Fluttershy: Och, nie rozumiem. Taki pośpiech?
Applejack: Proszę o uwagę! Niniejszym otwieram tegoroczny sezon na sooook!
Pinkie Pie: Nigdy nie zapomnę tego smaku! Bo takie doznanie... nie powtórzy się nigdy więcej.
Rainbow Dash: Czyś ty się na mnie uwzięła czy co?
Twilight Sparkle: Widzę, że jesteś bardzo przejęta braćmi.
Apple Bloom: Umowa stoi!

Ciekawostki

  • W oryginale rodzina Apple produkowała cydr, a nie sok jabłkowy.

Galeria

S02E15 Dużo kuców

Zobacz również

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Superszybki Wyciskacz Soku 6000

  • Super Szybki Wyciskacz Soku 6000

    5 wiadomości
    • dlaczego?
    • W tle zawsze są powtarzalne kucyki, rekord w multilokacji należy do Lyry, która w jednym odcinku pojawiła się w tle 8 razy w jednej scen...