Fandom

MLPW

Sunshine Smiles

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sunshine Smiles (ang. "sunshine" - światło słoneczne, "smiles" - uśmiechy) — jednorożec, postać epizodyczna. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Fiku-miku w butiku". Jest także czasem nazywana Bright Pony, czyli jasny kucyk. Jej imię jest wymyślone przez fanów.

Wygląd

Sunshine jest klaczą o różowej sierści, grzywie w dwóch odcieniach żółtego i zielonych oczach. Ogon i grzywa klaczy są postrzępione i rozczochrane. Jej znaczek to spadająca gwiazda. Aura rogu klaczy ma kolor zielony.

Charakter

Klacz jest bardzo radosna i żywiołowa. Często szeroko się uśmiecha. Gdy idzie przymierzyć wybraną przez siebie suknię, wesoło podskakuje, a gdy ona i jej siostra przymierzają kreację, Sunshine przytula mocno drugą klacz.

Przedstawienie w serii

Sunshine Smiles ma swój debiut w odcinku "Fiku-miku w butiku". Razem ze swoją siostrą, Moonlight Raven odwiedza butik Rarity, by kupić słynną Sukienkę Księżniczki. Jednak obie klacze znajdują swoje własne kreacje, które do nich przemawiają i sprawiają, że czują się w nich jak księżniczki. Sunshine wybrała sobie suknię inspirowaną Księżniczką Celestią, nazwaną przez Rarity "Muśnięcie promienia".

W odcinku "Dosmacz swoje życie" wraz z Moonlight jest widoczna w tle.

Gry

Sunshine Smiles jedną z postaci aplikacji MLP wydaną przez Gameloft na platformy mobilne.

Cytaty

Oooch! To najwspanialsza z najwspanialszych sukienek! Aż chce się kucyk uśmiechać jak na nią patrzy!
Fiku-miku w butiku

Więcej w Fandom

Losowa wiki