FANDOM

Sunburst (ang. sun - słońce, burst - wybuch) — jednorożec, postać epizodyczna występująca w odcinku Znaczki raz jeszcze część 2. Był on jedynym przyjacielem Starlight Glimmer, gdy oboje byli dziećmi. Pierwszy raz osobiście pojawia się w dwóch częściach "Kryształowania", gdzie ma ważną rolę i pierwsze kwestie mówione. Mieszka w Kryształowym Królestwie. Pojawił się też w odcinku "Przemiana podmieńca".

Wygląd

Sunburst jest jednorożcem o pomarańczowej sierści z białymi plamkami na nogach i pyszczku. Jego grzywa i ogon są w dwóch odcieniach czerwonego, a oczy mają kolor morski. Jego znaczek to pomarańczowe słońce z żółtymi i białymi promieniami oraz turkusowymi iskrami.

W dwóch częściach "Kryształowania" poznajemy jego wygląd jako dorosłego kucyka. Posiada "kozią bródkę", białe, okrągłe okulary oraz ciemnozieloną pelerynę z turkusowymi gwiazdkami.

W odcinku tym zmienia się też w kryształowego kucyka. Jego sierść zyskuje kryształową poświatę, a w oczach pojawiają się odblaskowe wielokąty. Grzywa, ogon i bródka stają się ułożone i lekko pofalowane.

Przedstawienie w serii

S05E26 Sunburst lewituje książki wokół siebie.png

Sunburst lewituje książki i siebie ratując małą Starlight

Kucyk został pokazany jako źrebak we wspomnieniach Starlight Glimmer w odcinku "Znaczki raz jeszcze część 2". Widzimy go w scenie gdzie on i Starlight bawią się razem i układają książki w wielki stos. Klacz wyciąga jedną z nich i wieża traci równowagę. Starlight została by przygnieciona przez książki, ale Sunburst używając swojej magii uniósł je w powietrze i również sam zaczął się unosić wraz z książkami. Ogier zaświecił się żółtym światłem, a gdy znów stanął na ziemi na jego boku pojawił się znaczek. Szczęśliwy źrebak wybiegł z pokoju do swojej rodziny, która zaczęła świętować zdobycie przez niego znaczka. Zostawił Starlight samą, co sprawiło jej wielką przykrość. Później okazało się, że rodzice zapisali Sunbursta do szkoły w Canterlocie, w wyniku czego on i Starlight już nigdy się nie zobaczyli, a ich przyjaźń przepadła. Następnie Sunburst pojawia się w odcinkach "Kryształowanie", gdzie odnawia swą relację ze Starlight Glimmer oraz zostaje krysztalerem Flurry Heart, "Przemiana podmieńca", "Stare sprawy, stare miejsca", a także "Rada Celestii".

Ciekawostki

  • Jest jednym z czterech kucyków które mają łatki na ciele. Poza nim należą do nich Pipsqueak, Księżniczka Luna (Luna ma dwie czarne plamy na swoich bokach w miejscu jej znaczka) i klacz będąca matką Sunbursta.

Galeria

S06E01 Sunburst wita Starlight Glimmer.png

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Bon BonBill NeighBright Mac i Pear ButterCheerileeCheese SandwichCherry JubileeCoco PommelDoctor HoovesDouble DiamondFeather BangsFilthy RichFuzzy SlippersGizmoGraceGrand PearHard HatJunebugKucyki spaMane GodallNurse RedheartNurse SnowheartOctavia MelodyPan GreenhoovesPan StripesPani BurmistrzPanna HarshwhinnyPanna PeachbottomPlaid StripesPlay WriteQuibble PantsQuicksilverTorch SongSilver ShillStarstreakSpoiled RichSzeryf Srebrna GwiazdaTeddie SafariToe-TapperTree HuggerTroubleshoes ClydeWrangler
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki