Fandom

MLPW

Sunburst

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sunburst (ang. sun - słońce, burst - wybuch) — jednorożec, postać epizodyczna występująca w odcinku Znaczki raz jeszcze część 2. Był on jedynym przyjacielem Starlight Glimmer, gdy oboje byli dziećmi. Pierwszy raz osobiście pojawia się w dwóch częściach "Kryształowania", gdzie ma ważną rolę i pierwsze kwestie mówione. Mieszka w Kryształowym Królestwie. Pojawił się też w odcinku "Przemiana podmieńca".

Wygląd

Sunburst jest jednorożcem o pomarańczowej sierści z białymi plamkami na nogach i pyszczku. Jego grzywa i ogon są w dwóch odcieniach czerwonego, a oczy mają kolor morski. Jego znaczek to pomarańczowe słońce z żółtymi i białymi promieniami oraz turkusowymi iskrami.

W dwóch częściach "Kryształowania" poznajemy jego wygląd jako dorosłego kucyka. Posiada "kozią bródkę", białe, okrągłe okulary oraz ciemnozieloną pelerynę z turkusowymi gwiazdkami.

W odcinku tym zmienia się też w kryształowego kucyka. Jego sierść zyskuje kryształową poświatę, a w oczach pojawiają się odblaskowe wielokąty. Grzywa, ogon i bródka stają się ułożone i lekko pofalowane.

Przedstawienie w serii

S05E26 Sunburst lewituje książki wokół siebie.png

Sunburst lewituje książki i siebie ratując małą Starlight

Kucyk został pokazany jako źrebak we wspomnieniach Starlight Glimmer w odcinku "Znaczki raz jeszcze część 2". Widzimy go w scenie gdzie on i Starlight bawią się razem i układają książki w wielki stos. Klacz wyciąga jedną z nich i wieża traci równowagę. Starlight została by przygnieciona przez książki, ale Sunburst używając swojej magii uniósł je w powietrze i również sam zaczął się unosić wraz z książkami. Ogier zaświecił się żółtym światłem, a gdy znów stanął na ziemi na jego boku pojawił się znaczek. Szczęśliwy źrebak wybiegł z pokoju do swojej rodziny, która zaczęła świętować zdobycie przez niego znaczka. Zostawił Starlight samą, co sprawiło jej wielką przykrość. Później okazało się, że rodzice zapisali Sunbursta do szkoły w Canterlocie, w wyniku czego on i Starlight już nigdy się nie zobaczyli, a ich przyjaźń przepadła.

Ciekawostki

  • Jest jednym z czterech kucyków które mają łatki na ciele. Poza nim należą do nich Pipsqueak, Księżniczka Luna (Luna ma dwie czarne plamy na swoich bokach w miejscu jej znaczka) i klacz będąca matką Sunbursta.

Galeria

S06E01 Sunburst wita Starlight Glimmer.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki