Fandom

MLPW

Sugar Belle

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Sugar Belle (z ang. sugar - cukier, z fr. belle - piękność) — jednorożec, postać epizodyczna. Była podwładna Starlight Glimmer.

Wygląd

Normalny

S05E01 Party Favor, Night Gilder i Sugar Belle pokazują swoje znaczki równości.png

Sugar Belle (z prawej) pod wpływem czaru równości

Sugar Belle jest jednorożcem o różowej sierści. Jej grzywa i ogon są w fioletowe, kręcone oraz związane u dołu gumką z dwoma koralikami: białym i turkusowym. Ma różowe oczy, a za prawdziwy znaczek służy jej babeczka w zielonym papierku, z fioletowym kremem i wisienką na wierzchu. Cały kucyk ma bardziej wyraziste kolory, niż pod wpływem czaru równości.

Pod wpływem czaru równości

Gdy była pod wpływem czaru równości i służyła Starlight Glimmer, jej znaczkiem był znak równości, czyli "=". Jej grzywa i ogon miały taki sam styl jak u niektórych klaczy w miasteczku: grzywa na czole była zaczesana na dwa krótkie pasma, a reszta włosów była spięta w kok. Ogon był prosty, średniej długości, lekko rozdzielający się na końcu. Nosiła skromny, szarawy fartuszek, związany na grzbiecie brązową linką. Pod wpływem czaru, ciało, grzywa, ogon i oczy klaczy były wypłowiałe.

Przedstawienie w serii

Swój debiut ma w odcinku "Znaczkowa mapa". Pierwszy raz pojawia się gdy próbuje przyjąć zamówienie od głównych bohaterek. Niestety, one są zbyt pochłonięte rozmową nad celem ich misji w wiosce pełnej równości. Sugar obserwuje, jak klacze, mają na początku dość rozbieżne zdania co do ich zadania. Klacz pyta Mane 6, czy ich przyjaźń dobiega końca, na co one zaprzeczają. W końcu przedstawia się i proponuje im muffinki. Twilight zamawia ich sześć, a Sugar idzie po przysmaki. Gdy wraca z muffinkami przeprasza za podsłuchiwanie, bowiem słyszała jak przyjaciółki zgadzają się ze sobą, by trzymać się razem i zrozumieć co mają tu zdziałać. Sugar jest zaskoczona, że klacze mimo różnych opinii i znaczków, są w stanie podjąć zgodną decyzję i podejrzewa, że są przyjaciółkami. Twilight tylko to potwierdza i mówi jednorożcowi, że zwykła, mała sprzeczka nie może zakończyć ich przyjaźni. Gdy Double Diamond to słyszy, podejrzliwie patrzy na Sugar, która od razu powtarza wyuczone zdania o tym, że znaczki sprowadzają rozgoryczenie i nieszczęście. Pyta się przyjaciółek czemu one temu nie uległy, ale przerywa jej Pinkie Pie która wypluwa niedobrą muffinkę. Mimo to wciąż udaje, że wypieki są pyszne, by nie zranić uczuć Sugar. Ta jednak przyznaje, że nie wyróżnia się zdolnościami kulinarnymi, tak jak żaden kucyk tutaj nie wyróżnia się niczym. Double Diamond znów na nią spogląda, bo nie chce dopuścić by ktoś z tej wioski miał inne zdanie niż Starlight Glimmer. Sugar od razu wyraża nadzieję, że gościom podoba się w ich wiosce, a Diamond od razu wraca do czytania menu. Jednorożec kieruje się z powrotem do gospody, ale prosi jeszcze główne bohaterki, by przyszły do piwniczki w gospodzie, zanim opuszczą miasteczko. Gdy Pinkie zjada na siłę wszystkie muffinki, klacze schodzą do jednorożca. Nagle z mroku wychodzi Sugar, razem z Party Favor i Night Glider, z niepokojącymi minami. Jednak okazuje się, ze kucyki są po prostu zafascynowane ich znaczkami, rolą Twilight jako Księżniczki i ich przyjaźnią mimo różnic. Sugar wraz z dwójką towarzyszy, opowiada o tym, jak Starlight odbiera kucykom znaczki i że po zabraniu ich, znajdują się w znaczkowym skarbcu, a następnie mówią im, gdzie ten skarbiec się znajduje.

S05E02 Sugar Belle robi ciasto ze śniegu.png

Sugar Belle robi ciasto ze śniegu

W drugiej części odcinka Sugar razem z mieszkańcami miasteczka, czeka na wyjście głównych bohaterek z budynku, w którym miały zmienić swe myślenie i dołączyć do nowych "przyjaciół", czyli do podwładnych Starlight. W tej samej scenie jest świadkiem przyznania się Party Favora do chęci odzyskania znaczka. Ogier chcąc chronić swoje prawdziwe przyjaciółki, Night Glider i Sugar Belle, mówi, że to tylko jego wina i zostaje wtrącony do więzienia razem z Mane 6. Następnie Sugar pojawia się gdy okazuje się że Starlight wciąż ma swój prawdziwy znaczek. Klacz czuje się oszukana i pyta się przywódczynię, czemu zabrała ich znaczki, a swój zostawiła. Klacz próbuje się tłumaczyć, ale w końcu ucieka, a Sugar z innymi kucykami rusza by odzyskać znaczek. Double Diamond rozbija skarbiec i Sugar Belle odzyskuje znaczek i dawny wygląd. Później wraca do Mane 6, by pomóc im odzyskać znaczki. Szukają ich w domu Starlight, muszą ruszyć tropem przywódczyni, która je zabrała. W trakcie pościgu, jednorożec wykorzystuje swój odzyskany kulinarny talent i rzuca w Starlight śniegowym ciastem. Gdy Starlight chce zaatakować ją, Double Diamonda,
Starlight przytula się ze starymi przyjaciółmi S05E26.png

Przyjacielski uścisk z odmienioną Starlight jako nową przyjaciółką

Night Glider i Party Favora, Twilight ochrania ich tarczą. Ostatecznie Starlight ucieka, ale czwórka kucyków naprawdę się zaprzyjaźniła i postanowiła pozostać w wiosce, w której urządzają przyjęcie z okazji odzyskania znaczków.

Pod koniec odcinka "Znaczki raz jeszcze" Starlight Glimmer przychodzi do swojej dawnej wioski, żeby przeprosić i pogodzić się z nią i dawnymi przyjaciółmi. Sugar Belle i przyjaciele wybaczają jej i godzą się z nią.

Galeria

S05E02 Słodkości od Sugar Belle.png

Gry

Sugar Belle jest jedną z bohaterek gry My Little Pony na systemy Android i iOS.

Więcej w Fandom

Losowa wiki