FANDOM

Strawberry Sunrise (z ang. strawberry - truskawka, sunrise - wschód słońca) — pegaz, postać epizodyczna. Ma swój debiut jako postać tła w odcinku "Wigilia Serdeczności". W serii zabawek z bling bagów jest znana także pod imieniem Sweetie Sunrise.

Wygląd

Strawberry Sunrise to klacz o żółtej sierści, czerwonej grzywie i ogonie oraz zielonych oczach. Design jej grzywy i ogona jest taki sam jak u Golden Harvest, Caramel Apple i Daisy. Znaczek pegaza to zazwyczaj kiść winogron i truskawka, a w kilku innych odcinkach - słońce i trzy truskawki.

Przedstawienie w serii

Klacz debiutuje jako bezskrzydła postać tła w odcinku "Wigilia Serdeczności". Znajduje się wtedy w tłumie kucyków przed rozpoczęciem piosenki The Heart Carol. Następnie pojawia się w "Huraganowej Fluttershy" już jako pegaz. Widać ją w scenie po tym, jak Rainbow Dash testuje swoją szybkość na wiatromierzu. Występuje także w odcinku "Igrzyska w Equestrii", gdzie ogląda z trybun tytułowe Igrzyska.

Swoją największą dotąd rolę klacz otrzymuje w epizodzie "Honest Apple". Wtedy też po raz pierwszy słyszymy jej głos. Poznajemy ją jako klacz, która nie znosi jabłek. To właśnie dlatego Rarity przyprowadza do niej Applejack, by nauczyć ją, że absolutna szczerość może ranić. Gdy farmerka dowiaduje się jak strasznie Strawberry nie lubi jabłek, Applejack oburza się i próbuje przekonać pegazicę do swojego zdania. Strawberry pozostaje jednak niezachwiana w swym przekonaniu i dalej pozostaje przy swoich ulubionych owocach - truskawkach. Applejack wścieka się, choć Rarity udaje, że nie rozumie o co jej chodzi - w końcu to tylko szczera opinia truskawkowej klaczy. Farmerka tłumaczy, że choć nie ma nic do gustów Strawberry, to zraniła ją ta opinia o jabłkach, ponieważ w ich uprawę trzeba włożyć wiele pracy. Wtedy uświadamia sobie jak swoją zbyt szczerą opinią obraziła Lily Lace, Inky Rose i Starstreaka nazywając modę głupotą.

Galeria

S07E09 Strawberry Sunrise trzyma truskawkę

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)
Postaci legendarne i historyczne DoradcaDowódca HurricaneFlash MagnusKanclerz PuddingheadKsiężniczka PlatinumMeadowbrookMistmaneRockhoofScorpanSomnambulaStar Swirl BrodatyStygianSzeregowaWyroczniaKopdini