Fandom

MLPW

Stormy Flare

1162strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Stormy Flare (z ang. stromy - burzowy, flare - flara, rozbłysk) — klacz, pegaz, matka Spitfire. Pojawiła się wyłącznie w odcinku Detektyw Rarity.

Wygląd

Stormy Flare to jasnożółty pegaz posiadający design ciała, głowy oraz oczu podobny do Prim Hemline. Jej grzywa jest ułożona w sposób przypominający grzywę jej córki, choć Stormy ma dłuższe włosy. Jej kolory są niemal identyczne jak jej dziecka, lecz nieco ciemniejsze. Stormy nosi sweter w dwóch odcieniach fioletu, naszyjnik z białych pereł oraz po jednym perłowym kolczyku w każdym uchu. Jej makijaż jest koloru jasnoniebieskiego. Jej znaczek przedstawia pomarańczową rakietę.

Przedstawienie w serii

Pierwszy raz słyszymy o niej w odcinku "Detektyw Rarity", gdzie dowiadujemy się o jej rzekomej chorobie i tym, że Spitifire poleciała jej pomóc. Gdy jednak przybywa do Canterlotu, aby zobaczyć występ córki na pokazach akrobatycznych, Rarity jest zaskoczona faktem, że klacz jest zdrowa. Okazuje się później, że Wind Rider sfałszował list, aby pozbyć się Rainbow Dash i uniemożliwić pobicie jego rekordu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki