Fandom

MLPW

Steven Magnet

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Steven Magnet — wąż morski, który pojawił się po raz pierwszy w odcinku "Przyjaźń to magia część 2". Na początku jego imię zostało przestawione w towarach, a później w "Ach, życie..."  zostało potwierdzone.

Wygląd

Steven Magnet długie, fioletowe, wężowe ciało, rude włosy, wąsy oraz brwi i bardziej przypomina azjatyckiego smoka.

Wystąpienia

Steven Magnet pojawił się w drugiej części odcinka "Przyjaźń to magia część 2", w którym główna szóstka podczas poszukiwań Klejnotów Harmonii usłyszała jego lamenty, bo Nightmare Moon obcięła mu jeden z wąsów, co wzburzyło rzekę, w której mieszka. Rarity bardzo mu współczuła. Ceniąc jego urod, poświęciła swój ogon, by stworzyć dla niego nowy wąs. Wtedy się uspokoił i pozwolił głównej szóstce przejść przez rzekę po jego grzbiecie.

Steven ponownie wystąpił w "Ach, życie...", gdzie korzystał z luksusów w spa. Opowiedział Matildzie, że Cranky to jego najlepszy przyjaciel i przeżywał wraz z nim różne niezwykłe przygody. Później podczas ślubu. gdy Cranky stracił perukę, wąż poświęcił jeden z wąsów by zrobić z niego nową perukę i popłakał się ze szczęścia, gdy para osłów się pobrała.

Osobowość

Jest zabawny, miły, życzliwy, wrażliwy i bardzo dba o swoją urodę. Bardzo dobrze zna Cranky'ego Doodle, który jest jego bliskim przyjacielem, gdyż osioł kiedyś uratował go od zamarzniętego jeziora, w którym mieszkał. Wąż poświęcił jeden z wąsów, z którego zrobił nową perukę dla Cranky'ego, ponieważ poprzednią zgubił.

Zabawki

Ciekawostki

  • Jego imię zostało nadane przez fanów od błędnie dopasowanych, automatycznie wygenerowanych przez YouTube napisów do odcinka Przyjaźń to magia, część 2.[1] Rzeczywiście wypowiedziane zostały wtedy słowa "fabulous manicure".

Galeria

S01E02 Lamentujący Steven Magnet.png

Przypisy

  1. https://derpibooru.org/79077?scope=scpe7a9a4469b4ab1835a677ae61bb216c04af3869bd
Stworzenia w uniwersum MLP:PtM AhuizotlArimaspiBizonyBryzusieCerberusChimeraDraconequusDzika przyrodaFeniksGryfyHydraIron WillKokotrisKsiążę RutherfordMantykoraNiedźwiedzicaOrtrosParaspritePatykowilkiPodmieńceSkalne węgorzeSmokiSmoozeSteven MagnetTantabusTatzlwurmWindigosZecora

Więcej z Fandomu

Losowa wiki