FANDOM

Spoiled Rich z domu Spoiled Milk (z ang. spoiled - zepsuty, rich - bogaty, milk - mleko) — klacz, kucyk ziemski. Pojawiła w odcinku "Poszukiwacze zaginionych znaczków". Jest matką Diamond Tiary, małżonką Filthy Richa oraz przewodniczącą samorządu szkolnego w Ponyville. W odcinku "Opowieść o serdeczności" pojawia się w opowieści, a w "Wolny dzień Applejack" widać ją w spa.

Wygląd

Klacz ma łososiową sierść, grzywę oraz ogon w trzech odcieniach fioletu i morskie oczy. Pod oczami posiada małe zmarszczki oraz charakterystyczny, mocno zakrzywiony ku górze pyszczek. Gdy zamyka lub mruży oczy, widać iż posiada fioletowy cień do powiek. Nosi niebieską bluzkę ze złotym paskiem na którym widnieją ozdobne, niebieskie diamenty. Jako ozdobę ubiera złoty łańcuszek. Jej znaczek to pierścionek z diamentem.

Charakter

Spoiled Rich przywiązuje bardzo dużą rolę do statusu społecznego swojej rodziny. Z tego powodu zabraniała swojej córce, Diamond Tiarze, zadawania się z kucykami które uważała za gorsze, między innymi ze Znaczkową Ligą. Narzucała swoją wolę swej córce i mówiła jej co ma robić i mówić.

Przedstawienie w serii

S05E18 Spoiled Rich niezadowolona z córki

Spoiled Rich niezadowolona z przegranej swojej córki

Klacz ma swój debiut w odcinku "Poszukiwacze zaginionych znaczków" gdzie jest bardzo niezadowolona z Diamond Tiary, gdy ta przegrywa z Pipsqueakiem w wyborach na przewodniczącego klasy. Uważa to za haniebną porażkę córki. Jest zła, że jej wysiłki, które włożyła w przygotowanie świętowanie zwycięstwa Tiary, pójdą na marne. Nakazuje córce pamiętać o swoim statusie społecznym oraz bogactwie.

Później pojawia się w szkole w Ponyville, gdzie karci Diamond Tiarę za zadawanie się ze Znaczkową Ligą, którą uważa za margines społeczny i krzywdząco nazywa je "gładkimi boczkami". Jednak Diamond Tiara broni nowych przyjaciółek. Prosi też mamę o przekazanie jej ojcu, Filthy Richowi, prośby o zakupienie nowego sprzętu na plac zabaw dla szkoły w Ponyville. Po tych wydarzeniach Spoiled Rich zdaje się lekko zmieniać swój sposób myślenia.

Klacz pojawia się także na chwilę w odcinku "Wolny dzień Applejack", gdy czeka w długiej kolejce do sauny.

W "Niewinne kłamstwa" pojawia się w opowiadaniu Babci Smith, jeszcze jako Spoiled Milk, narzeczona Filthy Richa. Ma wtedy bardziej zaokrąglony pyszczek oraz związaną grzywę.

Galeria

S05E18 Spoiled Rich krzyczy na Diamond Tiarę

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki