FANDOM

Spoiled Rich z domu Spoiled Milk (z ang. spoiled - zepsuty, rich - bogaty, milk - mleko) — klacz, kucyk ziemski. Pojawiła w odcinku "Poszukiwacze zaginionych znaczków". Jest matką Diamond Tiary, małżonką Filthy Richa oraz przewodniczącą samorządu szkolnego w Ponyville. W odcinku "Opowieść o serdeczności" pojawia się w opowieści, a w "Wolny dzień Applejack" widać ją w spa.

Wygląd

Klacz ma łososiową sierść, grzywę oraz ogon w trzech odcieniach fioletu i morskie oczy. Pod oczami posiada małe zmarszczki oraz charakterystyczny, mocno zakrzywiony ku górze pyszczek. Gdy zamyka lub mruży oczy, widać iż posiada fioletowy cień do powiek. Nosi niebieską bluzkę ze złotym paskiem na którym widnieją ozdobne, niebieskie diamenty. Jako ozdobę ubiera złoty łańcuszek. Jej znaczek to pierścionek z diamentem.

Charakter

Spoiled Rich przywiązuje bardzo dużą rolę do statusu społecznego swojej rodziny. Z tego powodu zabraniała swojej córce, Diamond Tiarze, zadawania się z kucykami które uważała za gorsze, między innymi ze Znaczkową Ligą. Narzucała swoją wolę swej córce i mówiła jej co ma robić i mówić.

Przedstawienie w serii

S05E18 Spoiled Rich niezadowolona z córki.png

Spoiled Rich niezadowolona z przegranej swojej córki

Klacz ma swój debiut w odcinku "Poszukiwacze zaginionych znaczków" gdzie jest bardzo niezadowolona z Diamond Tiary, gdy ta przegrywa z Pipsqueakiem w wyborach na przewodniczącego klasy. Uważa to za haniebną porażkę córki. Jest zła, że jej wysiłki, które włożyła w przygotowanie świętowanie zwycięstwa Tiary, pójdą na marne. Nakazuje córce pamiętać o swoim statusie społecznym oraz bogactwie.

Później pojawia się w szkole w Ponyville, gdzie karci Diamond Tiarę za zadawanie się ze Znaczkową Ligą, którą uważa za margines społeczny i krzywdząco nazywa je "gładkimi boczkami". Jednak Diamond Tiara broni nowych przyjaciółek. Prosi też mamę o przekazanie jej ojcu, Filthy Richowi, prośby o zakupienie nowego sprzętu na plac zabaw dla szkoły w Ponyville. Po tych wydarzeniach Spoiled Rich zdaje się lekko zmieniać swój sposób myślenia.

Klacz pojawia się także na chwilę w odcinku "Wolny dzień Applejack", gdy czeka w długiej kolejce do sauny.

W "Niewinne kłamstwa" pojawia się w opowiadaniu Babci Smith, jeszcze jako Spoiled Milk, narzeczona Filthy Richa. Ma wtedy bardziej zaokrąglony pyszczek oraz związaną grzywę.

Galeria

S05E18 Spoiled Rich krzyczy na Diamond Tiarę.png

Pozostałe kucyki Pani BurmistrzBow Hothoof i Windy WhistlesBright Mac i Pear ButterBulk BicepsCheerileeCheese SandwichCherry JubileeClaudeCloudchaserCoco PommelDandy GrandeurDouble DiamondFeather BangsFilthy RichFlitterGizmoHard HatHondo Flanks i Cookie CrumblesInky RoseJet Set i Upper CrustJoeJunebugMoondancerPanna HarshwhinnyPanna PeachbottomNight GliderParty FavorSzeryf Srebrna GwiazdaSilver ShillKucyki spaStar Swirl BrodatyStellar EclipseSugar BelleSunburstTeddie SafariThunderlaneTree HuggerTroubleshoes ClydeNight Light i Twilight VelvetPan i Pani ShyDerpyCloud ChaserDr. StableDzielna DoGraceAmiraHaakimMane GodallNightjarNurse RedheartNurse SnowheartPan GreenhoovesQuicksilverToe-TapperTorch SongBill NeighPlay WriteFuzzy SlippersLauretteMinuetteTwinkleshineLemon HeartsLily LaceDJ Pon-3Doctor HoovesAmethyst StarBon BonLyra HeartstringsOctavia MelodySpearheadStarstreakStormy FlareSpoiled RichSunshine SmilesMoonlight RavenCayenneCitrus BlushNorth Point Strawberry SunrisePheiPlaid StripesRainbow StrikeWranglerZephyr BreezeZesty GourmandPan StripesSzafran Masala i Kolender KminekQuibble PantsVapor TrailSky StingerAngel Wings

Więcej z Fandomu

Losowa wiki