FANDOM

Cutie mark czaszka Ten artykuł zawiera spoilery!

Czytanie go może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z nowym odcinkiem. Wkraczasz na własną odpowiedzialność!

Songbird Serenade (ang. songbird - ptak śpiewający, serenade - serenada) — pegaz, postać z pełnometrażowego filmu o MLP:PtM, piosenkarka.

Wygląd

Songbird jest klaczą o bladożółtej sierści, grzywie i ogonie w dwóch odcieniach żółtego i dwóch odcieniach czerni. Jej oczy są ciemnoniebieskie, co widać tylko na zabawce przedstawiającej tego kucyka. Klacz nosi czarną bluzkę ze złotymi guzikami, a na jej głowie znajduje się duża, różowa kokarda. Jej znaczkiem jest żyrandol stworzony z chmury i różnokolorowych serc.

Przedstawienie w filmie

Songbird Serenade jest najsławniejszą artystką w Equestrii. Wykorzystując swój anielski głos i wspaniałe zdolności śpiewa o magii przyjaźni. Equestria ją uwielbia, ponieważ piosenkarka głęboko wierzy w przekaz jej piosenek. Swój czas poświęca wielu rzeczom i spotyka się ze swymi fanami, którzy czynią ją gwiazdą. Jest niezwykle podekscytowana zaprezentowania swej nowej piosenki na największym festiwalu w historii Equesttii.

Ciekawostki

  • Wygląd Songbird jest inspirowany wyglądem jej aktorki głosowej, piosenkarki Sii Furler. Klacz posiada grzywę zasłaniającą jej oczy oraz część twarzy. Sia często występuje na scenie używając peruki w podobnych kolorach, by również chronić się przed niepotrzebnym rozgłosem i bardziej skupiać uwagę publiczności na swojej muzyce niż na tym, jak wygląda. Podobnie znaczek Songbird jest inspiracją do jednej z najpopularniejszych piosenek Sii pt. Chandelier.
Kucyki Songbird Serenade
Hippokampy Królowa NovoKsiężniczka Skystar
Piraci Kapitan Celaeno
Antagoniści Tempest ShadowCapperGrubberKról Burzy
Piosenki Time to Be Awesome

Więcej z Fandomu

Losowa wiki