FANDOM

Soarin lub Soarin' (z duń. imienia Søren i ang. soaring - szybować, wzbić się) — jeden z członków grupy Wonderbolts. Obok Spitfire pierwszy z nazwanych członków formacji.

Imię

Pegaza nazwała scenarzystka Amy Keating Rogers, autorka scenariusza odcinka, w którym imię Wonderbolta pada po raz pierwszy. Nazwę tę nadała mu po swoim synu, Soren'ie.[1]

Wygląd

Soarin jest średniego wzrostu pegazem. Jego sierść jest błękitna, a grzywa granatowa, natomiast oczy są zielone. Nosi typowy strój Wonderbolts, który zakrywa połowę jego ciała. Za znaczek służy mu złoty piorun otoczony dymem, jednak przed wyemitowaniem odcinka "Rainbow Falls", na jego boku było widać identyczny znak, jak na jego kostiumie.

Przedstawienie w serii

Soarin pierwszy raz pojawia się w odcinku "Biletomistrzyni", kiedy Rainbow Dash wyobraża sobie jak na Gali Grand Galopu zrobi wielkie wrażenie na członkach Wonderbolts i wstąpi do ich grupy.

Następnie pojawia się w odcinku "Ponaddźwiękowe Bum", gdzie zasiada w jury konkursu na mistrza wśród latających. Jest również jednym z Wonderbolts, którzy próbują uratować spadającą Rarity. Tak jak jego towarzysze zostaje jednak kopnięty przez wierzgającego z przerażenia jednorożca i traci przytomność.

Poproszę tę wielką szarlotkę!

S01E26 Spitfire i Soarin

Soarin po raz kolejny pojawia się w odcinku "Niezapomniany wieczór", gdzie kupuje od Applejack szarlotkę, będąc tym samym jej jedynym klientem podczas Gali, nie licząc Rarity i Księcia Blueblood'a, którzy dostali jedzenie na koszt firmy. W tym samym odcinku Spitfire pierwszy raz wspomina jego imię, kiedy rozmawia z nim na temat zakupionego ciasta. Rainbow Dash łapie szarlotkę, kiedy on przez przypadek ją upuszcza. Soarin dziękuje jej i zajada się wypiekiem ze smakiem i apetytem.

W odcinku "Gwiazda salonów" uczestniczy w derbach Wonderbolts, gdzie startuje z trzeciej pozycji.

S02E26 Soarin i Rainbow Dash

Soarin pojawia się również na fotografii pod koniec odcinka "Ślub w Canterlocie, część 2", na której tańczy razem z Rainbow Dash, ubrany w formalny mundur oficera. To jego pierwsze wystąpienie bez kostiumu Wonderbolts. Wtedy po raz pierwszy widać jego znaczek.

S04E10 Spadający Soarin

Występuje także w "Rainbow Falls", gdzie przez rozproszenie łamie skrzydło. Zastąpienie go jest proponowane Rainbow Dash. Gdy udająca złamania RD trafia do szpitala, Soarin zajmuje łóżko obok niej. Wyznaje, że w przeciwieństwie do niej, jego nikt nie odwiedził. W tym odcinku widać także drugi znaczek ogiera, czyli złoty piorun z szarym dymem.

Soarin po raz kolejny pojawia się w odcinku "Detektyw Rarity", a także w "Ale impreza!" jako postać tła. Występuje również w odcinku "Nowicjuszka Dash".

Wystąpienia

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N N N N N N N N N N N N N N Y N N N N N N N N N Y
Sezon drugi
N N N N N N N N B N N N N N N N N N N N N N N N N Y
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N N N N N N N N N N N
Sezon czwarty
N N N N N N N N N Y N N N N N N N N N N N N N Y B B
Sezon piąty
N N N N N N N N N N B N N N Y N N N N N N N N N B N
Sezon szósty

Ciekawostki

  • Zawsze gdy jest widziany w serialu, ma podkrążone oczy.

Zabawki

Soarin został ukazany w 7 fali blind bagów. Jednak wystąpił błąd i został nazwany "Spitfire". Ma wtedy pyszczek jak klacz.

Blind-Soarin

Zabawka podpisana jako "Spitfire"

Gry

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Galeria

SoarinGallery

Przypisy

  1. Wyjaśnienie imienia na Equestria Daily
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Soarin

  • Soarin

    12 wiadomości
    • Cóż nie za bardzo lubie shipować z kimś Dashie. Według mnie poprostu nie pasuje do jakiegoś romansu. Jednak muszę powiedzieć, że je...
    • ktoś zamknie ten wątek plz?
  • Sorain i Rainbow Dash

    156 wiadomości
    • Soarin to ogier!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Po pierwsze: jakim cudem odkopałeś ten wątek anonimie, skoro już powinien być dawno nieaktywny? Po drugie: zdobywasz łopatę.