Fandom

MLPW

Snails

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Snails także Snailsquirm[1] (z ang. snails - ślimaki) — jednorożec, postać epizodyczna, uczęszcza do szkoły w Ponyville, przyjaciel Snipsa.

Wygląd

Snails jest jednorożcem o ciemnożółtej sierści, seledynowej grzywie i czarnych oczach. Posiada charakterystyczne, duże uszy. Na policzkach ma trzy białe piegi, a za znaczek ma fioletowego ślimaka. Jego aura jest koloru limonkowego. Posiada on oryginalny design. Jest również znacznie chudszy i wyższy niż inne kucyki w jego wieku (wzrostem dorównuje np. Twilight Sparkle, która jest starsza).

Przedstawienie

Jego postać mogła być wzorowana na kucyku generacji pierwszej Squirmy. Snails oraz jego kumpel Snips zostali nazwani w oparciu o amerykańską rymowankę What Are Little Boys Made Of?. Jeden z wersów brzmiał:

What are little boys made of?
What are little boys made of?
Snips and Snails and Puppy Dogs' tails
That's what little boys are made of.

Historia

Snails glows.png
Snails pierwszy raz pojawia się w odcinku "Chwalipięta", gdzie razem ze swoim przyjacielem Snips'em biegnie, aby zobaczyć pokaz przybyłej do Ponyville Trixie. Po występie, obydwoje proszą Trixie, by ta opowiedziała im o pokonaniu Wielkiej Niedźwiedzicy, ale ta odmówiła. Po rozmowie ze Spikiem, który bardzo sceptycznie wyrażał się o osiągnięciach jednorożca, Snips i Snails postanowili udać się do Lasu Everfree, aby sprowadzić do miasta Niedźwiedzicę, by Trixie mogła ją pokonać i udowodnić wszystkim swoją wielkość. W lesie, Snails używa swojego rogu do wytworzenia światła. Chłopcy są zaskoczeni, kiedy okazuje się, że ich idolka zmyśliła historię o swoim bohaterstwie oraz są mocno zawstydzeni, kiedy Twilight wytyka im, że obudzili niedźwiedziątko i sprowadzili je do miasta. Karą dla nich okazała się naprawa szkód wyrządzonych przez niedźwiedzicę oraz wyczarowanie im wąsów.

Snails pojawia się na znaczkowym przyjęciu Diamond Tiary w odcinku "Znaczkowa Liga", gdzie jako pierwszy bierze gryza tortu, ku irytacji gospodyni.

Ich kolejne pojawienie nastąpiło w "Konkurs talentów", gdzie na scenie pokazywali sztuki magiczne. Snails zepsuł przedstawienie, zjadając wszystkie marchewki Snipsa potrzebne do sztuczki, ale mimo to zdobyli nagrodę za pokaz magii, a potem kłócili się, nagroda którego z nich jest lepsza.

Snips i Snails kolejny raz widziani są w "Powrót do harmonii, część 1" gdzie zwiedzają królewskie ogrody razem z resztą grupy.

W "Znaczkowa ospa" obserwują sztuczki Apple Bloom z hula-hopem oraz z talerzami, a potem sami próbują się ich nauczyć - z marnym skutkiem.

W "Tajemnicza Wybawicielka" widziany jest w fanklubie Rainbow Dash, któremu przewodniczy Scootaloo.

Pojawia się w tle, w klasie, na początku odcinka "Dzień Serc i Podków".

W "Sekrety Ponyville" on i Snips jako pierwsi komplementują nowy znaczek Featherweighta. Później, Sweetie Belle odkrywa, że w czasie walki guma posklejała ich futra. Sweetie prosi Featherweighta, by zrobił im zdjęcie, a potem Liga używa tego tematu w swoim pierwszym artykule dla szkolnej gazetki. Chłopcy są tak zadowoleni ze znalezienia się na pierwszej stronie, że później powtarzają ten numer, jednak nie jest on już dla nikogo sensacją. W "Pojedynek na czary" Trixie za pomocą Amuletu Alikorna łączy jego róg z rogiem Snipsa. W dalszej części odcinka, wraz z przyjacielem usługuje jej. W tym odcinku można zauważyć, że Snips i Snails zostali dwa razy potraktowani zaklęciem wieku.

W odcinku Mecz koszballa Snails okazuje się być bardzo dobrym graczem koszballa, dlatego dołącza do świeżo utworzonej drużyny Ponyville.

Wystąpienia

Sezon pierwszy
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
N N N N N Y N N N N N B N N N N N Y N N N N N N N N
Sezon drugi
B N N N N Y N Y N N N N N N N N B N N N N N Y N N N
Sezon trzeci
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
N N N N Y N N N N N N N N
Sezon czwarty
N N N N Y N N N N N N N N N B B N N B N N N N B N B
Sezon piąty
N N N N N N N N B N N N N N N N N B N N B N N B N B
Sezon szósty

Gry

Screenshot Snails.png

Screen Snails

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Zabawki

Zestaw ze Snipsem,Snails'em i Pinkie Pie.jpg

Snails został przedstawiony w zestawie mini-figurek razem z Snipsem i tęczową Pinkie Pie pt."Ponyville Newsmaker Set", oraz w 10 fali blind bagów, gdzie został przedstawiony jako Snailsquirm.

Cytaty

Siaaaankoo.
Chwalipięta
Czemu pchli targ nazywają pchlim targiem, skoro nie sprzedaje się tam pcheł?
Chwalipięta
Jej wierzę na wszystko.
Chwalipięta
Ja też składam wniosek, proponuję, żeby pod definicją słowa 'wspaniały', w słowniku, było zdjęcie Rainbow Dash.
Tajemnicza Wybawicielka

Zobacz także

Galeria

Snails Likes Pudding S01E06.png

Przypisy

  1. Snailsquirm w trójpaku

Więcej w Fandom

Losowa wiki