FANDOM

Sky Stinger (z ang. sky - niebo) – ogier, pegaz, członek Akademii Wonderbolts.

Wygląd

Sky jest pegazem o ciemnoniebieskiej sierści, turkusowych oczach oraz krótkiej, cyjanowej grzywie i ogonie z jaśniejszymi pasmami. Ogier ma także wyraziste, granatowe brwi. Jego znaczek przedstawia złoto-beżową błyskawicę.

Charakter

Pegaz jest pewny siebie i nieco zarozumiały. Twierdzi, że jest doskonałym lotnikiem i z łatwością dostanie się do akademii. Jest również dość emocjonalny, łatwo go urazić czy zdemotywować.

Przedstawienie w serii

Sky po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Szkoła mistrzów". Razem ze swoją przyjaciółką Vapor Trail stara się dostać do Akademii Wonderbolts. Martwi się o szanse swojej przyjaciółki, gdyż według niego jest ona słabą lotniczką. Po pewnym czasie Rainbow Dash i Twilight Sparkle odkrywają, że to właśnie klacz pomaga przyjacielowi latać lepiej, tworząc swoimi skrzydłami podmuch, który Sky nieświadomie wykorzystuje. Vapor nie chce powiedzieć Sky Stingeorwi, że potajemnie go wspiera, gdyż boi się, że ogier straci wówczas całą pewność siebie. Oba pegazy poddają się pomocy Rainbow i Twilight: Vapor ma wydobyć swój ukryty talent lotniczy i nie pozostawać w cieniu innego kucyka, a Sky musi nauczyć się dobrze latać bez czyjejś pomocy. Klacz radzi sobie coraz lepiej, ale ogier wciąż nie może pokonać swoich ograniczeń. Z czasem na jaw wychodzi potajemna pomoc Vapor. Sky czuje się urażony i traci wiarę w swoje możliwości. Twilight i Rainbow wpadają na pomysł, by para pegazów zaczęła wspierać się, kibicując sobie nawzajem podczas lotu. Dzięki temu Vapor zyskuje więcej pewności siebie, a Sky zwycięża ze swoimi ograniczeniami. Na koniec przyjaciele godzą się i oboje spełniają marzenia, dostając się do akademii.

Pojawia się w odcinku "Parental Glideance". Widzimy go idącego obok Vapor przed budynkiem akademii.

Cytaty

Ja, my wszyscy tutaj, jesteśmy naprawdę świetnymi lotnikami, a techniki mamy obcykane.
Szkoła mistrzów
My przejdziemy te próby bez najmniejszego wysiłku. A moje zdjęcie zawiśnie kiedyś tutaj, obok twojego.
[do Rainbow Dash] Szkoła mistrzów
Ja już jestem najlepszy i wszyscy się o tym dowiedzą, kiedy jutro poproszą mnie o wstąpienie do akademii. Nie zdziwię się, jeśli dołączę do Wonderbolts od razu po eliminacjach.
Szkoła mistrzów
Jak mogłaś mi to zrobić, czy wszyscy wiedzą? Ekstra, wszyscy oprócz mnie wiedzą, że jestem kiepski. Czy to był twój ukryty plan, chciałaś mnie ośmieszyć?
[do Vapor Trail] Szkoła mistrzów
Chcesz powiedzieć, że ja mogę być księżniczką latania?
[do Twilight Sparkle] Szkoła mistrzów
Byłaś świetna, chociaż jesteś szybsza, możesz być znowu moim skrzydłowym.
[do Vapor Trail] Szkoła mistrzów
Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)