Fandom

MLPW

Sky Stinger

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sky Stinger (z ang. sky - niebo) – ogier, pegaz, członek Akademii Wonderbolts.

Wygląd

Sky jest pegazem o ciemnoniebieskiej sierści, turkusowych oczach oraz krótkich, cyjanowych grzywie i ogonie z jaśniejszymi pasmami. Ogier ma także wyraziste, granatowe brwi. Jego znaczek przedstawia złoto-beżową błyskawicę.

Charakter

Pegaz jest pewny siebie i nieco zarozumiały. Twierdzi, że jest doskonałym lotnikiem i z łatwością dostanie się do akademii. Jest również dość emocjonalny; łatwo go urazić czy zdemotywować.

Przedstawienie w serii

Sky po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Szkoła mistrzów". Razem ze swoją przyjaciółką Vapor Trail stara się dostać do Akademii Wonderbolts. Martwi się o szanse swojej przyjaciółki, gdyż według niego jest ona dużo słabszą lotniczką. Po pewnym czasie Rainbow Dash i Twilight Sparkle odkrywają, że to właśnie klacz pomagała przyjacielowi latać lepiej tworząc swoimi skrzydłami podmuch, który Sky nieświadomie wykorzystywał. Vapor nie chce powiedzieć Sky Stingeorwi, że mu potajemnie pomaga, bo ogier straciłby całą swoją pewność siebie. Oba pegazy poddają się pomocy Rainbow i Twilight: Vapor ma wydobyć swój ukryty talent lotniczy i nie pozostawać w cieniu innego kucyka, a Sky musi nauczyć się dobrze latać bez czyjejś pomocy. Klacz radzi sobie coraz lepiej, ale ogier wciąż nie może pokonać swoich ograniczeń. Z czasem na jaw wychodzi potajemna pomoc Vapor i Sky czuje się urażony, a także traci całą swoją pewność siebie. Twilight i Rainbow wpadają na pomysł, by para pegazów zaczęła wspierać się kibicując sobie nawzajem podczas lotu. Dzięki temu Vapor zyskuje więcej pewności siebie, a Sky zwycięża ze swoimi ograniczeniami. Na koniec przyjaciele godzą się i oboje spełniają marzenia dostając się do akademii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki