Fandom

MLPW

Silver Shill

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Silver Shill — kucyk ziemski, były pomocnik Flima i Flama, postać epizodyczna. Pojawił się w odcinkach "Wiara czyni cuda", "Igrzyska w Equestrii" i "Królestwo Twilight".

Przedstawienie w serii

Silver Shill wystąpił w odcinku "Wiara czyni cuda", kiedy grał rolę drugoplanową. Na początku udawał, że chodzi  o kulach, żeby kucyki nabrały się i kupowały tonik Flima i Flama. Później przed wszystkimi kucykami przyznał się do tego, że pomagał w tworzeniu takowego toniku, który okazał się być oszustwem. Na samym końcu wręcza Applejack monetę, którą zarobił przez oszustwo. Przedmiot w odcinku "Królestwo Twilight" przemienia się w klucz do tajemniczej skrzynki. Ogier wystąpił także w "Igrzyska w Equestrii" i "Królestwo Twilight".

Wygląd

Silver Shill jest kucem ziemskim o srebrnej sierści i ciemnoszarej grzywie. Nosił okulary z grubymi szkłami o czarnej obwódce, póki nie zdjął ich, kiedy przyznał się do oszustwa. Wtedy ukazał swoje oczy koloru morskiego. Nosi biało-czarną koszulę z dwoma srebrnymi guzikami. Jego znaczek przedstawia dwie srebrne monety.

Gry

Silver Shill jest jednym z bohaterów gry My Little Pony na systemy Android i iOS.

Galeria

S04E20 Silver Shill wręcza monetę AJ.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki