FANDOM

Shadowbolts — grupa akrobatyczna pegazów, która naprawdę okazała się jedną z pułapek zastawionych przez Nightmare Moon. Pojawili się w odcinku "Przyjaźń to magia część 2".

Wygląd

Grupę tworzą same pegazy - dwa szare ogiery i jedna bladoniebieska klacz z niebieskimi grzywami, ubrane w czarno-fioletowe kostiumy ze znakami przypominającymi czaszki.

Motywy

Grupa okazała się jedną z pułapek Nightmare Moon, którą podłożyła głównej szóstce. Nightmare Moon ukazuje się w postaci Shadowbolts kiedy próbuje przekonać Rainbow Dash, by nie naprawiała mostu, dołączyła do nich i jednocześnie opuściła swoje przyjaciółki. Chciała w ten sposób przeszkodzić Rainbow Dash w zdobyciu klejnotu lojalności. Gdy jednak Rainbow odmówiła i wróciła do przyjaciółek, cała grupa zamieniła się w Nightmare Moon w postaci fioletowej chmury. Nigdy już nie byli widziani.

Ciekawostki

S2E04 Rainbow Dash przebrana za Shadowbolta
  • W odcinku "Luna odmieniona", Rainbow Dash nosi kostium dość podobny do kostiumów Shadowbolts.
  • Pojawiła się kolekcjonerska figurka Rainbow Dash jako Shadowbolt.
My-Little-Pony-Rainbow-Dash-as-Shadowbolt-1

Figurka jako Shadow Bolt

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Shadowbolts

  • jak myślicie co by się stało gdyby Rainbow Dash dołączyła by do Shadowbolts?

    8 wiadomości
    • Kucyki nie wytrzymałyby długo bez słońca (chyba, że w ich świecie panują inne prawa), a Księżycowa Wiedźma nie miałaby kim rządzić.
    • Przede wszystkim - serial skończyłby się już na drugim odcinku, bo Mane6 rozpadłoby się.
  • Shadowbolts w grze

    5 wiadomości
    • To znaczy, że w przyszłości może być jakiś sposób na zdobycie ich, ale w tej chwili jest to niemożliwe.
    • Twórcy zrobili głosowanie na ulubionego antagonistę(nie w Polsce) w głosowaniu byli Mane-iac(Maniaczka),Sobra i Shadowbolts.W głosowa...