FANDOM

Sekrety Ponyville — dwudziesty trzeci odcinek drugiego sezonu i czterdziesty dziewiąty ogółem. W tym odcinku Znaczkowa Liga otwiera kolumnę plotkarską w szkolnej gazetce.

Opis

Gazeta szkolna

S02E23 Kucyki w szkolnych ławkach.jpg

Scootaloo i Sweetie Belle wychodzą z klasy posmutniałe, ponieważ Featherweight zdobył swój znaczek przed nimi. Nagle Apple Bloom rzuca im przed kopyta gazetkę szkolną „Źrebięce Lata” i mówi że to pomoże zdobyć im znaczki. Dziewczyny nie wiedzą o co chodzi Apple Bloom, więc próbują z gazety zrobić gniazdo dla ptaków, origami, łódkę i pakują pudełka lecz znaczki im nie wychodzą. Zezłoszczone przychodzą do niej i rzucają gazetą twierdząc że wcale im nie pomogła. Apple Bloom śmieje się z nich oraz tłumaczy, że chodziło jej o pracę dziennikarską.

Nowa redaktorka i jej żądania

S02E23 Tiara redaktorką.png

Diamond nową redaktorką

Po lekcjach zostają w klasie i nauczycielka ogłasza, że nowym redaktorem będzie Diamond Tiara. Kiedy nauczycielka wychodzi, Diamond oznajmia, że koniec z nudną gazetką. Każe dziewczynom znaleźć jakiś ciekawy temat. Tiara każe im wymyślić nazwę działu, do którego będą one pisać. Nazywają go „Gubby Gums". Po tym jak redaktorka każe im znaleźć nowy temat dziewczyny siedzą przy stole z powodu braku informacji. Sweetie słyszy hałas i widzi, że Snips i Snails przykleili się do siebie gumą do żucia. Piszą o tym artykuł, który bardzo podoba się Diamond Tiarze. Sweetie Belle zabiera swoją gazetkę do domu gdzie czyta ją Rarity i twierdzi, że jest o wiele lepszy od zwykłej gazety oraz pyta Sweetie czy może pokazać gazetkę przyjaciółkom. Potem ukazuje się następne wydanie. Przyjaciółki w SPA rozmawiają o czasopiśmie, Twilight Sparkle uważa, że gazeta wtrąca się w prywatne życie, lecz Rarity twierdzi, że bez tego nie byłaby taka dobra. Liga Znaczkowa postawia sobie za cel pisanie o bardziej pikantniejszych szczegółach życia kucyków. Piszą o:

  • Applejack, która przysypia w robocie,
  • Big Macintoshu ukrywającym przytulankę,
  • Twilight Sparkle, która była snobką,
  • Fluttershy, która dopina sobie włosy,
  • Pinkie Pie, która robi z siebie zwierzę podczas imprez,
  • Rzekomym rozwodzie Państwa Cake,
  • Rainbow Dash - demonie prędkości, czy elegantce,
  • Księżniczce Celestii, która się obżera ciastami jak zwykły kucyk,
  • Zapiskach z pamiętnika Rarity,
  • Burmistrzyni i skandalu farbiarskim.

Przegięcie i przyznanie się do prawdy

S02E23 Łzy rozpaczy i deszczyk wee.png

Muszą wybaczyć

Twilight zaczyna podejrzewać, że Sweetie Belle może znać Gubby Gums, lecz Rarity chroni siostrę dopóki nie znajduje swojego pamiętnika w jej plecaku. Robi jej awanturę oraz karci. Znaczkowa Liga próbuje się wycofać z gazetki, lecz redaktorka szantażuje je, że ujawni ich prywatne zdjęcia. Dziewczyny idą do Rainbow Dash, aby popytać ją o jakieś plotki. Gdy Rainbow zauważa, że dziewczyny się do niej zbliżają, popycha nad nie chmurę oraz kopie ją, aby spadł na nie deszcz. Potem udają się do Fluttershy, lecz drzwi otwiera im Angel, który na ich widok zamyka je z hukiem. Następnie udają się do Twilight, lecz drogę odcina im pole siłowe. Potem rozmawiają z Applejack oraz Big Macintoshem. W tej rozmowie charakterystyczne jest to, że Applejack odpowiada tylko „Tak” oraz „Nie”, a Big Mac wygłasza przemowę oraz każe się wynosić. Dziewczyny zasmucone sytuacją dają Tiarze nowy artykuł do gazetki, lecz ona nie zwraca na niego uwagi i każe go natychmiast drukować. Okazuje się, że dziewczyny ogłosiły w swoim artykule, że bardzo przepraszają oraz nie będą już pracować dla gazetki. Diamond jest rozwścieczona, każe drukować zdjęcia dziewczyn, lecz powstrzymuje ją nauczycielka, zwalnia z posady oraz bierze za nowego redaktora Featherweighta. Diamond zostaje zdegradowana do pracy przy maszynie drukarskiej.  

Galeria

S02E23 Zmartwione klaczki.png

Sezon siódmy Celestial AdviceAll Bottled UpA Flurry of EmotionsRock Solid FriendshipFluttershy Leans InForever FillyParental GlideanceHard to Say AnythingHonest AppleA Royal ProblemNot Asking For TroubleDiscordant HarmonyThe Perfect PearFame and MisfortuneTriple ThreatCampfire TalesDaring DoneA Health of InformationTo Change a ChangelingIt Isn't the Mane Thing About YouOnce Upon a ZeppelinMarks and RecreationSecrets and Pies
Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Więcej z Fandomu

Losowa wiki