Fandom

MLPW

Seabreeze

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Seabreeze (sea - morze, breeze - bryza, wiatr, z ang. morska bryza) — dowódca bryzusiów. Wystąpił w odcinku "Nielekko być bryzusiem" oraz przez krótką chwilę w "Królestwo Twilight".

Wygląd

Seabreeze ma ciemnoniebieskie umaszczenie, kręcone, różowe włosy i oczy tego samego koloru. Jego czułki są białe. Nosi czarny strój z białym kołnierzykiem i rękawami.

Wystąpienia

S04E16 Seabreeze ze swoją rodziną.png

Seabreeze z rodziną

W odcinku "Nielekko być bryzusiem" widziany jest jako dowódca innych bryzusiów podczas ich migracji przez Ponyville. Niestety, został on strącony wraz z grupą innych osobników z toru lotu przez liść. Na szczęście, grupa ta została uratowana przez Fluttershy, która później zabrała ich do swojego domu. Tam Seabreeze powiedział Fluttershy, że inne bryzusie są słabe i nie słuchają go, oraz że przez to nie mogły wrócić do domu. Gdy inne bryzusie zaczęły udawać chorobę, by zostać dłużej u Fluttershy, rozzłoszczony Seabreeze uciekł. Jednak później, ze względu na wiele przeszkód, Fluttershy była zmuszona go ratować. Po tym zdarzeniu bryzuś wyjawił jej swoje problemy z posłuchem u innych, a Fluttershy pomogła mu je rozwiązać. Następnie pegaz wraz z przyjaciółkami umożliwili bryzusiom powrót do domu, gdzie Seabreeze spotkał ponownie swoją żonę i małe dziecko.

Ciekawostki

  • Seabreeze jako jedyny z dotąd ukazanych bryzusiów potrafi posługiwać się mową kucyków.
  • Mimo iż jest mężczyzną, posiada duże rzęsy.
  • Jest jedynym ubranym bryzusiem.

Galeria

S04E16 Puszcza oczko.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Seabreeze

Więcej z Fandomu

Losowa wiki