Fandom

MLPW

Sapphire Shores

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sapphire Shores (z ang. sapphire - szafir, shores - brzeg) — ziemski kucyk, gwiazda popu, pojawia się w odcinku "Kucyki i psy", na chwilę w odcinku "Gwiazda salonów" obok Hoity Toity, w "Oklaski dla Sweetie Belle" oraz na trybunach w "Igrzyska w Equestrii”.

Wygląd

Sapphire Shores to ziemski kucyk o jasnożółtej sierści i złotych oczach. Ma fioletowy cień do powiek. Jej grzywa i ogon są lekko pokręcone. Mają one kolor niebieski z jasnoniebieskimi pasemkami. Na głowie nosi mały stylowy, biały cylinder z fioletową wstążką. Klacz ma unikalny design. Nie znamy jej znaczka, gdyż zasłania ją biała, puchata kreacja. Jej wykończenia przypominają trój-szpiczaste korony ze złotymi obwódkami i niebieskimi kryształami. Przy szyi, suknia ma kołnierz w pionowe białe i niebieskie paski. Jednak na swoje występy ubiera się w kreacje, które szyje dla niej Rarity.

Design

Sapphire Shores nazwana została po ziemskim kucyku 3 generacji, jednak jej design i kolory bardzo się od siebie różnią. G3 Sapphire ma różową sierść, a G4 - bladożółtą. G3 Sapphire Shores ma również muszelkę jako znaczek, a G4 takiego nie posiada, co jest wynikiem błędu twórców. Mimo to w linii zabawek, znaczkiem Sapphire jest muszelka i jest tam jednorożcem, a nie kucykiem ziemskim jak w serialu.

Osobowość

Widzę, że wciąż mam to coś.
— Sapphire Shores w odniesieniu do omdlenia Rarity

Sapphire Shores mówi głośno i teatralnie oraz często wstawia do wymawianych przez siebie zdań intonacje muzyczne. Wspomina, że jest zawsze na czasie i zna wszystkich dobrze zapowiadających się projektantów mody. Pomimo swojej sławy i sposobu bycia, wydaje się być całkiem przyjazna. Jest miła w stosunku do Rarity. Każe jej mówić do siebie po imieniu, co powoduje ogromne podekscytowanie jednorożca.

Historia

830px-Outfit.png

Kostium Rarity

Sapphire Shores pierwszy raz pojawia się w sekwencji otwierającej odcinek "Kucyki i psy", gdzie wchodzi do Butiku Karuzela, by zapoznać się z projektami Rarity. Rarity jest bardzo zaskoczona i odnosi się do niej "Królowa Popu" (może to sugerować, że Sapphire Shores jest kucykową wersją Madonny, jednak nie jest to potwierdzone). Sapphire jest zafascynowana nową kreacją Rarity obszytą kamieniami szlachetnymi i chce kupić ją na swoje tournee zwane Zigfilly Follies, co jest odniesieniem do broadwayowskiej produkcji Ziegfeld Follies.

Images (92).jpg

Jej zamiłowanie do elementów ubioru wyszywanego diamentami może być wzorowane na stylu Michaela Jacksona, natomiast krój stroju, a zwłaszcza kołnierza, uszytego przez Rarity, przypomina stroje sceniczne Elvisa Presleya.

Sapphire zamawia pięć takich kostiumów, każdy z innymi kamieniami, co jest niemałym problemem dla Rarity, która wszystkie klejnoty zużyła na tę jedną kreację. Rarity wybiera się wraz ze Spikiem na poszukiwanie klejnotów i zostaje porwana przez tzw. Psy na Diamenty.

S04E19 Sapphire w nowej kreacji.png

Sapphire w kreacji autorstwa Rarity

Sapphire Shores pojawia się również w trakcie piosenki z odcinka "Gwiazda salonów" oraz podziwia pokaz mody Rarity w "Rarity podbija Manehattan".

Występuje również w odcinku "Oklaski dla Sweetie Belle", gdzie Rarity tworzy dla niej nową kreację. Sweetie Belle niszczy ten strój, ale z pomocą Luny rozumie swój błąd i naprawia kostium doszywając delfinka. Dowiadujemy się stąd, że jest to szczęśliwe zwierzę Sapphire.

Zabawki

Seria Mystery Packs zawiera kucyka o nazwie "Sapphire Shores". Zabawka ma muszelkę jako znaczek, a także kolory oczu i grzywy znacznie różniące się od Sapphire z serialu; jest także jednorożcem, w czasie gdy ta z serialu jest ziemskim kucykiem. Zgodnie z kartą załączoną do figurki, Sapphire Shores jest "cicha i dobra".

Gry

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.   

Galeria

830px-S01E19 SapphireShores CallMeSapphire2.png

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Sapphire Shores

  • sapphire shores

    13 wiadomości
    • 213.146.44.46 napisał(a):KucykowyFan napisał(a):błąda może to nie błąd Błąd. Nie czytałeś, tylko oglądałeś. Nic innego.  Prosz...
    • nom
  • zabawka

    12 wiadomości
    • Rarity Jack napisał(a):♥ Luna ♥ napisał(a):ja mam najwięcej z Blind Bag, mam dostać Pinkie z pociągiem 17 maja w moje urodziny :)ja ...
    • ♥ Luna ♥ napisał(a):ja mam najwięcej z Blind Bag, mam dostać Pinkie z pociągiem 17 maja w moje urodziny :) Też masz urodziny 17 maja? :P

Więcej z Fandomu

Losowa wiki