FANDOM

Rumble (ang. dudnienie, huk) — młody pegaz w szkolnym wieku oraz młodszy brat Thunderlane'a.

Wygląd

Rumble to młody pegaz o jasnoszarej sierści i czarno-szarej grzywie. Ma krótki ogon i fioletowe oczy. Nie posiada swojego znaczka. Jego grzywa jest ułożona do tyłu.

Przedstawienie w serii

Sezon drugi

Pierwszy raz pojawił się w odcinku "Huraganowa Fluttershy". Widać go w tle wraz z innymi pegazami, gdy Twilight Sparkle i Spike tłumaczy kucykom, do czego służy wiatromierz. Gdy Thunderlane uzyskuje wysoki wynik w teście siły skrzydeł, jest pod wrażeniem wyczynu brata. Później pojawia się po raz drugi, aby poinformować Rainbow Dash o przyczynie nieobecności Thunderlane'a w dniu ostatecznej próby.

W odcinku "Wigilia Serdeczności" jest widziany aktor podobny do Rumble'a.

Sezon czwarty

Pojawia się również w sezonie czwartym. W odcinku "Przyjaźń uskrzydla" widać go stojącego w pobliżu sceny, rozmawiającego z Featherweightem.

W odcinku "Nauka z Twilight" można go zauważyć wśród kucyków na boisku szkolnym, nie towarzyszy jednak rówieśnikom zainteresowanym spędzaniem czasu z księżniczką.

W "Inspiracja, manifestacja" pojawia się wraz z Thunderlanem na Festynie Młodych Kucyków.

Sezon piąty

W pierwszej części odcinka "Znaczkowa mapa" pojawia się z bratem w tle obok ścieżki prowadzącej do zamku Twilight. Jest również obecny na przyjęciu dla Shady Daze'a w "Wielka tajemnica Pinkie".

Sezon szósty

W odcinku "Opowieść o serdeczności" widać go w zamku Twilight (jak zazwyczaj) u boku starszego brata.

Sezon siódmy

Gra główną rolę w odcinku "Marks and Recreation". Dowiadujemy się, że Rumble nie chce otrzymać znaczka, gdyż sądzi, że takowy ograniczałby jego możliwości rozwoju i skazałby go na robienie tego samego do końca życia. Ostatecznie okazuje się, że bohater obawia się, że może zdobyć znaczek niezwiązany z szybkim lataniem i nie spełnić swojego marzenia zostania członkiem Wonderbolts. Znaczkowa Liga z pomocą Thunderlane'a uświadamia mu jednak, że otrzymanie znaczka nie zamyka mu drogi do realizowania swoich pasji.

Śpiewa piosenkę "Blank Flanks Forever".

Cytaty

Dostał pegaziej grypy! Zabrali go do szpitala.
— "Huraganowa Fluttershy"

Galeria

640px-Rumble telling what happened to Thunderlane S2E22

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rumble