Fandom

MLPW

Rodzina Cake

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Rodzina Cake

Rodzina Cake - rodzina zamieszkująca Ponyville, prowadząca cukiernię i kawiarenkę znaną jako Cukrowy Kącik.

Członkowie

Pani Cup Cake

Główny artykuł: Pan i Pani Cake

Pani Cup Cake to żona pana Carrot Cake, mama Pound'a i Pumpkin oraz współwłaścicielka Cukrowego Kącika. Ma jasnoniebieską sierść, falowaną grzywę i ogon w dwóch odcieniach różu oraz trzy babeczki jako znaczek. Zawsze ma na sobie okrągłe, różowe kolczyki oraz żółto-różowy fartuszek i umie piec świetne ciastka.

Pan Carrot Cake

Główny artykuł: Pan i Pani Cake

Pan Carrot Cake to mąż Pani Cup Cake, tata Pound'a i Pumpkin oraz współwłaściciel Cukrowego Kącika. Ma żółtą sierść, pomarańczową grzywę i ogon oraz trzy ciastka marchewkowe jako znaczek. Zawsze ma na sobie biało-pomarańczową czapkę oraz biały fartuch z czerwono-białą muszką.

Pound i Pumpkin Cake

Główny artykuł: Pound Cake i Pumpkin Cake

Pound Cake i Pumpkin Cake to dwa źrebaki, które urodziły się państwu Cake w odcinku "Bobasy Cake". Pound Cake to pegaz, ogier o kremowej sierści oraz brązowym ogonie i grzywie. Pumpkin Cake to jednorożec, klacz o żółtej sierści, pomarańczowej grzywie i ogonie w tym kolorze. Grzywę zawsze zdobi niebieska kokardka.

Pinkie Pie

Główny artykuł: Pinkie Pie

Chociaż Pinkie Pie nie jest w żaden sposób spokrewniona z rodziną Cake, to w pewien sposób do niej należy. Państwo Cake zatrudnili ją w swojej cukierni oraz wynajęli jej pokój na poddaszu. Ponadto, od odcinka "Bobasy Cake", Pinkie została opiekunką dzieci państwa Cake.

Zabawki

Rodzina Cake ma też zabawki, które są w polskich sklepach.

  • Pani Cup Cake wystąpiła w zestawie razem z Dazzle Cake: 
  • Cała rodzina, Pinkie Pie, a także Redheart, wystąpili w sześciopaku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki