FANDOM

Przyjaźń mocna jak skała – czwarty odcinek siódmego sezonu oraz sto czterdziesty siódmy odcinek ogółem.

Streszczenie

Pinkie Pie z rodziną jest na zakończeniu szkoły Maud Pie. Po uroczystości wraca z siostrą do Ponyville. Maud opowiada, że może zamieszka w w tym miasteczku, lecz zastanawia się też na Wąwozem Strachu. Pinkie chce znaleźć siostrze przyjaciółkę w Ponyville. Starlight Glimmer wychodzi z zamku Twilight Sparkle i wpada na Maud. Pinkie ma nadzieję, że się zaprzyjaźnią i stara się jak tylko może, by jej siostra została w mieście, ale robi się zbyt natrętna. Siostry śpią u Pinkie. Rano różowa klacz znalazła list, że domem Maud zostaje jednak Wąwóz Strachu. Pinkie biegnie do Starlight i budzi ją. Opowiada o tym, że jej siostra się wyprowadziła. Maud w wąwozie łupie skałę. Kładzie ją na stosie z kamieni, nagle wiatr zabiera kamień prosto obok jamy skalnego węgorza. Jajo tego groźnego stworzenia myli jej się z cennym kamieniem. Węgorz jednym ruchem porywa klacz do swojego pyska. Pinkie wysiada z pociągu i biegnie w stronę wąwozu. Znajduje obóz siostry i idzie jej szukać. Gdy widzi siostrę w paszczy wielkiego stwora wyjmuje skądś podnośnik i wyjmuje Maud z paszczy obślizgłego potwora. Uciekają między jamami. Nagle spadają trącone przez potwora. Pinkie prosi siostrę, by dała Ponyville drugą szansę, oraz przeprasza za wtrącanie się w jej życie i zdobywanie przyjaciół. Obie szczęśliwie wracają do miasteczka. Maud zdobywa przyjaciółkę w osobie Starlight i nowy dom w pięknej jaskini.

Galeria

S07E04 Nowy dom Maud

Przypisy

Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Przyjaźń mocna jak skała