Fandom

MLPW

Rainbow Strike

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Share

Rainbow Strike (z ang. rainbow - tęcza, strike - uderzenie, dosłownie: Uderzająca Tęcza) — pegaz, ogier, postać epizodyczna.

Przedstawienie w serii

Rainbow Strike pojawił się tylko w odcinku "Kucykowe dyscypliny", gdzie stał w tłumie pegazów czekających na ogłoszenie, czy to w Cloudsdale odbędą się igrzyska. Rainbow Dash stała mu na plecach. Kiedy okazuje się, że gospodarzem będzie Fillydelphia, a Rainbow krzyczy, ogier patrzy na nią ze zdziwieniem. Pojawił się też w odcinku "Opowieść o serdeczności", gdzie śpiewał piosenkę z wieloma innymi kucykami.

Wygląd

Ogier jest fioletowym pegazem z tęczową grzywą i złotymi oczami. Jego znaczkiem jest tęcza przebijająca parę skrzydeł.

Ciekawostki

  • Przez to, że jego design jest podobny do Rainbow Dash i w odcinku "Kucykowe dyscypliny" stał obok niej, został uznany przez fanów za jej ojca. Jednak ich pokrewieństwo nie jest oficjalnie potwierdzone.
  • Tylko on i Rainbow Dash mają tęczowe grzywy.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rainbow Strike

  • Rainbow Strike

    7 wiadomości
    • To najprawdopodobniej jej ojciec/brat/wujek. Stawiam na to pierwsze, ale jej męska wesja to to nie jest, gwarantuję ci. 
  • A może brat?

    5 wiadomości
    • <div class="quote">Haytoo napisał(a):<br />Też tak sądze :/ :)</div> Nie odkopujemy starych wątków (tak...
    • <div class="quote">DerpyHoov napisał(a):<br />Hmmm.... Ja myślę że to byłby brat naszej Dashie....</div> <br />

Więcej w Fandom

Losowa wiki