FANDOM

Rada Celestii – pierwszy odcinek siódmego sezonu oraz sto czterdziesty czwarty odcinek ogółem.

Opis

Twilight Sparkle zadręcza się przyszłością Starlight Glimmer, ale otrzymuje od swojej mentorki - księżniczki Celestii, radę, której tak potrzebowała. [2]

Streszczenie

Akcja dzieje się kilka dni po odcinku "Stare sprawy, stare miejsca". Odbywa się ceremonia wręczenia medali za pokonanie Chrysalis. Nobilitowani są Starlight Glimmer, Trixie, Thorax oraz Discord. Wszyscy bawią się dobrze, lecz władca chaosu psuje dobry humor Twilight. Uświadamia ją bowiem, że Starlight jest już gotowa, aby podążyć własną drogą. Aby wywrzeć na nią presję, Discord ogłasza wszystkim, że Twilight ma coś ważnego do powiedzenia. Księżniczka przyjaźni musi działać szybko. Nie mogąc znaleźć rozwiązania na szybko, postanawia poprosić Celestie o radę. Rozważa wysłanie do Królestwa Podmieńców, Smokolandi, Kryształowego Królestwa. Niestety zawsze ma jakieś "ale". W końcu Celestia uświadamia ją, że nie ma nic strasznego w wyznaczaniu nowej drogi. Opowiada też jak sama przeżywała decyzje wysłania Twilight do paskudnej wiochy - Ponyville. W końcu fioletowa klacz podejmuje decyzje. Oznajmia, że Starlight Glimmer zakończyła naukę i może podążyć własną drogą. Ta jest szczęśliwa, ale nie chce opuszczać swojej nauczycielki. Obie się z tego powodu cieszą, a Twilight wręcza jej prezent - lustro ze zdjęciami Starlight wraz z przyjaciółkami na znak wdzięczności.

Galeria

S07E01 Starlight wdzięczna za wsparcie

Przypisy

  1. Informacja o emisji trzech pierwszych odcinków 7 sezonu w Polsce na FGE
  2. Mini program telewizyjny od Discovery Family

Sezon ósmy Awantura o szkołę, część 1Awantura o szkołę, część 2The Maud CoupleFake It Til You Make ItGrannies Gone WildSurf and/or TurfHorse PlayThe Parent MapNon-Compete ClauseThe Break Up Break DownMolt DownMarks for EffortThe Mean 6The Hearth's Warming ClubYakity-SaxA Matter of Principals
Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rada Celestii