Fandom

MLPW

Psy na Diamenty

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Psy na Diamenty (ang. Diamond Dogs) — stworzenia pracujące w kopalniach klejnotów. Poruszają się podobnie jak goryle. Pojawiają się w odcinku Kucyki i psy, w którym porywają Rarity, by ta pomogła im w wydobyciu klejnotów. Jednak nie są tak bystrzy i łatwo dają się nabrać na lamenty Rarity. Nie mogą znieść jej narzekania i pozwalają jej odejść z ładunkiem diamentów.

Trzy główne Psy na diamenty noszą kamizelki i obroże osadzone diamentami, natomiast reszta Psów na diamenty to strażnicy, którzy noszą metalowe zbroje i lance. Chodzą zarówno na czterech jak i na dwóch nogach, ich przednie łapy są wydłużone jak u goryli. Mają również krótkie ogony z kolcami.

Cechy

Psy na diamenty nie dbają o higienę, dlatego Rarity narzeka na ich cuchnący oddech oraz zaniedbane i brudne pazury. Smród ich ciał sprawia, że psy mdleją, gdy tylko powąchają swoich towarzyszy. Nie są one również zbyt inteligentne, gdyż łatwo dają się nabrać jednorożcowi.

Doskonale znają się na kopaniu, stworzyły niezwykle skomplikowany system tuneli. Z łatwością odkopują klejnoty, jak również szybko zasypują tunele, gdy kucyki próbują wejść do ich kryjówki.

Są niezwykle zachłanne, więc posuwają się do porwania, aby zdobyć klejnoty. Powodem takiego postępowania jest to, iż nie radzą sobie z wyszukiwaniem kamieni szlachetnych tak dobrze jak Rarity. Narzekania kucyka sprawiają jednak, że są gotowe oddać swoje skarby, byle tylko wybredny jednorożec zostawił ich w spokoju.

Ciekawostki

  • Nazwa „Psy na Diamenty” to prawdopodobnie przekształcony potoczny zwrot „pies na baby”, oznaczającego mężczyznę uganiającego się za kobietami.
  • W drugiej części filmu Equestria Girls (Rainbow Rocks) ukazali ich jako ludzi, mimo iż w oryginale są psami, a nie kucykami.

Galeria

S01E19 Psy mają dosyć humorków Rarity.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki