Fandom

MLPW

Prim Hemline

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Prim Hemline (z ang. prim - sztywny) — ziemski kucyk, projektantka mody z Manehattanu. Pojawia się w odcinku "Rarity podbija Manehattan", gdzie prowadzi konkurs projektantów w ramach tygodnia mody.

Wygląd

Prim ma ciemnoszarą sierść, jasnoróżową, krótką grzywę i ciemnoróżowe oczy. Jej znaczek to pozłacane nożyczki, przecinające różową nitkę na szpulce. Prim ma unikatowy kształt pyszczka. Na uchu nosi złoty kolczyk z fioletowym kamieniem, a także jasnoróżową koszulę z białymi i złotymi akcentami.

Przedstawienie w serii

Prim Hemline zostaje wprowadzona do serii w odcinku "Rarity podbija Manehattan", gdzie prowadzi konkurs młodych projektantów w ramach tygodnia mody. Z początku pokazuje się jako chłodna klacz, ma za złe Rarity  nieprzybycie odpowiednio wcześnie i za karę oświadcza, iż jej kolekcja będzie prezentowana jako ostatnia. Potem pokrótce przedstawia uczestnikom jak będzie wyglądał konkurs i jakie czekają ich nagrody.

Później widzimy ją jak wyraża aprobatę dla kolekcji Suri Polomare i dla materiału, którego użyła, nie zdając sobie sprawy, że został on skradziony Rarity.

Na samym pokazie, znów z zachwytem mówi o kolekcji Suri, a później zapowiada linię Rarity zwaną "Hotelowy Szyk". Jest wniebowzięta oryginalnymi projektami klaczy z Ponyville i oznajmia jej, że publiczność i pozostali krytycy również są zachwyceni, jednak, kiedy Rarity wybiega z budynku w samym środku show, jest zaskoczona, zdezorientowana i lekko zdenerwowana.

Ciekawostki

Pojawia się w aplikacji MLP na platformy mobilne.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Prim Hemline

Więcej z Fandomu

Losowa wiki