Fandom

MLPW

Poszukiwacze zaginionych znaczków

1166stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Poszukiwacze zaginionych znaczków — osiemnasty odcinek piątego sezonu i sto dziewiąty ogółem oraz trzeci musical w całej serii.

Kiedy Pipsqueak decyduje się kandydować na przewodniczącego klasy, Liga znaczkowa wspiera go w tym przedsięwzięciu, przy okazji pomagając swej odwiecznej rywalce, Diamond Tiarze, w niespodziewany sposób.

W tym odcinku Znaczkowa Liga zdobywa swoje znaczki.

Streszczenie

Odcinek zaczyna się w siedzibie Ligii Znaczkowej, kiedy Apple Bloom, Sweetie Belle i Scootaloo omawiają następną próbę zdobycia swoich znaczków. Nagle wchodzi Pipsqueak i prosi je, aby zostały jego menedżerkami kampanii wyborczej, na co szybko się zgadzają. Kiedy kampania się zaczęła, Pipsqueak obiecał, że zostaną wymienione sprzęty na placu zabaw i z pomocą Apple Bloom, Sweetie Belle i Scootaloo zyskuje poparcie uczniów, jednak Diamond Tiara próbuje mu daremno przeszkodzić szantażowaniem i przekupywaniem źrebiąt. Kiedy Tiara odrzuca pomoc swojej przyjaciółki, nikt z nie oddał na ją swego głosu, poza nią samą. Dzięki temu Pipsqueak wygrywa wybory. Rozzłoszczona klacz ucieka, a Znaczkowa Liga postanawia sprawdzić co się z nią dzieje. Matka Tiary, kiedy dowiaduje się o przegranej córki, ostro wypomina jej, że status społeczny jej rodziny nie pozwala jej na przegraną i odchodzi, a Diamond Tiara pogrąża się w rozpaczy. Klaczki decydują się pomóc jej i następnego dnia zapraszają ją do wspólnego spędzenia czasu, na co niechętnie się zgadza. Później przyznaje, że mają szczęście, że dopiero odkrywają, kim są, a nie są ograniczane przez znaczek, którego nie rozumieją. Klaczki oferują jej pomoc, gdy nagle Pipsqueak wbiega prosić je o pomoc, gdyż rada szkoły odrzuciła jego wniosek o nowe sprzęty do placu zabaw, ponieważ budżet jest niewystarczający. Diamond Tiara widząc w tym okazję do odzyskania stanowiska, biegnie do szkoły, a Znaczkowa Liga próbuje jej przeszkodzić, mówiąc jej, że może stać się lepszym kucykiem. Mimo tego Tiara dociera do szkoły, gdy nagle z posiedzenia rady szkoły wychodzi jej matka i upomina ją, że zadaje się z kucykami z niską rangą społeczną. Tiara nie mogąc już tego znieść, sprzeciwia się matce i nazywa Ligę swoimi przyjaciółkami, a potem prosi ją, aby dała list jej ojcu. Klaczka poinformowała innych, że poprosiła ojca, aby sfinansował nowy plac zabaw. Potem wszystkie kucyki pomagały w rozkładaniu sprzętów na placu zabaw pod rządami odmienionej Diamond Tiary. Znaczkowa Liga zdaje sobie sprawę, że pomaganie innym kucykom w odkrywaniu swoich talentów to coś, co chcą robić. Kiedy się o tym przekonują, na ich bokach pojawiają się znaczki. Całe Ponyville świętuje zdobycie znaczków Ligi, a ich siostry mówią im, jakie są z nich dumne. Odcinek kończy się zdjęciem grupowym wysłanym do Księżniczki Celestii i Luny.

Galeria

S05E18 Znaczkowa Liga w końcu zdobywa znaczki.png

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka jest luźnym nawiązaniem do tytułu filmu „Raiders of the Lost Ark” (w polskiej wersji „Poszukiwacze zaginionej Arki”).
  • Ten odcinek pojawił się w piątą rocznicę serialu.
  • W tym odcinku po raz pierwszy wspomniani zostają rodzice Applejack, Apple Bloom i Big Macintosha. Applejack mówi: Gdyby rodzice tu byli, byliby z Ciebie dumni.

Przypisy

Sezon siódmy Celestial AdviceAll Bottled UpA Flurry of EmotionsRock Solid Friendship
Filmy pełnometrażowe My Little Pony The Movie

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Poszukiwacze zaginionych znaczków

Więcej z Fandomu

Losowa wiki