Fandom

MLPW

Pojedynek na czary

1205stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pojedynek na czary — piąty odcinek sezonu trzeciego My Little Pony Przyjaźń to magia oraz pięćdziesiąty siódmy odcinek w całej serii. Trixie powraca do Ponyville, aby się zemścić na Twilight Sparkle.

Opis

S3E05 Potężna magia.png

Trixie podczas pierwszego pojedynku z Twilight zdecydowanie jest górą...

S3E05 TS idzie na pojedynek.png

... na szczęście Twilight nie poddaje się tak łatwo!

Trixie powraca do Ponyville z nowym nabytkiem - Amuletem Alikorna, najpotężniejszym amuletem w całej Equestrii. Rzuca Twilight Sparkle wyzwanie - ta która przegra odejdzie z Ponyville na zawsze. Trixie za pomocą amuletu rzuca na Snipsa i Snailsa zaklęcie zmiany wieku. Twilight doznaje szoku, gdyż to zaklęcie sprawia trud nawet największym i najpotężniejszym jednorożcom. Ona sama, nie będąc w stanie go wykonać, przegrywa pojedynek. Trixie zemściła się na Twilight za wcześniejsze upokorzenie i wyrzuciła ją z miasta na wieczne wygnanie.Wygnana z miasta idzie do Zecory, która przygotowuje ją do ponownego starcia z Trixie. W tym czasie w Ponyville pozostałe bohaterki odkrywają tajemnicę o magicznym naszyjniku i za pomocą bobrów przemycają Fluttershy poza magiczną próżnię wyczarowaną przez Wielką i Potężną Trixie. Fluttershy, spotkawszy i opowiedziawszy wszystko Twilight, wraca do Ponyville i przekazuje od niej list. Zaczynają się przygotowania do rewanżu. Nasza bohaterka powraca do Ponyville i wyzywa Trixie do ponownego starcia. Twilight pokazuje moc swojego amuletu z lasu Everfree i pokonuje ją. Trixie, oczarowana potężną mocą naszyjnika Twilight, odbiera jej go i zdejmuje swój własny. Dzięki temu Rainbow Dash wyrywa jej Amulet Alikorna i wtedy prawda wychodzi na jaw. Twilight użyła magii przyjaźni. Trixie prosi o przebaczenie, a gdy je otrzymuje, odchodzi z miasta i już nigdy nie wraca.

Wyjaśnienia

S03E05 Malowanie Big Macintosha.png

Pinkie bez pyszczka odkrywa nowy talent - malarstwo!

Ostatecznie okazało się, że Twilight także nie potrafi używać zaklęć wysokiego poziomu, jednak pokonała Trixie dzięki podstępowi. Oznacza to, że nie zmieniała dzięki magii wieku Applejack i Rarity, tylko wyczarowywała różową chmurę, pod osłoną której następowała zamiana odpowiednio ucharakteryzowanych kucyków:

  • Mała Rarity -> Sweetie Belle.
  • Mała Applejack -> Apple Bloom.
  • Druga Rainbow Dash -> Fluttershy.
  • Stara Applejack -> Babcia Smith.
  • Applejack zamieniona w ogiera -> Big Macintosh.
  • Pinkie Pie grająca na dziesięciu instrumentach -> To nie podstęp, to po prostu talent Pinkie.

Galeria

Trixie 'loser leaves Ponyville' S3E05.png

Zobacz również

Sezon siódmy Celestial AdviceAll Bottled UpA Flurry of EmotionsRock Solid FriendshipFluttershy Leans InForever FillyParental GlideanceHard to Say AnythingHonest AppleA Royal ProblemNot Asking For TroubleDiscordant HarmonyThe Perfect PearFame and MisfortuneTriple ThreatCampfire TalesDaring DoneA Health of InformationTo Change a ChangelingIt Isn't the Mane Thing About YouOnce Upon a ZeppelinMarks and RecreationSecrets and Pies
Filmy pełnometrażowe My Little Pony: Film

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pojedynek na czary

  • Twilight i Trixie podwójny duet

    7 wiadomości
    • No chyba cie coś
    • EKGK napisał(a):Tyle że poziom magii Trixi to (niewyrażę się tak bo admini się wnerwią że używam takich rzeczy na stronie dla dzie...
  • twilight

    11 wiadomości
    • To nie było oszustwo Twi użyła najpotężniejszej magii jaką znała czyli magia przyjaźni, to co zrobiła nie było kantem tylko i...
    • Ech, kopacze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki