FANDOM

Kucyki tak jak i ludzie, jedzą rozmaite jedzenie. Widać to praktycznie we wszystkich odcinkach. Mają do nas podobny sposób życia, np. jedzą ciastka, torty, barszczyki, zażywają także leki, którymi najczęściej są rośliny, natomiast nie jedzą mięsa (mimo, iż na farmie Sweet Apple hodowane są świnie).
S01E10 Pan Cake z ciastem.png

Pan Cake z ciastem

Słodycze 

Kucyki wbrew pozorom jedzą słodycze, np. lizaki ("Biletomistrzyni"), cukierki ("Luna odmieniona"), ciasta (wiele odcinków) oraz babeczki (wiele odcinków). Słabość do słodyczy ma na przykład Księżniczka Celestia oraz Pinkie Pie.

Owoce i rośliny

Owoce i rośliny to podstawowa dieta kucyków. Stworzenia same hodują owoce, żeby inni mogli je kupić. Co do roślin, rosną wszędzie i w wielu odcinkach kucyki je jedzą. Czasami nawet przyrządzane są z nich potrawy (np. koktajl z trawy, kanapka z kwiatami albo frytki ze słomy.

Jabłka

Kucyki uwiebiają jabłka, cydr oraz różne słodycze z jabłek. Ich źródłem jest Farma Sweet Apple należąca do Applejack i jej rodziny. W odcinku "Dzień Serc i Podków", Apple Bloom mówi, że gdyby Big Macintosh zaniechał swoich obowiązków na farmie to kucyki byłyby bardzo głodne, co świadczy o tym, że jabłka są podstawą żywienia kucyków.Jest wiele odmian jabłek. Na przykład jabłka-zap.

Wiśnie

W odcinku "Ostatnia gonitwa", dowiadujemy się, że kucykom znane są również wiśnie. Ich farmę posiada Cherry Jubilee, a wiśnie mają dwa kolory: czerwony i żółty. Applejack chciała nauczyć się je hodować.

Kwiaty

Kucyki mogą jeść również kwiaty. W odcinku "Biletomistrzyni", Twilight Sparkle poprosiła o kanapkę z kwiatami, w odcinku "Znaczkowa ospa" kwiat okazał się lekarstwem dla Apple Bloom, a w odcinku "Przyjaciel w potrzebie", Pinkie Pie zjadła kwiatka, którego dostała od Rose.

Pozostałe jedzenie

Kucyki jedzą także jajka ("Siostrzany sojusz"), popcorn ("Sezon na jabłka", "Wszędzie Pinkie Pie", "Księżniczka Twilight Sparkle", "Znaczki raz jeszcze") i wiele innych.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Pożywienie kucyków

  • Tytuł artykułu

    6 wiadomości
    • Dj mateooshka napisał(a): Vengir napisał(a): (ale hej, dopiero wczoraj, lub przedwczoraj zrozumiałem żart z polskiej wersji S03E...
    • Nazwa zmieniona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki