FANDOM

Plaid Stripes (z ang. plaid - pled (rodzaj koca), stripes - paski) — młoda klacz, ziemski kucyk, postać epizodyczna. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Aleja Szyku".

Wygląd

Plaid jest młodą klaczą o pomarańczowej sierści oraz puszystej grzywie i ogonie w dwóch odcieniach fioletu. Jej lekko rozczochrana grzywa jest związana zieloną, puchatą gumką w wysoką kitkę. Swoją smukła sylwetką przypomina Pearly Whites. Właśnie ta budowa ciała sugeruje, iż klacz jest nastolatką. Posiada ciemnoróżowe oczy oraz puszyste, wyraziste brwi. Wyróżnia ją wada zgryzu oraz aparat ortodontyczny. Nosi błękitną kurtkę w fioletowo-żółtą kratkę ozdobioną puszystym, ciemnoróżowym kołnierzem.

Charakter

Klacz jest rozpieszczona przez swojego ojca, który spełnia każdą jej zachciankę. Plaid nie przyjmuje również odmowy, ponieważ gdy ktoś nie zgadza się z jej pomysłami, skarży się swojemu tacie. Jednak na swój dziwny sposób jest kreatywna. Potrafi wymyślić oryginalne i niecodzienne rodzaje ubrań, np. stroje z łyżek.

Przedstawienie w serii

Plaid występuje pierwszy raz w odcinku "Aleja Szyku", gdzie razem ze swoim ojcem odwiedza nowy butik Rarity na Manehattanie. Ponieważ jej tata jest właścicielem budynku, który projektantka wynajmuje pod sklep, pozwala Plaid dodać swoje pomysły do butiku i strojów, które będą w nim sprzedawane. Nastolatka wymyśla różne dziwactwa jak: ubrania z łyżek, piszczałka zamiast dzwonka u drzwi lub świecące w ciemności zęby sprzedawane w butiku. Gdy Applejack odmawia młodej klaczy pomysłu z ubraniami z łyżek zamiast materiału, ta zaczyna płakać i skarży się swemu ojcu, a ten krzyczy na Applejack, co jest jednym z elementów chaosu w nowym butiku. Później jednak Plaid dostaje szansę na wprowadzenie swojego łyżkowego pomysły, który okazuje się całkiem niezły. Rękawiczki z doczepionymi łyżeczkami pomagają gościom degustować serwowany poncz, co dodaje butikowi Rarity uznania w oczach odwiedzających go kucyków. Na koniec odcinka Plaid jest widziana jak je zupę swoimi łyżko-rękawiczkami po czym uśmiecha się szeroko i specyficznie do widzów.

Galeria

S06E09 Klacz ma wiele pomysłów na urządzenie butiku

Pozostałe kucyki
(ziemskie kucyki)
Pozostałe kucyki
(pegazy)