Fandom

MLPW

Pipsqueak

1161stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Pipsqueak (z ang. miernota) — młody ziemski kucyk pochodzący z Trottingham, który pojawia się w odcinku „Luna odmieniona”, przebrany za pirata. Widziany jest również biegnący w tle, w odcinku „Lekcja stanowczości” oraz w „Nauka z Twilight”.

Przedstawienie w serii

Pipsqueak pojawia się w „Luna odmieniona” gdzie z okazji Nocy Koszmarów chodzi po domach w przebraniu pirata i zbiera cukierki razem z innymi małymi źrebiętami i Pinkie Pie. Pipsqueak jest bardzo podekscytowany, mówiąc, że jest to jego pierwsza Noc Koszmarów, a na pytanie Twilight czy chodzi o pierwszą odkąd przeniósł się do Ponyville z Trottingham, on odpowiada, że pierwsza w życiu.

Później, razem z innymi słucha opowieści Zecory o Nightmare Moon. Kiedy pojawia się Księżniczka Luna, z przerażenia wysypuje swoje słodycze pod pomnikiem Nightmare Moon i ucieka, tak samo jak reszta. Później Luna ratuje go od utonięcia w beczce z wodą, jednak widząc to Pinkie krzyczy, że Nightmare Moon zamierza go pożreć i przestraszony Pipsqueak ponownie ucieka. Pod koniec odcinka, kiedy Księżniczka dla zabawy celowo straszy źrebięta, Pipsqueak mówi jej, że strach jest fajny, że ta jest jego ulubioną księżniczką oraz, że ma nadzieję, że odwiedzi Ponyville w przyszłym roku.

W odcinku „Lekcja stanowczości” możemy go zobaczyć biegnącego w tle, na rynku.

Źrebię jest również widziane w piętnastym odcinku sezonu czwartego, w tłumie kucyków, które chcą się uczyć z Twilight dla sławy.

W odcinku „Poszukiwacze zaginionych znaczków” prosi Znaczkową Ligę o pomoc w przeprowadzeniu kampanii wyborczej. Z ich pomocą wygrywa i zostaje przewodniczącym rady uczniów.

Ciekawostki

  • Ma unikalny design.
  • Jest jednym z czterech kucyków które mają łatki na ciele. Poza nim należą do nich Sunburst i kucyk prawdopodobnie będący jego mamą, a także Księżniczka Luna (Luna ma dwie czarne plamy na swoich bokach w miejscu jej znaczka).
  • Wcześniej mieszkał w Trottingham.
  • W odcinku „Luna odmieniona” przeżywa pierwszą Noc Koszmarów w życiu.

Gry

Screenshot Pipsqueak.png

Screen Pipsqueak

Jest jedną z postaci aplikacji MLP na platformy mobilne.

Cytaty

Pirat Pipsqueak do waszych usług! To moje pierwsze święto koszmarów.
— „Luna odmieniona”
To moje pierwsze święto koszmarów w życiu!
— „Luna odmieniona”
To super zabawa.
— „Luna odmieniona”
Ach! Jesteś moją ulubioną księżniczką! Ona się zgodziła!
— Do Księżniczki Luny w odcinku „Luna odmieniona”

Galeria

Pipsqueak scary but fun s02e04.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki